نوشته شده توسط : ali

همه ما گل ها را دوست داریم و می خواهیم آنها را در خانه های خود داشته باشیم. اما تعدادی گل وجود دارد که برای سگ و گربه سمی است. سگ و گربه خود را ایمن نگه دارید و با این گلها نشاط به زندگی خود دهید! در اینجا پنج گل وجود دارد که وجود آنها در اطراف سگ و گربه بی خطر است:

 

آفتابگردان
سلام آفتاب! این گلهای زیبا مطمئناً هر اتاقی را روشن کرده و روحیه سقوط را برای هر کسی که آنها را ببیند به ارمغان می آورد. آنها همچنین برای حیوانات خانگی ایمن هستند و آنها را به یکی از بهترین گلها در خانه تبدیل می کنند!

 

زینیاس
با Zinnias یک رنگ پر رنگ به خانه خود اضافه کنید! این گلهای زرق و برق دار دارای مجموعه ای از رنگ ها هستند ، از صورتی روشن تا نارنجی پاییزی ، آنها را متنوع می کند و به راحتی می توانید در هر فصلی به هر نوع آرایش گل اضافه کنید. و آنها برای سگ و گربه شما ایمن هستند!

 

 

آلسترها
این گلهای گل مروارید در اواخر تابستان و اوایل پاییز شکوفا می شوند ، و آنها را به گل ایده آل برای ترکیب در هر نوع ترتیب پاییزی تبدیل می کند! این شکوفه های شگفت انگیز که در رنگ های سفید ، آبی و بنفش موجود است ، رنگ و بویی ظریف به هر نوع چیدمان می بخشد! و این گل ها برای سگ و گربه شما ایمن نیستند و سمی هستند.

 

 

گل ارکیده
ارکیده Phalaenopsis که با نام Orchids Moth نیز شناخته می شود ، برای گربه ها و سگ ها کاملاً ایمن است. آنها در رنگهای متنوعی از جمله صورتی ، سفید ، قرمز ، سبز ، آبی و نارنجی وجود دارند. این گیاهان زیبا  می توانند یک تزئین فوق العاده برای افزودن به هر فضایی باشند!

 

 

گل رز
گل رز به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های گل ، می تواند یک دسته گل مجلل و مستقل ایجاد کند یا یک عنصر خیره کننده به هر نوع چیدمان اضافه کند. گل رز برای داشتن بهترین و ایمن ترین گل برای حیوانات شما است ، گل فوق العاده ای است که باید در خانه داشته باشید!

با آنها روبرو شوید - هیچ چیزی بهتر از گل و حیوانات خانگی نیست! با بدست آوردن تعدادی از گل های بالا ، گل های خود را ایمن نگه دارید. شما عاشق داشتن گلهای زیبا و آرامش خاطر خواهید بود!

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت گل فروشی آنلاین گندم  مراجعه کنید. و برای خرید گل اینترنتی از گندم vip به سایت مراجعه کنید/



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر به ایجاد فضای آرامش بخش و سالم در منزل، محیط کار و ادراه خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما به لیست گیاهان آپارتمانی نگاهی بیندازید! گیاهان سبز علاوه بر این که جلوه و زیبایی خاص و طبیعی به دکوراسیون منزل می بخشند به کاهش استرس و تنش محیط اطراف خود کمک کرده و با تصفیه و پاک سازی هوا از بروز انواع مشکلات تنفسی و عمومی بدن جلوگیری می کنند.

جالب است بدانید، برخی از این گیاهان آپارتمانی را ناسا جهت پاک سازی هوای داخل منزل پیشنهاد کرده است!

 

3 گل آپارتمانی بدون نور :
1. دراسنا
دراسنا از انواع گیاهان آپارتمانی سازگار با نور کم و با برگهای چرم مانند و بسیار زیبا است. بیش از 50 نوع از انواع مختلف دراسنا وجود دارد و همه آنها نگهداری آسانی دارند. هرس کردن در زمان مناسب و آبیاری منظم برای سلامت این گیاه اهمیت بسیاری دارد. دراسنا را از نور مستقیم دور نگه داشته و از آبیاری بیش از اندازه خود داری کنید.

دراسنا کامپکت
دراسنا کامپکت

2. بروملیاد
بروملیاد از گل های آپارتمانی کم نور محسوب می‌شود و برای نگهداری در داخل خانه بسیار مناسب است. بیشتر انواع مختلف این گیاه به راحتی در داخل گلدان و در سایه رشد می‌کنند. با این که این گیاه بومی مناطق استوایی است اما به راحتی در همه جا و در داخل منزل پرورش میابد.

گل آپارتمانی بدون نور
بروملیاد

 

3. گیاه سرخس پر سیاوشان

پر سیاوشان از گیاهان سایه نشین و یکی از انواع محبوب سرخس است. دم برگ های تیره و براق آن به موی انسان شباهت دارد و بسیار زیباست. مطمئن شوید که آب به طور منظم به آن داده می‌شود و از آبیاری بیش از اندازه خود داری کنید. این گیاه را در نور غیر مستقیم نگه دارید و از قرار دادن آن در معرض تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید.

 

لیندا سولگاتو یک بار گفت: “گیاهان اکسیژن را برای ریه ها و روحیه را به ما می دهند.” ، اما این جمله در مقاطع علمی نیز بسیار دقیق است. ما قصد داریم برخی از حقایق مستند در مورد گیاهان و گلها را برای شما بیان کنیم. در ادامه به معرفی توضیح 7 گل مناسب برای خانه میپردازیم.
در ابتدا باید بدانید که گیاهان و گلها تا 20٪ به حافظه کمک می کنند. بنابراین ، این به شدت در بهره وری و عملکردهای شناختی شما تأثیر می گذارد.

ثانیا ، گلها می توانند خوشبختی ایجاد کنند.  داشتن گل در اطراف خودتان به کاهش استرس و افزایش روحیه افراد کمک می کند بنابراین ، باعث می شود افراد احساس آرامش ، امنیت و ابراز انرژی مثبت کنند.

واقعیت جالب دیگر این است که گیاهان و گلها باعث بهبود روابط و تقویت احساس مهربانی می شوند. این بدان معناست که افرادی که دارای گیاه و گل در اطراف خود هستند ، به احتمال زیاد روابط بهتر و معناداری دارند.

تاکنون باید به داشتن گیاهان و گلها در اطراف خودتان اطمینان کرده باشید. سوال بعدی که اکنون از خود می پرسید این است: “خب اگر گیاهان و گلها می توانند در زندگی روزمره ما مفید باشند ، پس کدام یک را برای رشد در داخل خانه انتخاب کنم؟”

ما در این زمینه به شما کمک میکنیم:

7 گل مناسب برای خانه

1- گل Phalaenopsis ، یک گل واقعا بی نظیر

2- گل Calathea Crocata از گلهای بومی برزیل

3- گل Anthurium یا آنتوریوم

4- گل آزالیا یا Azalea

5- همچنین میتوانید لذت ببرید سیکلامن Cyclamen

6- گل Saintpaulia یا بنفشه آفریقایی

7- حتی شما می توانید همان بازخورد را از کاکتوس Schlumbergera بگیرید.

گل  فالانوپسیس  Phalaenopsis

 فالانوپسیس یک ارکیده عالی و یکی از آسانترین گیاهان برای رشد است. گلهای زیبای که به صورت عمودی بر روی ساقه ای زیبا رشد می کنند. ما ان را به یکی از جذاب ترین گل ها برای رشد در داخل خانه میدانیم.

برای فرایند مراقبت ، از چند اسپری آب روی شاخ و برگ ها استفاده کنید ،آبیاری هفتگی خاک و بارور کردن گاه به گاه اگر احساس می‌کنید که گل شما نیاز دارد ، بدون قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب در اواسط روز ، یک مکان گرم و بسیار روشن را برای آن رزرو کنید.

گل  فالانوپسیس  Phalaenopsis 

گل calathea

گل calathea می‌تواند بهترین متحد شما باشد. این یک گل باشکوه با شاخ و برگ‌های سبز منحصر به فرد و شاخ و برگ‌های سبز تیره است که به ارغوانی تیره می‌رسد.

این گیاه به عنوان یک گیاه استوایی، به نور آرام و سطح مناسبی از رطوبت نیاز دارد. یک نکته خوب برای حفظ بهترین سطح رطوبت با استفاده از توپ‌های گل رس وجود دارد! یک‌بار یک هفته در زمستان، کمی بیشتر در تابستان، و همیشه دمای بالای ۱۶ درجه سانتی گراد را برای او حفظ کنید. فراموش نکنید که شاخ و برگ‌ها را گاها آبپاچ کنید.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب به مقاله 7  گل مناسب برای خانه مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()