مراقب گل های سمی برای سگ و گربه خود باشید
نوشته شده توسط : ali

همه ما گل ها را دوست داریم و می خواهیم آنها را در خانه های خود داشته باشیم. اما تعدادی گل وجود دارد که برای سگ و گربه سمی است. سگ و گربه خود را ایمن نگه دارید و با این گلها نشاط به زندگی خود دهید! در اینجا پنج گل وجود دارد که وجود آنها در اطراف سگ و گربه بی خطر است:

 

آفتابگردان
سلام آفتاب! این گلهای زیبا مطمئناً هر اتاقی را روشن کرده و روحیه سقوط را برای هر کسی که آنها را ببیند به ارمغان می آورد. آنها همچنین برای حیوانات خانگی ایمن هستند و آنها را به یکی از بهترین گلها در خانه تبدیل می کنند!

 

زینیاس
با Zinnias یک رنگ پر رنگ به خانه خود اضافه کنید! این گلهای زرق و برق دار دارای مجموعه ای از رنگ ها هستند ، از صورتی روشن تا نارنجی پاییزی ، آنها را متنوع می کند و به راحتی می توانید در هر فصلی به هر نوع آرایش گل اضافه کنید. و آنها برای سگ و گربه شما ایمن هستند!

 

 

آلسترها
این گلهای گل مروارید در اواخر تابستان و اوایل پاییز شکوفا می شوند ، و آنها را به گل ایده آل برای ترکیب در هر نوع ترتیب پاییزی تبدیل می کند! این شکوفه های شگفت انگیز که در رنگ های سفید ، آبی و بنفش موجود است ، رنگ و بویی ظریف به هر نوع چیدمان می بخشد! و این گل ها برای سگ و گربه شما ایمن نیستند و سمی هستند.

 

 

گل ارکیده
ارکیده Phalaenopsis که با نام Orchids Moth نیز شناخته می شود ، برای گربه ها و سگ ها کاملاً ایمن است. آنها در رنگهای متنوعی از جمله صورتی ، سفید ، قرمز ، سبز ، آبی و نارنجی وجود دارند. این گیاهان زیبا  می توانند یک تزئین فوق العاده برای افزودن به هر فضایی باشند!

 

 

گل رز
گل رز به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های گل ، می تواند یک دسته گل مجلل و مستقل ایجاد کند یا یک عنصر خیره کننده به هر نوع چیدمان اضافه کند. گل رز برای داشتن بهترین و ایمن ترین گل برای حیوانات شما است ، گل فوق العاده ای است که باید در خانه داشته باشید!

با آنها روبرو شوید - هیچ چیزی بهتر از گل و حیوانات خانگی نیست! با بدست آوردن تعدادی از گل های بالا ، گل های خود را ایمن نگه دارید. شما عاشق داشتن گلهای زیبا و آرامش خاطر خواهید بود!

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت گل فروشی آنلاین گندم  مراجعه کنید. و برای خرید گل اینترنتی از گندم vip به سایت مراجعه کنید/





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: