نوشته شده توسط : ali

 نحوه بسته‌بندی کالای شما نقش مهمی در نحوه واکنش مصرف‌کنندگان به آن دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام طرح گندم، جعبه خوب می‌تواند برند شما را به شهرت برساند، یک قیمت بالا را توجیه کند و به‌عنوان یک تمایز اساسی بین شما و رقبا باشد  و این فقط آغاز است. برای درک مهم بودن طراحی و چاپ جعبه، باید درک کنید که جعبه شما چه ارتباطی را دارد.

چند عنصر اساسی در بسته‌بندی محصول شما وجود دارد: شکل، طرح، مواد، رنگ‌ها و متن. هر عنصر در مورد برند شما هم به‌ تنهایی و هم در رابطه با کل بسته ارتباط برقرار می‌کند. 

بسته بندی‌های خوب طراحی‌ شده همچنین می‌توانند رفتار مصرف‌کننده را به نفع شما تغییر دهند. به‌عنوان‌مثال، ۸۱٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که نحوه بسته‌بندی یک محصول بر تصمیم خرید آنها تأثیر می‌گذارد.

در ادامه بخوانید تا هر آنچه را که می‌خواهید در مورد انتخاب جعبه مناسب برای محصول خود بدانید، یاد بگیرید. نکاتی در مورد طراحی و چاپ جعبه،  چاپ‌های سفارشی و ارزانترین چاپ  را پوشش خواهیم داد.

تعیین اصول اولیه طراحی جعبه شما

قبل از اینکه بتوانید بهترین جعبه را برای محصول خود انتخاب کنید، باید تصمیماتی را در پیش بگیرید. با کمک به این سؤال‌ها می‌توانید  گزینه‌های خود را کمتر کنید و مشخص کنید که در چه مسیری قرار دارید:

 ۱- از چه ماده‌ای می‌خواهید استفاده کنید؟

انتخاب مواد شما مهمترین قسمت طراحی جعبه شماست. این که آیا شما مسیر کاغذ یا پلاستیک را طی می‌کنید به سبک برند شما و خود محصول بستگی دارد، البته این را به خاطر بسپارید که مصرف‌کنندگان جعبه  کاغذ را بیش‌ از حد ترجیح می‌دهند. ۶۸٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که احتمالاً در مقابل یک بسته‌بندی پلاستیکی محصولی را که در یک کاغذ یا مقوا است را انتخاب می‌کنند و ۶۳٪ می‌گویند بسته‌بندی کاغذ باعث می‌شود یک محصول با کیفیت‌تر به نظر برسد.

۲- کالای شما چگونه حمل می‌شود؟

دوام برابر با بسته‌بندی موفقیت‌آمیز است  و عملکرد و سهولت حمل و نقل باید هنگام ارائه طرح جعبه شما در نظر گرفته شود. شما نمی‌خواهید فقط جعبه‌ای چشم نواز را طراحی کنید  که قبل از رسیدن به مقصد شکل خود را از دست داده باشد.

 ۳- بودجه شما چقدر است؟

مانند اکثر استراتژی‌های بازاریابی، بودجه تأثیر بزرگی روی آنچه می‌توانید و نمی‌توانید انجام دهید را می‌گذارد. مطمئن شوید که نه‌تنها برای چاپ جعبه خود بلکه برای طراحی جعبه و ایده‌های خلاقانه آن، بودجه‌ای مناسب اختصاص دهید.

 ۴- چه چیزی برای مشتریان موردنظر شما جذاب خواهد بود؟

این یکی از بزرگترین سوالاتی است که هنگام تهیه برنامه جعبه خود باید تعریف کنید. از مواد گرفته تا رنگ‌ها، هر جنبه‌ای از جعبه شما برای جذاب کردن مخاطبان موردنظر شما باید بهینه‌سازی شود.

وقت خود را صرف تحقیق در مورد اینکه چه عواملی بیشترین تأثیر را با جمعیت آماری کلیدی شما خواهد داشت بگذارید  و یافته‌های خود را در طراحی نهایی بگنجانید.

جعبه‌های سفارشی

همه  طرح‌های جعبه می‌توانند به‌طور کامل سفارشی شوند تا هم با محصول شما و هم برند شما متناسب باشد. شرکت‌ها در صنایع متنوعی از جعبه‌های سفارشی به‌عنوان روشی نوآورانه برای افزودن تمایز محصولات خود با رقبا استفاده می‌کنند، به‌ویژه محصولاتی که از نظر تولیدکننده  مشابه هستند.

طراحی جعبه های سفارشی می‌توانند کل تجربه محصول شما را برای مصرف‌کننده تقویت کنند و از رقبای خود در بازار پیشی بگیرند. 

چاپ جعبه ارزان

در حال حاضر چاپ جعبه با مقوای پشت طوسی ارزانترین روش برای چاپ جعبه می باشد و دلیل ارزان بودن آن جنس مقوا می باشد که نسبت به مقواهای دیگر ارزش کمتری دارد، اما باید این نکته را هم اشاره‌کنیم که این مقوا برای محصولات غذایی و بهداشتی مناسب نیست، زیرا این مقواها دارای خاصیت بازیافت هستند.

از چه قفلی برای درب و کف جعبه خود استفاده کنم؟

جعبه ها دارای انواع قفل هستند که هریک مزایا و معایبی را دارند و هر قفل مناسب برای محصولات خاصی هستند از رایج‌ترین قفل‌ها می‌توان به قفل ساده جعبه اشاره کرد که در  درب و کف جعبه استفاده می‌کنند و در محصولات بهداشتی دارویی و غذایی استفاده می‌شود.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل‌ها و قیمت‌های طراحی و چاپ جعبه به صفحه چاپ جعبه شرکت طرح گندم رجوع فرمایید.

نکاتی که باید در چاپ جعبه برای جذب مشتری دقت شود

جعبه شما باید با ابعاد کالا شما یکی باشد

هارمونی‌ها و رنگ‌بندی‌ها باید در جعبه شما رعایت شوند

استفاده از فونت‌های مناسب و خوانایی کامل محصول شما روی جعبه

در چاپ جعبه اسم برند یا شرکت خود را درج کنید، همچنین می‌توانید اطلاعات تماس و شبکه‌های مجازی خود را درج کنید.

هزینه‌های چاپ جعبه مقوایی

جعبه‌های مقوایی را معمولا به جعبه‌های پشت طوسی، پشت کرم، پشت سفید و ایندربرد می‌شناسند و هزینه‌های چاپ بر اساس سفیدی و صافی جعبه محاسبه می‌شود و جعبه‌های سفیدتر گران‌تر نسبت به جعبه‌های پشت طوسی هستند.

معرفی شرکت مناسب برای کلیه امور تبلیغاتی

شرکت طرح گندم سالها افتخار همکاری با شرکت‌هایی بزرگ در تمامی امور تبلیغاتی را داشته است، کافی است با مراجعه به سایت Tarhegandom.com برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده فرمایید، برخی از خدمات ما را می‌توان به طراحی و چاپ کاتالوگ، جعبه، لیبل، ساخت انواع فیلم تبلیغاتی - بازرگانی، صنعتی و ... نام برد، برای مشاهده خدمات و اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

منبع : ایسنا در لینک زیر
 


:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 ارسال گل به مراسم ترحیم روش خوبی برای ابراز تسلیت است. تعدادی گل وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و همه آنها معنای مختلفی دارند و به عنوان سبد گل، تاج گل ترحیم و دسته گل ارسال میشوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معانی گل ترحیم از این راهنما استفاده کنید.

 
نیلوفرها
سنتی ترین مرکز گلزارهای تدفین در اطراف سوسن. نیلوفرها نمادی از روح آن مرحوم و امیدواری است که توسط فرآیند نوسازی ارائه می شود. رنگ سفید برای ارسال خدمات مذهبی یا مذهبی رنگ خوبی است. سبد گلهای نیلوفرهای سفید, نیلوفرهای سفید و میخک های سفید را به یاد یک فرد بسیار خاص ترتیب می دهد.



 
Peaceful White Lilies Basket
میخک
 
میخک یک انتخاب بسیار محبوب برای گل های همدردی است. آنها گلهای معطر و ماندگاری هستند و آنها را برای خدماتی که چند روز به طول می انجامد ایده آل می کند. یک میخک سفید نشان دهنده پاکی و بی گناهی است. میخک های صورتی افکار یادآوری را ارسال می کنند. سبد ارانتاخارانت ارسال می کنند.
 
Rainbow Reflections Basket
 
گل داودی
گل داوودی یا مادر(در برخی کشورها), هنگام عزاداری با خانواده ای که با اروپا یا آسیا ارتباط دارند, انتخاب شگفت انگیزی است. چین, کره و ژاپن از گل داودی سفید به عنوان نماد غم استفاده می کنند. در بعضی از کشورهای اروپایی, از این گل ها برای قرار دادن بر روی قبرها یا به عنوان یک مراسم تشییع جنازه استفاده می کنند و ارسال می شوند .. با رنگ های دیگر این گل ها در مراسم جشن هم استفاده میشوند خواه در مراسم جشن و یا عزا گل های مناسبی هستند.
Teleflora's Sunny Memories
 
گلایل 
هنگام عزاداری برای شخصی که در زندگی قدرت و شخصیت بالایی را برای مردم داشته است, گلایل ها گزینه عالی برای اعزام خانواده است. به عنوان یک گل تسلیت, پیام آن صبر برای از دست دادن عزیز است, دقیقا این گل هم در انواع مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
Joyful Memory
 
گل رز
گلهای رز یک معنی جهانی دارند که آنها را به عنوان یک گل تشییع جنازه ایده آل می کند. گل رز قرمز برای ابراز عشق و احترام مناسب است. [گلهای رز صورتی] نشانه قدردانی و لطف است. [گل های رز زرد] برای نشان تسلیتی عمیق همراه با اندوه فراوان برای دوست های صمیمی مناسب هستند. دسته گل های بی شماری وجود دارد که گل رز را به نمایش می گذارد. و برای تبریک و انواع مراسم های مختلف نیز استفاده میشود
 
Teleflora's Rose Tribute
 
گل ارکیده
اگر می خواهید بگویید "من همیشه تو را دوست خواهم داشت", ارکیده را بفرست. گل تسلیت خود را با یک گیاه ارکیده صورتی, بنفش یا سفید ابراز کنید. گل ارکیده در یک ظرف مدرن و حضوری برازنده هر عزیز ازدست رفته شما است.
Teleflora's Imperial Purple Orchid
 
گلهای ادریسی
همه گلهای تشییع جنازه گل بریده نیستند. هنگامی که می خواهید خانواده ای را با حمایت مداوم برخوردار کنید, ارسال گیاه گلدان ادریسی گزینه خوبی است. گلدان ادریسی را می توان در فضای باز کاشت و سالها بعد شکوفا کرد. یا می توانید یک دسته گل زیبا با رنگ آبی ارسال کنید که دارای یک گیاه ادریسی با نیلوفرهای و سایر موارد است. از این گلدان به عنوان یک گلدان رسمی برای مراسم ترحیم استفاده می شود
  
 
Beautiful in Blue
 
 
گل نرگس و لاله
با ارسال گل های نرگس یا لاله ها در طول یک دوره تشویق و امید به همراه آورید. این گلها نشاط آور هستند و وقتی مستقیما برای خانواده به عنوان گل ترحیم فرستاده می شوند هدیه ای ایده آل هستند. همچنین تاج گل ترحیم این گل ها انتخابی مناسب برای ابراز تسلیت است.
 
Full Of Love Bouquet
 
گل رز سفید به چه معناست؟
گل رز سفید در چیدمان مراسم تشییع جنازه برای انتقال بی گناهی و جوانی استفاده می شود. آنها همچنین می توانند احترام به شخصی را که از دنیا رفته است نشان دهند. اگرچه گل های ترحیم معانی دارند و می توانند از کشوری به کشور دیگر تغییر کنند ، گلهای رز سفید همچنان یک گل محبوب مراسم تشییع جنازه هستند.
 
ارسال گل به بهشت ​​زهرا
روش های زیادی برای ارسال گل های ترحیم وجود دارد. گل فروشی ها می توانند خرید شما را در سبدها, گلدان ها و تاج گل های ترحیم یک طبقه تا سه طبقه ترتیب دهند و می توانند آداب گل دلسوزی را به شما راهنمایی کنند.شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تاج گل ترحیم و انواع تاج گل به لینک زیر مراجعه کنید.
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 بسیاری از ما هنوز از این واقعیت آگاهی نداریم که جعبه های چاپی سفارشی برای کسب و کار ما چقدر مهم هستند. اگر می خواهید در مورد تعریف جعبه های چاپی سفارشی صحبت کنید ، می توان آنها را به عنوان جعبه های سفارشی ساده با چاپ افست با کیفیت روی آنها تعریف کرد. تفاوت اصلی آنها با جعبه های خالی استفاده از چاپ افست است. گاهی اوقات آنها را جعبه های سفارشی محصولات نیز می نامند و استفاده روزمره آنها خصوصاً در ایالات متحده آمریکا و کانادا روز به روز افزایش می یابد.

جعبه های سفارشی

بسیاری از تجار موفق و باهوش در حال حاضر از آنها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس استفاده از این جعبه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اجازه دهید ما برخی از حقایق را با این توضیح که چگونه می توانید با استفاده از این جعبه های چاپ شده برای بسته بندی وسایل خود ، منفعت کسب کنید ، به اشتراک بگذاریم

 customized boxes

اهمیت بسته بندی چاپی سفارشی
در زیر مواردی ذکر شده است که اهمیت جعبه های چاپی و چاپ جعبه افست را برای برند شما نشان می دهد. همچنین شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای رقابتی ما با قیمت ارزان و تولید فوری به صفحه چاپ جعبه افست مراجعه نمایید.

افزایش آگاهی از برند
بسیاری از شرکت ها از چاپ رنگارنگ بر روی جعبه های محصول خود به همراه آرم شرکت خود که روی آن قرار گرفته است استفاده می کنند. این روش معروف بازاریابی دیجیتال است. برای محصول شما ، بسته بندی شما می تواند تأثیر خوب و طولانی مدت بر خریدار ایجاد کند. معمولاً آرم شرکت شما برای تبلیغات برند شما نقش برجسته یا نقش بسته است.

قابلیت استفاده مجدد

عامل استفاده مجدد نیز مهم است که این جعبه ها را در مقایسه با کالاهای موجود یا جعبه های خالی خاص می کند. معمولاً برای تهیه این جعبه ها که از نظر محیط زیست نیز سازگار هستند ، از مقوا ، کرافت یا مواد بازیافتی یا راه راه استفاده می شود. پس از تهیه جعبه های ساده ، از تکنیک های چاپ افست بر روی این جعبه ها استفاده می شود تا  جذاب و متفاوت باشد. این جعبه ها اکثراً قابل استفاده هستند و در مقابل بسته بندی های پلاستیکی که آنها را خاص و شایسته می کند ، سازگار با محیط زیست هستند.

 

ارزان قیمت


اکثر مردم فکر می کنند جعبه های سفارشی با چاپ افست در مقایسه با بسته بندی سفید ، سفید یا ساده  بسیار گران هستند. آنها فقط کمی گرانتر از جعبه های ساده یا خالی هستند اما مزایای بسیاری نسبت به بسته بندی ساده دارند. این یک دوره رقابت است ، بنابراین بسیاری از شرکت های چاپی بسته بندی و چاپ سفارشی در ایالات متحده آمریکا این چاپ افست را روی جعبه ها با قیمت رقابتی بازار ارائه می دهند ، بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید.

 solutions for packaging

پشتیبانی رایگان از طراحی و حمل و نقل

 

اگر ایده هنری ندارید نگران نباشید زیرا امروزه همه شرکت های چاپ افست در ایالات متحده آمریکا و کانادا و اروپا تا اسیا حتی ایران از طراحی رایگان پشتیبانی محصول شما استفاده می کنند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از حمل و نقل کاملا رایگان در سراسر جهان بهره مند شوید. در اکثر شرکت ها حداقل سفارش از 100 مورد شروع می شود که معامله خوبی است حتی اگر صاحب مشاغل کوچکی باشید.

 

بنابراین ، اگر هنوز به تکنیک های قدیمی چاپ جعبه های خود اعتماد دارید ، باید چاپ  افست را روی این جعبه ها امتحان کنید تا فوق العاده به نظر برسند. این روش باعث رشد تجارت و ارزش محصول شما در نظر مشتری می شود.



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 پیش از هر چیز باید گفت که عکاسی صنعتی ، یکی از پربارترین و گسترده ترین شاخه های عکاسی در جهان محسوب می شود و چندین شاخه از تخصص های عکاسی در زیر مجموعه آن قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام طرح گندم، اگرچه بار هنری عکاسی صنعتی گاهی از سایر شاخه های عکاسی کمتر است؛ اما زحمت بسیار ، چالش های هیجان انگیز و پتانسیل درآمدی موجود در آن باعث می شود که بسیاری از عکاسان، علاقه مند به یادگیری و کسب تجربه در این زمینه باشند.

عکاسی صنعتی چیست؟

اگر صاحب یک پیج اینستاگرامی و یا یک وب سایت فروش اینترنتی هستید؛ اگر جزو صاحبین مشاغل بزرگ بوده و کارخانه و واحد تولیدی و یا شرکت توزیع دارید، اگر مدیر فروش و تبلیغات یک کمپانی بزرگ هستید و حتی اگر علاقه مند به یادگیری نکات و اصول عکاسی صنعتی هستید، خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

به طور خاص می توان گفت که عکاسی صنعتی یعنی تصویربرداری حرفه ای از محصولات، خدمات و کارخانجات و محیط های تولیدی که به جهت درج در وب سایت و یا چاپ بروشور، کاتالوگ، بنر و بیلبورد و... از آن استفاده می شود. از این نوع عکاسی با هدف معرفی کالا، برند و یا خط تولید کارخانه و انجام تبلیغات موثر و افزایش فروش استفاده می شود.

 

جالب است بدانید که بجز عکاسی حرفه ای از محصولات و صنایع، عکاسی مد، عکاسی از اجسام بی جان، عکاسی از صحنه جرم، عکاسی خبری، عکاسی پاپاراتزی، عکاسی از رستوران ها و خوراکی ها، عکاسی از ارگان ها و شرکت های بزرگ و ملی مانند شرکت های پتروشیمی و بسیاری نظایر این ها همه و همه جزو زیرمجموعه های عکاسی صنعتی محسوب می شوند. بنابراین می توان اذعان داشت که عکاسی صنعتی بجز عکاسی تبلیغاتی شامل گستره زیادی از تصاویر حائز اهمیت در جهان محسوب می شود که البته اغلب آن ها دارای جنبه های اقتصادی هستند.

عکاسی صنعتی گسترده ترین شاخه دنیای عکاسی است.

ما به شما و به تمامی مشتریان خود همواره تاکید می کنیم که برای یک کاتالوگ حرفه ای نیاز به تصاویری با بهترین کیفیت را دارید ، در واقع قبل از طراحی کاتالوگ بهتر است تصاویر خود را آماده کنید ، اگر تصاویری از پیش آماده شده دارید که فکر می کنید از کیفیت خوبی برخوردار هستند ، حتما با مشاورین ما قبل طراحی کاتالوگ در مورد عکس ها مشورت کنید.توجه داشته باشید بسیاری از مشتریان تا قبل از عکاسی صنعتی یک کیفیت پر زرق و برق دار را تشخیص نمی دادند تا از محصولات خود عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی را در شرکت طرح گندم انجام دادند ، مطمئن باشید این امر تاثیر مستقیم در فروش شما در هر صنفی را دارد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم ارائه دهنده برترین خدمات تبلیغاتی در کشور می باشد ، این شرکت افتخار همکاری با شرکت های بزرگی از جمله سامسونگ ، ال جی ، ایساکو ، پگاه ، سپهر الکتریک و .... را داشته است و همواره در خدمات دهی و ارائه یک محصول بی نقص در زمینه ، عکاسی صنعتی ، طراحی و چاپ کاتالوگ ، بروشور ، جعبه ، بیلبورد و لیبل و ... فیلم صنعتی و تبلیغاتی ، طراحی وبسایت ،پیشتاز بوده است کافی است فقط یکبار با متخصصین ما همکاری داشته باشید.

اهمیت استفاده از کاتالوگ

همانطور که گفتیم کاتالوگ یا کالانما، کتابچه ای کوچک است که جهت معرفی محصولات و خدمات یک کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کتابچه می تواند شامل معرفی نام و تاریخچه و گواهینامه های شرکت و ارائه خط مشی و افق پیش روی آن بوده و پس از آن به معرفی محصولات و ارائه نمونه محصولات و خدمات شرکت بپردازد. به خاطر داشته باشید که محتویات موجود در کاتالوگ باید شامل بهترین نمونه از کارهای شما و یا بهترین محصولات شما بوده و با بهترین کیفیت و جلوه بصری در اختیار مشتری قرار بگیرد. از این رو است که طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ اهمیت بسیاری پیدا می کند؛ چرا که تمام کیفیت کار در طراحی گرافیک و چاپ کاتالوگ نهفته است.

 

این موضوع کاملا بدیهی است که هر صنف شغلی نسبت به خدمات و محصولات آن شرکت ، کاتالوگ سفارشی مختص به خود را سفارش و طراحی می کند. اما معمولا یک سری از معیارها هستند که کاتالوگ شما را به یک کاتالوگ حرفه ای تبدیل می کند.یقینا یک کاتالوگ پوشاک با یک کاتالوگ قطعات ساختمانی تفاوت بسیاری دارد ، در طراحی کاتالوگ پوشاک کافی است محصول و توضیح مختصری در مورد جنس محصول داده شود ، اما کاتالوگ صنعتی نه تنها تصاویر محصولات باید به طور کامل گذاشته شود بلکه باید هر یک به صورت کامل توضیح داده شوند.

الان این موضوع برای شما عنوان می شود که چطور یک کاتالوگ حرفه ای تولید کنم که کاملا متناسب با صنف من باشد؟

درباره این موضوع اصلا نگران نباشید چرا که شرکت طرح گندم با سالها تجربه در زمینه طراحی کاتالوگ و همچنین عکاسی صنعتی و .... و با ارائه برترین خدمات تبلیغاتی به عنوان یک شرکت تخصصی در کلیه امور تبلیغاتی فعالیت دارد ، کافی است فقط شما یک بار با متخصصین ما مشورت و کار را به ما بسپارید.

نکات مهم در طراحی کاتالوگ

به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی کاتالوگ حرفه ای نکات زیر را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

طراحی کاربر پسند

این موضوع درست است که طراحی کاتالوگ توسط افراد مجرب و متخصص صورت می گیرد ، اما باز هم باید با سلیقه شما در آن کاملا دخیل شود پس کاتالوگ سفارشی شما باید با ایده های شما باشد و خلاقیت طراح شما.

کیفیت تصاویر

با رشد و توسعه روزافزون صنعت تبلیغات در جهان و پس از تغییرات شگرفی که در عرصه فروش و بخصوص فروش الکترونیک به وجود آمد، دیگر می توان گفت که عکاسی صنعتی، بخش مهم و جدایی ناپذیر تمام صنایع جهان محسوب می شود. امروزه بدون استفاده از عکاسی حرفه ای ، ارائه کالا و خدمات با مشکلات جدی روبرو است؛ به طوری که واحدهای تولیدی و شرکت های توزیع، مبالغ زیادی را برای عکاسی تبلیغاتی محصولات خود هزینه می کنند.

منبع خبر : https://www.isna.ir/news/99040403641/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%D9%85%D8%A7

 



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در عکاسی صنعتی از محصولات، ماشین آلات، تجهیزات و حتی صنعت گران، عکاسی می شود. از این عکس ها معمولا در وبسایت ها و دیگر ابزار بازاریابی مثل مجله ها، بروشورها، تبلیغات و حساب های کاربری رسانه های اجتماعی استفاده می شود. معمولا در این شاخه از عکاسی از ساخت چیزهای مختلف توسط افراد عکس گرفته می شود. هدف این نوع عکس ها، نشان دادن فرآیند ساخت و دشواری کارهایی است که کارگران انجام می دهند.

یکی از انواع عکس های صنعتی، عکس های تجهیزات صنعتی پیچیده است.

در اغلب موارد، مرزهای دقیقی که عکاسی تجاری، تبلیغاتی و صنعتی را از هم دیگر جدا می کنند، کاملا واضح هستند اما گاهی اوقات نیز بعضی انواع عکاسی را به سختی می توان در یکی از این سه حوزه جای داد. بعضی عکس ها در بیش از یکی از این سه شاخه قرار می گیرند و می توان از آن ها برای مقاصد مختلفی استفاده کرد. با این حال، در نگاه کلی، عکس های صنعتی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: عکس هایی که روی تجهیزات، مواد و روش های صنعتی تمرکز دارند و عکس هایی که تمرکز آن ها روی افرادی است که مشغول کار صنعتی می باشند.

2222222222

یکی از انواع عکس های صنعتی، عکس هایی است که از کارکنان در هنگام کار گرفته می شود.

عکس های دسته اول معمولا مقاصد بسیار خاصی داشته و مخاطبین زیادی ندارند. به طور کلی، اکثر سوژه ها در این شاخه از عکاسی، فنی هستند و معمولا جزئیات محصولات و فرایندها را نشان می دهند. این عکس ها، جزئیات ماشین آلات و فرایندهای بسیار پیچیده صنعتی را به تصویر می کشند و مخاطب عام ندارند. در واقع، اکثر مخاطبین این عکس ها افرادی هستند که در آن زمینه صنعتی تخصص دارند.

عکس های صنعتی دسته دوم که صنعت کاران را در حال انجام کارشان به تصویر می کشند، عمومی تر هستند. این عکس ها باید از نظر زیبایی شناسی قوی باشند و جنبه های مختلف محیط های کاری، تلاش پرسنل، واحدهای کاری و فرهنگ کلی شرکت ها و سازمان ها را به تصویر بکشند. ممکن است هدف از این نوع عکس ها، استفاده در کاربردهای رسمی و شرکتی باشد.

کاربردها و اهمیت عکاسی صنعتی چیست؟

این شاخه از عکاسی در کسب و کارهایی مثل شرکت های مهندسی، تولیدی ها، کارخانه ها، استارت آپ های فناورانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد که دارای یک بخش صنعتی هستند. عکاسی صنعتی می تواند در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد ولی بیشتر، شرکت هایی از عکاسی صنعنی استفاده می کنند که تولیدات آن ها نیازمند ماشین آلات و تجهیزات بزرگ- مقیاس و پیچیده است.

333333333333

از عکس های صنعتی می توان برای به تصویر کشیدن تجهیزات صنعتی پیچیده استفاده کرد.

عکاس برای گرفتن عکس های صنعتی شاید مجبور شود در محیط های بسیار کثیف و خطرناک مثل کارخانه آرد یا در محیط های خیلی تمیز و ایمن مثل کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و نوشیدنی کارش را انجام دهد. استفاده از عکس های صنعتی در صنایع مختلفی مثل ساخت و ساز، معدن، تولید، انرژی و حمل و نقل مرسوم است. 

اهمیت عکاسی صنعتی در این است که فناوری، نوآوری و دشواری انواع مختلف فرآیندهای صنعتی را به تصویر می کشد. بسیاری از مردم هیچ اطلاعی در رابطه با کارهایی که در صنایع انجام می شوند، ندارند و عکاسان صنعتی می توانند با آثار خود، ذهنیتی از کارهای صنعتی را در مردم عادی ایجاد نمایند.

استفاده از عکس های منحصر به فرد که واقعا از بخش های صنعتی شرکت شما تهیه شده اند و آن ها را از جای دیگری دانلود نکرده اید، نه تنها از سبب افزایش بازدید وبسایت شرکت شما می شود (موتورهای جستجو منحصر به فرد بودن عکس هایی را که در وبسایت خود قرار می دهید، متوجه می شوند) بلکه اعتماد مشتریان شما را نیز جلب می کند.

به قول معروف، یک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد. خیلی از افراد حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند و شما می توانید تنها با یک عکس، مفاهیمی را که بیانشان نیاز به متن هایی طولانی دارند، به مخاطب انتقال دهید. به همین دلیل، امروزه عکس هایی با کیفیت بالای فنی و مفهومی، جزئی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری هستند.

مشتریان دوست دارند شرکتی را که از آن خرید می کنند، به خوبی بشناسند. بسیار مهم است که تخصص خود را به مشتریانتان معرفی کنید. مشتری باید تجهیزات شما را ببیند، با شیوه کار شما آشنا شود و متخصصان شما را بشناسد. بنابراین عکس های صنعتی می تواند نقشی مهم در کسب اعتماد مشتریان ایفا کند.

امروزه مردم نسبت به جنبه های اجتماعی، بهداشتی، زیست محیطی و ایمنی شرکت هایی که از آن ها خرید می کنند اهمیت زیادی می دهند و مطالعات نشان داده اند که ۷۰ درصد از مردم ایالات متحده آمریکا در هنگام خرید به این مسائل توجه دارند. بسیاری از مردم بر این باورند که نحوه برخورد شرکت با کارکنانش، نشان می دهد که آن شرکت چقدر قابل اطمینان است.

عکس های صنعتی می توانند کارخانه شما را ایمن نشان دهند و به مشتری اطمینان دهند که ایمنی کارگران، حفاظت از محیط زیست و بهداشت برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند هرچند که شاید در واقعیت اینگونه نباشد و شرکت ها آنقدرها هم به این مسائل اهمیت ندهند ولی عکس ها خیلی قدرتمندتر از چیزی هستند که تصورش را می کنید و می توانند مشتری را به بهترین و ساده تری شکل ممکن متقاعد کنند. 

   

4444444444444444

عکس های صنعتی می توانند محیط های صنعتی را آن گونه که مشتریان می پسندند، به تصویر بکشند.

ضروریات عکاسی صنعتی

ممکن است گرفتن عکس های صنعتی در نگاه اولی کاری ساده به نظر برسد که تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارد ولی اصلا این طور نیست و عکس های صنعتی باید کیفیت تکنیکی بالایی داشته باشند که نیازمند دوربین های عکاسی DSLR کاملا حرفه ای و البته دانش فنی بالای عکاس هستند. از سوی دیگر عکاسی در بعضی شرایط صنعتی می تواند بسیار خطرناک و دشوار باشد و گاها عکاس باید دارای تجهیزات ایمنی باشد. به علاوه، در بعضی محیط های صنعتی نور چندانی وجود ندارد و از آن جایی که این نوع عکاسی معمولا میدان دید گسترده ای دارد، نیازمند فلش ها یا نورهای ثابت قوی می باشد.

جدای از تجهیزات مورد نیاز، عکاسی صنعتی کاری کاملا تخصصی است و هر عکاسی نمی تواند عکس های صنعتی خوبی بگیرد. عکاس باید دانش و خلاقیت کافی را برای به تصویر کشیدن شرایط محیط های صنعتی و القای مفاهیم مورد نظر به مشتریان داشته باشد.

برای سفارش عکاسی صنعتی باید به کجا مراجعه کرد؟

همانطور که گفتیم، یکی از ضروریات شرکت هایی که دارای بخش های صنعتی هستند، عکس های صنعتی است. چنین شرکت هایی می توانند برای تهیه عکس های صنعتی از محیط های کاری خود یک عکاس صنعتی استخدام کنند. با این حال، پروژه ها و کمپین های عکاسی صنعتی معمولا زمان کوتاهی دارند و در واقع استخدام کردن یک عکاس صرفا به منظور گرفتن عکس های صنعتی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست زیرا شرکت باید حقوقی ثابت برای عکاسی در نظر بگیرد که شاید یک روز در ماه واقعا به او نیاز داشته باشد.

بعضی شرکت ها  ترجیح می دهند که تجهیزات عکاسی حرفه ای را خریده و در اختیار یکی از پرسنل خود که ممکن است کمی تجربه در زمینه عکاسی داشته باشد، قرار دهند تا او عکس های صنعتی را تهیه کند. با این حال، همان طور که گفته شد، تجهیزات تنها ضرورت گرفتن عکس های صنعتی خوب نیستند و عکاس باید دانش و مهارت کافی را برای این کار داشته باشد.

بهترین راه برای اینکه شرکت ها عکس های صنعتی مورد نظر خود را تهیه کنند، این است که کار عکاسی را به صورت پروژه ای به شرکت های تبلیغاتی مثل شرکت «طرح گندم» سفارش دهند. عکاسی صنعتی تنها یکی از خدمات این شرکت است که کارهایی مثل طراحی گرافیکی، طراحی کاتالوگ ، طراحی لوگو، چاپ ابزارهای تبلیغاتی مختلف کاتالوگ ها و بروشورها، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و بسیاری خدمات تبلیغاتی دیگر را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

 شرکت تبلیغاتی طرح گندم تیمی از عکاسان حرفه ای در همه زمینه ها دارد. عکاسان صنعتی طرح گندم قادرند با مجهز بودن به پیشرفته ترین دوربین ها و لوازم جانبی عکاسی و با مهارت و دانش بالایی که دارند، حرفه ای ترین عکس های صنعتی را بگیرند که مخاطبین شما را به بهترین شکل تحت تأثیر قرار بدهند.   

شرکت تبلیغاتی طرح گندم دارای استودیوی عکاسی بسیار مجهز و حرفه ایی است و اگر می خواهید از محصولات خود عکس های حرفه ای داشته باشید، می توانید محصولات خود را به استودیوی عکاسی طرح گندم بفرستید تا عکاسان حرفه ای این شرکت حرفه ای ترین و با کیفیت ترین عکس های صنعتی ممکن را از آن ها بگیرند.

همچنین، اگر می خواهید از تأسیسات صنعتی شرکت خود، فرآیندهای صنعتی مورد استفاده در تولید محصولاتتان یا از تلاش کارکنان شرکت خود عکس هایی حرفه ای داشته باشید تا در وبسایت خود یا در بروشورها و کاتالوگ های خود از آن ها استفاده کنید، می توانید از شرکت تبلیغاتی طرح گندم بخواهید که عکاسان حرفه ای خود را حتی در قالب کمپین های عکاسی صنعتی به شرکت شما اعزام کند. 

 

منبع خبر :  

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/980271-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86

 


:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گلها بهترین راه برای ابراز احساسات شما نسبت به شخص مورد نظر شما هستند ، خواه فرد مورد علاقه شما باشد ، والدین ، دوست یا همکار شما. با استفاده از گل ها می توانید حداقل از این موضوع مطمئن باشید که فرد هدیه را دوست دارد و برای تحت تأثیر قرار دادن او نیازی به صرف هزینه زیادی نیست. علاوه بر این ، مفهوم ارسال گل سفارشی باعث شده است که تازه ترین گل ها به عنوان یک سورپرایز ویژه برای عزیزان شما ارسال شود. با این حال ، مواردی وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات گل فروشی آنلاین ، برای داشتن یک دسته گل زیبا به یک عزیز تحویل دهید. بگذارید با چند نکته آسان و در عین حال مفید به شما کمک کنیم که باید هنگام خرید گل به صورت آنلاین رعایت کنید. 10 نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.
10 نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.

گل فروشی آنلاین

متناسب با مناسبت ها گل بخرید وقتی به صورت آنلاین گل می خرید ، به دنبال آنهایی بروید که با مناسبت شما مطابقت داشته باشد. اساساً ، انتخاب شما باید به شخصی که برای او گل می خرید و همچنین به مناسبت بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک دسته گل رز قرمز برای روز ولنتاین برای محبوب شما بسیار مناسب است اما نمی توانید انتظار داشته باشید که برای یک همکار که می خواهید به خاطر لطفش از او تشکر کنید ، مناسب باشد! همچنین می توانید سلیقه شخصی را که به آن گل می فرستید هنگام خرید آنلاین از گل فروشی را در نظر بگیرید ، معمولا گل فروشی ها دسته بندی های خاص خود را دارند ، اما برای نمونه گل فروشی آنلاین گندم VIP را مشاهده نمایید ، دسته بندی های مخصوص برای هر مناسبت را برای مشتریان خود ارائه داده است، تا شخص سر در گم نشود.

 

گل فروشی آنلاین

کاتالوگ وب سایت را بررسی کنید مطمئناً شما مایلید از سایتی خرید کنید که در گل ها و چیدمان ها تنوع زیادی داشته باشد. یک مورد خوب دارای یک کاتالوگ گسترده است که می توانید برای جستجو همه موارد ارائه شده در آن را پیمایش کند. قیمت ها را بررسی کنید و آنها را با سایر فروشندگان در اینترنت مقایسه کنید. یک فروشنده آنلاین که گلهای با کیفیت را در تنوع فراوان و با قیمت بهینه ارائه می دهد بهترین مکان برای خرید است ، گل فروشی گندم دارای کاتالوگ محصولات است که شما میتوانید به راحتی از آنها درخواست ارائه کاتالوگ محصولات دهید. برای آرایش گل تصمیم بگیرید در حالی که عواملی مانند کیفیت ، تنوع و قیمت گل ها مهم هستند ، اما وجود گل آرایی حرفه ای نیز مهم است. موضوع مهم این است که در یک سایت با ارائه تزیینات زیبای گل ، تأثیر خوبی بر شخص خاص شما بگذارد. شما نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که آنها با یک دسته گل خوشحال شوند ، چیدمان و گل آرا اهمیت بالایی در دیزاین گل ها دارد. بیش از حد فکر نکنید اما به غریزه خود اعتماد کنید با توجه به انتخاب گل و آرایش هایی که احتمالاً به صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد ، ممکن است اشتباه در بررسی های زیاد داشته باشید ، شما نمی خواهید چیزی جز بهترین را برای شخص خاص خود انتخاب کنید. از تفکر بیش از حد خودداری کنید ، ترجیحاً هنگام خرید باکس گل بصورت آنلاین به غریزه خود اعتماد کنید. در هنگام انتخاب یک گزینه عالی ، فاکتورهایی مانند پسندیدن گیرنده ، گل فصل ، موقعیت و غیره را در نظر بگیرید و اگر برای سوپرایز است به حس خودتان و اطلاعاتی که از عزیزانتان دارید اعتماد کنید. به دنبال شخصی سازی باشید وقتی می خواهید به عنوان مثال یک رز جاودان را به کسی هدیه دهید ، بسیار خوب است که سلیقه او را در نظر بگیرید و بر این اساس یکی از آنها را انتخاب کنید. گل فروشی های برتر معمولاً این گزینه را دارند و همچنین اطلاعات مربوط به گل ها ، معنی آنها و گزینه های مربوط به چیدمان های شخصی را در وب سایت هایشان ارائه می دهند. در گل فروشی آنلاین گندم VIP می توانید رز جاودان های منحصر به فرد و شخصی را که توسط متخصصان ساخته شده است تهیه کنید. مطمئناً این رزهای سفارشی دل عزیزان شما را خواهد برد. ما نمونه ای را در تصویر زیر قرار داده ایم برای مشاهده نمونه های دیگر میتوانید به صفحه رزجاودان مراجعه کنید.
گل فروشی آنلاین

درباره خدمات مشتری آنها اطلاعات کسب کنید از آنجا که در حال سفارش آنلاین هستید ، می خواهید با فروشنده ای معتبر و متعهد به ارائه بهترین خدمات ارتباط برقرار کنید. خدمات مشتری که آنها ارائه می دهند ایده خوبی در مورد تعهد آنها به کیفیت در محصولات و خدماتشان به شما ارائه می دهد. با نماینده آنها گپ بزنید تا درباره روند سفارش ، خدمات شخصی سازی ، خط مشی تحویل ، روند شکایات و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر پاسخ های رضایت بخشی دریافت کنید ، آنها احتمالاً کسی هستند که می توانید به او اعتماد کنید. بررسی آنلاین مشتریان واقعی را بخوانید نکته دیگری که می تواند به شما در انتخاب بهترین گل فروشی آنلاین کمک کند ، مرور نظرات مشتریان واقعی است. بازخورد افرادی را که در واقع از خدمات استفاده کرده اند بخوانید تا از آنچه آنها ارائه می دهند و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری اعتماد شما را دارند ، مطلع شوید. از طریق جستجوی آنلاین می توانید به راحتی از این نظرات و بررسی ها مطلع شوید. اگر یک گل فروشی محلی را انتخاب می کنید که به صورت آنلاین نیز خدمات ارائه می دهد ، می توانید از اطراف بخواهید که بازخورد واقعی درباره خدمات آنها را دریافت کنید. ببینید آیا آنها در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال میکنند یا خیر ممکن است بخواهید یک عزیز را نیمه شب در روز تولد خود غافلگیر کنید یا یک ارسال خارج از شهر داشته باشید . بنابراین مهم است که به دنبال یک گل فروشی باشید که در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال کنند. همه وب سایت ها گزینه هایی مانند ارسال رایگان را ندارند ولی گل فروشی بالا که معرفی کردیم (گل فروشی گندم )ارسال رایگان را دارد ، ارسال همان روز و یا روز بعد را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که گزینه ای را که برای گیرنده مناسب است انتخاب کرده اید. شرایط خدمات را طی کنید قبل از اینکه با هر وب سایت گل سفارش دهید ، حتماً شرایط خدمات آنها را مرور کنید. شما نمی خواهید در نهایت هزینه حمل و نقل گزاف یا مالیات بر قیمت گل پرداخت کنید. به دنبال معاملات خوب و هدایای رایگان باشید زیرا چندین فروشنده پیشنهادات تبلیغاتی مانند هدیه رایگان یا چیدمان بدون هزینه را انجام می دهند که خرید شما را به صرفه می کند. همچنین ، روش های آنها را حتما بررسی کنید. خرید از گل فروشی آنلاین ، مزایای بی نظیری را به همراه دارد. فراتر از راحتی ، از مزیت کیفیت عالی در بهترین قیمت بهره می برید. با این حال ، برای استفاده از این مزایا باید هوشمندانه خرید کنید و این نکات ساده کمک زیادی به شما می کند. آنها را دوباره مرور و بررسی کنید تا بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

 

منبع خبر : http://saten.ir/194736/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%aa%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()