نوشته شده توسط : ali

بسیاری از گیاهان خانگی از مناطق جنگلی می آیند که تاج درخت به طور مداوم نور خورشید را فیلتر می کند. با این حال ، برخی از گیاهان ، به ویژه گیاهان بومی آفریقای جنوبی و استرالیا ، برای رشد به آفتاب کافی احتیاج دارند. شما می توانید در یک اتاق روشن یک گیاه زیبا  داشته باشید .

 

هشدار
نخل ساگو سمی است و نباید از آن در خانه های دارای کودک یا حیوانات خانگی نگهداری شود.

 

Aloe Vera

 

با داشتن گیاه مقاوم آلوئه ورا که به نگهداری کمی نیاز دارد ، یک گیاه خاص را در خانه داشته باشید. شیره برای تسکین جزئی و بریدگی ها سوختگی مفید است و گیاهان به راحتی مجدد  تکثیر می شوند

آلوئه ورا را در گلدان سنگین تراتاکا بکارید که هم از رشد شدید برخوردار باشد و هم گردش هوا را تشویق کند. همچنین می توانید اطراف ساقه را خاک بگیرید تا از گیاهان فلاپینگ پشتیبانی کند.

نور: خورشید کامل؛ خورشید فیلتر شده را تحمل می کند
آب: به طور مساوی مرطوب نگه دارید ؛ بیش از حد آب ندهید ، زهکشی خوب را فراهم کنید کم آبی را تحمل می کند.

 

بهترین گیاهان خانگی

 

 

گیاه Jade

گیاهان یشم با ساقه های محکم و برگ های جالب و گوشتی خود به عنوان یک گیاه آپارتمانی محبوب برای کسانی که دارای آستانه پنجره های آفتابی یا باغ های طبیعی روشن هستند ، دوام آورده است. گیاهان یشم هر روز حداقل به چهار ساعت نور خورشید نیاز دارند ، بنابراین یک پنجره رو به جنوب ایده آل است. گرچه گیاه Crassula argentea یک گیاه آبدار و در نتیجه مقاوم به خشکی است ، اما یک کاکتوس نیست. گیاه یشم خود را با آبیاری هنگامی که سطح خاک خشک است برای جلوگیری از ریزش برگ مرطوب نگه دارید. 3 گیاه یشم می تواند دهه ها زنده بماند و با گذشت زمان به رشد آهسته خود ادامه دهد ، بنابراین گیاه خود را در یک گلدان مناسب نگه دارید تا از ریزش آن جلوگیری شود .

نور: خورشید کامل
آب: به طور منظم آب دهید. زهکشی خوب

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

Sago Palm

نخل ساگو یک سیکاد با رشد آهسته است که به خوبی در طرح های تزئین مدرن جای می گیرد. هیچ گل تولید نمی کند و به ندرت برگ های آن می ریزد ، و آن را به یک انتخاب خوب برای اتاق خواب روشن یا اتاق نشیمن تبدیل می کند. گربه های کنجکاو یا کودکان نوپای نیش دار دارید؟ این گیاه بسیار سمی است و نباید در اطراف حیوانات خانگی کودک باشد.

نور: نیاز به نور خورشید فیلتر شده
آب: اجازه دهید گیاه در بین آبیاری خشک شود.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

African Milk Bush

 

Euphorbia trigona گیاهی با ظاهر غیرمعمول است که اغلب احساس محبت یا دوست داشتن شدید ایجاد می کند. این ساکولنت اگرچه کاکتوس نیست ، اما خارهای تیز رشد می کند که می تواند تولید مجدد را به یک چالش تبدیل کند. بوته شیر آفریقایی کاملاً یک گیاه گرمسیری است و اگر به او در خارج از خانه تعطیلات تابستانی دادید ، حتماً آن را دوباره قبل از پایین آمدن دما به زیر 50 درجه فارنهایت برگردانید.

نور: نور غیر مستقیم روشن
آب: اجازه دهید گیاه در بین آبیاری خشک شود. دوره های طولانی کم آبی را تحمل نمی کند.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

گیاه سانسوریا یا مار

این گیاه خانگی محبوب “غیرقابل مرگ” در اکثر مراکز باغ به عنوان نمونه ایده آل برای تازه واردان به گیاهان آپارتمانی یا کسانی که بیش از حد مشغول کار هستند و زمان نگهداری از این گیاه را ندارند مناسب است. Sansevieria trifasciata در نور شدید بسیار عالی عمل می کند ، اما در شرایط سایه نیز رشد خواهد کرد. اگر خوش شانس باشید ، حتی ممکن است گیاه مار شما را با گلهای سفید معطر به شما پاداش دهد.

نور: آفتاب کامل تا نور کم
آب: بگذارید خاک بین دو آبیاری خشک شود.

 

 

پاپیروس

همان گیاهی که مصری ها برای ساخت قایق و کاغذ سازی استفاده می کردند نیز نمونه جالبی از گیاهان خانگی  است. کلید رشد یک گیاه شاد پاپیروس ، دادن رطوبت مداوم به آن است. پاپیروس به عنوان گیاه حاشیه برکه رشد می کند ، بنابراین عادت دارد که پاهای خیس داشته باشد. گلدان خود را در ظرف آب قرار دهید و هر هفته آن را عوض کنید تا از راکد ماندن جلوگیری کند.

نور: خورشید کامل
آب: آب ثابت تأمین کنید ریشه مرطوب بهترین است.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

کروتون ثابت می کند که شاخ و برگ می تواند به اندازه گلها دوست داشتنی و سرزنده باشد. گیاهان کروتون خود را بیش از حد آبیاری نکنید. فقط هنگامی که سطح خاک احساس خشکی می کند ، آبیاری کنید. گیاهان کروتون برای رشد و نمو به دمای گرم نیاز دارند و اگر دما به زیر 60 درجه فارنهایت برسد ممکن است با مشکل روبرو شوند.

نور: خورشید کامل
آب: مرطوب نگه دارید رطوبت بالا را دوست دارد

 

برای مطالعه ادامه این مطلب به مقاله بهترین گیاهان خانگی مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انسان ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد دنیای اطراف خود بسیار به حس بینایی خود اعتماد می کنند. از نظر تاریخی ، این به ما کمک کرده است تا در دنیایی خطرناک گشت بزنیم و از طیف گسترده ای از خطرات تهدید کننده زندگی جلوگیری کنیم.


به عنوان گونه ای که تا حد زیادی فاقد محافظت شخصی است (موجب صرفه جویی در عقل ما می شود) ، توانایی ما در پردازش اطلاعات بصری و تصمیم گیری بر اساس آن برای بقا بسیار مهم است.البته دیگر برای زنده ماندن مجبور نیستیم با دستان خالی و سلاح های ابتدایی شکار کنیم یا تفاوت بین توت های قرمز سمی و انواع غذایی را تشخیص دهیم. در این روزگار ، بینایی ما هدف دیگری دارد - به ما کمک می کند تا محصولی را پیدا کنیم که به بهترین وجه به نیازهای ما پاسخ دهد و زندگی ما را بهتر کند.در یک محیط آجر و ملات ، ما می توانیم از بو ، لمس و حتی طعم و مزه برای تکمیل آنچه می بینیم استفاده کنیم ، اما وقتی صحبت از خرید آنلاین و مدرن می شود ، تقریباً به طور کامل به سرنخ های تصویری اعتماد می کنیم تا تصمیمات خرید را بگیریم. به عبارت دیگر ، عکاسی تبلیغاتی از محصول مهمترین عامل در فروش آنلاین است ،به همین دلیل است که شما و هر بازاریاب باید آن را کانون اصلی تلاش های آنلاین خود قرار دهد.
 

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

حتی مصرف كنندگانی كه از راحتی خرید آنلاین قدردانی می كنند ، می خواهند قبل از خرید تا آنجا كه ممكن است به جای توانایی لمس ، بو ، چشیدن ، شنیدن درباره محصولات بدانند. همچنین می توانید برای تصاویر توضیحاتی را ارائه دهید. عکاسی و محتوا خوب می تواند به عنوان ایستگاهی برای بازاریابی و اطلاعات محصول باشد تا به مشتریان در درک آنچه که می خرند کمک کند حتی اگر نمی توانند آن را تحویل بگیرند.

چرا این مسئله برای شما و تیم تجاری و بازاریابی بسیار مهم است؟ یک چیز ، این امر به شما کمک می کند تا مشتریان را متقاعد کنید که کالای شما همان کالایی است که آنها می خواهند خریداری کنند. حتی مهمتر از آن هنگام رسیدن محصول ، میزان رضایتمندی فرد افزایش می یابد و متوجه صرفه جویی در زمان خرید محصولات اینترنتی میشود.

بازاریابی محتوا و توضیحات محصول را افزایش دهید

نوشتن محتوا برای توصیف یک محصول می تواند به سرعت خسته کننده شود ، نه تنها برای کارکنانی که وظیفه ایجاد توصیفات کامل و در عین حال مختصر را دارند ، بلکه همچنین برای مخاطبانی که آنها را می خوانند. از طرف دیگر ، تصاویر هزار کلمه هستند و چندین عکس ، نماهای نزدیک و / یا نماهای 360 درجه به طور قابل توجهی بیشتر ارزش دارند ولی تصاویر و محتوا می تواند دست به دست هم بدهد تا یک نمای کلی محصول را ارائه دهد که مخاطب شما را خسته نکند. در صورت امکان ، شما باید تصاویر را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مارک تجاری و بازاریابی خود برای افزایش تلاش خود در نظر بگیرید.

 

محصولات را جذاب تر نشان دهید

عکاسی از محصول در تجارت الکترونیکی چقدر مهم است؟ تاکنون ، ما در مورد مزایای افزودن تصاویر به طور کلی در تلاش های شما برای تجارت الکترونیکی بحث کرده ایم ، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که شما و آژانس خدمات مارک تجاری خود به عکاسی "خوب" نیاز دارید . این یعنی چی؟ این بدان معناست که شما به عکس های رنگی با وضوح بالا ، از جمله تصاویر نزدیک و چند زاویه نیاز دارید ، که به بیننده اطلاعات بصری کافی برای جبران ناتوانی در لمس محصول را می دهد .

عکاسی تبلیغاتی از محصول

برای مطالعه ادامه این مطلب به منبع خبر در لینک زیر مراجعه کنید.

 

منبع خبر :

 

 https://www.aftabir.com/reportages/view/1747/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()