نوشته شده توسط : ali

گل رز جاودان  تقریبا جدید در بازار گل است. بیشتر ما با گلهای تازه آشنا هستیم زیرا در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد ، موارد منفی متعددی برای آنها وجود دارد که با ظهور رزهای جاودان این معایب برطرف میشوند. در زیر چند جنبه ذکر شده است که گلهای رز جاودان را از دیگر گل ها جدا کرده و به همین دلیل آنها یک جایگزین عالی هستند.

 

ظاهر:

بعضی از افراد از سرمایه گذاری روی رزهای جاودان پرهیز می کنند زیرا فکر می کنند ظاهر زیبایی دکوراسیون کلی را خراب می کند. بسیاری از مردم این تصور را دارند که یک گلدان تنها با گلهای تازه می تواند در جشن ها مناسب باشد. اما حقیقت این است که آنها دقیقاً گلبرگ را پوشانده و باعث می شود گل رز نگهداری شده بیشتر از یک گل تازه بماند. اگر نگران این موضوع  هستید که خرید رز جاودان به عنوان گل های تزئینی و دسته گل ، ظاهر کلی دکوراسیون شما را از بین می برد ، بسیار اشتباه می کنید. در حقیقت ، این گلهای رز زیبایی چندین بار دکوراسیون خانه شما را بالاتر می برد و شما  با این گل های رز تا چند سال میتوانید باشید بله درست خواندید تا چند سال ماندگاری این گل ها بدون نگهداری تا 5 سال است!

 

 

مقرون به صرفه:

برخلاف گلهای تازه ، گل رزهای جاودان به اندازه سرمایه گذاری روی محصولی که حداکثر تا 5 سال یا بیشتر ادامه یابد ، روی جیب آنقدر سنگین نیستند. گل رز جاودان بسیار ارزان است و شما می توانید آنها را به هر مناسبت در نظر بگیرید زیرا آنها قیمت زیادی ندارند.

Ecuador Roses Diy Preserved Rose Head Decorative Real Eternal ...

ماندگاری بیشتر:

گل رز تازه پس از خرید آنها عمر بسیار طولانی ندارند. آنها به زودی به اندازه کافی سریعتر و سریعتر از بین می روند. گلهای رز جاودان به خوبی مومیایی می شوند تا برخلاف گلهای تازه ، حتی بعد از گذشت چند سال جذابیت ، رنگ و رایحه خود را از دست ندهند.

ساده در نگهداری:

هنگام خرید گل رز تازه ، آنها ظرف چند روز می میرند. اگر خوش شانس باشید ... شاید یک هفته. با این حال ، مراقبت از گلهای رز جاودان نسبتاً آسان تر است زیرا نیازی به آب و نور خورشید ندارند. بنابراین اگر می خواهید اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را سبک تر کنید ، عاقلانه تر است که روی گل های نگه داشته شده سرمایه گذاری کنید.

برای خرید رز جاودان  ومشاهده نمونه کارهای بیشتر و همچنین قیمت ها به سایت ما gandomvip.com مراجعه کنید یا بر روی خرید رز جاودان کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()