نوشته شده توسط : ali

کارد و چنگال و وسایل آشپزخانه لوازم عکاسی فوق العاده ای را برای غذا ایجاد می کند. اما مانند هر شی براق ، عکاسی از ظروف نقره ای می تواند برای عکاسان غذا یک چالش باشد. ظروف نقره ای که دارای بازتاب های خیره کننده هستند ، یک عکس عالی را به طور کامل خراب می کنند. اگر قبلاً این را به سختی یافته اید ، احتمالاً از آن زمان از کشوی کارد و چنگال جدا شده اید.

 

Photographing silverware without the ugly reflections

 

اما فقط چند بار می توانید استفاده از ظروف نقره ای را به نفع لوازم کم بازتابنده کنار بگذارید. دیر یا زود باید ظرفی را در کنار چاقو و چنگال شات کنید. یا بدتر از آن ، قاشق ترسناک!

نگران نباشید ، این پست در مورد نحوه عکاسی از کارد و چنگال ، بدون بازتاب های زشت ، تضمین می کند که شما آماده استفاده از هر شکل و شکلی از آشپزخانه ای هستید که یک استایلیست یا مشتری می تواند به سمت شما بیاورد.

بازتاب خوب در مقابل بد
در زمینه عکاسی از ظروف نقره ای و دیگر وسایل براق ، عملاً دو نوع بازتاب متفاوت وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم. یکی برای ما به عنوان عکاس چالش خاصی ندارد ، دیگری به صراحت می گوید یک کابوس است.

R بازتاب های ویژه
بازتاب های آینه ای (که به انعکاس مستقیم نیز معروف هستند) روی سطوح براق رخ می دهد. در اینجا نور به سطح سوژه ای که عکاسی می کنید برخورد می کند و مستقیماً وارد لنز دوربین می شود. مهار این تأملات بسیار دشوار است و ما در یک دقیقه بیشتر به آنها نگاه خواهیم کرد.

● بازتاب بازتاب ها
با انعکاس های پراکنده ، نور مستقیماً از سطح خارج نمی شود و وارد دوربین می شود ، بلکه در همه جا پرتاب می شود. همانطور که در اینجا نور به طور مساوی در همه جهات منعکس می شود ، بدون توجه به زاویه ای که از آن مشاهده می شود ، روشنایی یکسانی به نظر می رسد. در اصل ، اگر بخواهید در اطراف جسمی که بازتاب های پراکنده ایجاد می کند ، قدم بزنید و از هر طرف با استفاده از تنظیمات یکسان برای هر عکس از آن عکس بگیرید ، سوژه در هر عکس به همان اندازه روشن به نظر می رسد.

آیینه من باش
یک نور را به سوژه ای که بازتاب های پراکنده ایجاد می کند نزدیک کنید و سوژه روشن تر به نظر برسد. نور را بیشتر دور کنید و تیره تر به نظر می رسد. این بسیار واضح به نظر می رسد ، درست است؟

 

اما سعی کنید همین کار را با نوری که روی سطح چشمک می درخشد انجام دهید و هیچ تغییری در روشنایی آن بازتاب ها مشاهده نخواهید کرد. اگر این امر عجیب به نظر می رسد ، به یاد داشته باشید که معنی اصلی کلمه spekular "شبیه آینه" است. و اگر بخواهید به یک چراغ رومیزی معمولی که در آینه منعکس شده است نگاه کنید ، انتظار ندارید که خروجی آن فقط به این دلیل که از قسمتی از اتاق به قسمت دیگر منتقل شده ، کاهش یا افزایش یابد.

بازتاب های خاص در ظروف نقره ای  و ظروف استیل هیچ تفاوتی با بازتاب در آینه ندارند: مناطق زرد و سفید رنگ زرد که روی ظروف نقره ای عکاسی می بینید بازتاب مستقیم منبع نور هستند. بنابراین اگر به جای عکاسی از یک چاقوی خردکن یا یک قاشق غذاخوری فولادی ، از یک آینه عکاسی کنید ، اثر دقیقاً یکسان خواهد بود. نور روشن منعکس کننده لنز

Two images of a single spoon, side by side. The light source of the photo is at different distances away from the spoon in each photo, making the reflections on the spoons different sizes. Photograph by Lauren Caris Short of Food Photography Academy

 

خانواده زوایا
اما همانطور که قبلاً با نگاه کردن در آینه می دانید ، اگر نتوانید انعکاس منبع نور را مشاهده کنید - به عنوان مثال چراغ رومیزی که در بالا ذکر شد - مقدار زیادی از نور تولید شده را نیز مشاهده نخواهید کرد. احتمالاً بیش از یک تابش گرم بر روی دیوارها نیست. اما موقعیت را طوری تغییر دهید که بتوانید چراغ رومیزی را که مستقیماً در آینه منعکس شده است ببینید ، و نور درست به چشم شما می تابد و ممکن است به طرز ناراحت کننده ای روشن باشد.

برای بازگشت به مثال دور زدن موضوعی از هر سو ، اگر سوژه به موضوعی تبدیل شود که بازتاب های دیدنی ایجاد می کند ، تأثیر آن با عکاسی از سوژه ای که بازتاب های پراکنده ایجاد می کند بسیار متفاوت است. با انعکاس های پراکنده ، همه عکس های ما بدون توجه به موقعیتی که از آن گرفته شده اند ، یک سوژه روشن را به تصویر می کشند. اما با بازتاب های دیدنی ، بسته به موقعیت ما در رابطه با سوژه ، برخی از عکسها منبع نوری را که به وضوح در سطح خود سوژه منعکس می شود نشان می دهند ، در حالی که عکس هایی که از موقعیت های دیگر گرفته شده اند ممکن است به طور کلی چیز زیادی را نشان ندهند.

محدوده موقعیت هایی که در آن یک دوربین قادر به مشاهده بازتاب های مستقیم چشمه ای یک منبع نور در سطح یک سوژه است ، به عنوان خانواده زوایا شناخته می شود. خانواده زوایا بسته به موارد زیر متفاوت است:

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر در منبع زیر مراجعه نمایید.

منبع : moderntarh

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

آیا از جعبه های خاص ، برچسب یا نوع دیگری از بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می کنید؟ در این صورت ، گزینه های چاپی شما بیشتر از چیزی است که تصور می کنید. انواع مختلفی از فناوری چاپ وجود دارد که می توانید از آنها برای افزودن رنگ ، متن و گرافیک به لوازم بسته بندی سازگار خود استفاده کنید.

 

 

در اینجا در بسته بندی صنعتی ، ما اغلب در مورد چگونگی پیاده سازی فناوری های چاپ برای لوازم بسته بندی انعطاف پذیر سال می کنیم. در این مقاله ، انواع مختلف برنامه های چاپ برای مواد بسته بندی انعطاف پذیر و بسترهای مربوطه را بررسی می کنیم.



روشهای مختلف چاپ روی مواد بسته بندی انعطاف پذیر چیست؟

 

فلکسوگرافی
چاپ دیجیتال
روتوگراور
لیتوگرافی

1. فلکسوگرافی

 

فلکسوگرافی (AKA: flexo) نوعی فناوری چاپ است که از صفحه ای انعطاف پذیر (و نه جامد) استفاده می کند. این تجسم جدیدتری از چاپ برجسته است. فلکسو یکی از روش های پر کاربرد چاپ است.

 

 متداول ترین لوازم بسته بندی قابل انعطاف که از فلکسوگرافی استفاده می کنند. فلکسوگرافی در سراسر صنعت بسته بندی برای چاپ گرافیک ، متن و تصاویر روی مواد غیر متخلخل که برای کاربردهای متعدد بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود ، یافت می شود.

 

2. چاپ دیجیتال

 

چاپ دیجیتال یک روش چاپ مبتنی بر جوهر افشان است که در آن گرافیک و عناصر مارک گذاری مستقیم بر روی لایه های پلاستیکی اعمال می شوند. چاپ دیجیتال مدرن نیاز به برچسب و مقوای مقوایی را رد می کند. این امر منجر به کاهش قابل ملاحظه ضایعات ، کاهش نیاز به موجودی و سرعت بیشتر در پویایی بازار می شود.

Gray Button Print on Modern Computer Keyboard.

 

 

علاوه بر این ، فناوری های چاپ دیجیتال برای بسته بندی انعطاف پذیر ، در حال حاضر محتوای متغیر و پویا را برای برنامه های چاپ بسته بندی انعطاف پذیر فراهم می کند. این امکان را برای مجموعه وسیعی از برنامه های گرافیکی و متنی برای زیر گروه های هدفمند مصرف کنندگان و شخصیت های خریدار فراهم می کند.

 

"محتوای متغیر شامل تکه هایی از متن یا تصاویر است که بر اساس مطابقتها/جستجوهای اولیه 1 به 1 از مقادیر داده که نمایانگر بخشهای بزرگتر بازار هستند ، با یک حرف جابجا شده و خارج می شوند.

 

محتوای پویا مقدار عادی بخشهای بازار را در محتوای متغیر می گیرد و بر اساس ترکیب داده های جمعیت شناختی ، جغرافیایی ، روانشناختی و رفتاری ، آنها را حتی بیشتر به زیر گروههای هدف تجزیه می کند. اینجاست که ارتباطات واقعی 1 به 1 زنده می شود.

 

محتوای پویا نه تنها شامل تعویض محتوا ، بلکه تغییر قالب ها (فونت ها ، فاصله ها ، رنگ ها و غیره) بر اساس منطق پیچیده تر است که چندین نقطه داده را برای شناسایی بخش های خاص بازار معتبر می کند.

 

نتایج حاصل از استفاده از محتوای پویا می تواند چشمگیر باشد. به عنوان مثال ، یک داستان DM News گزارش داد که دانشگاه رابرت موریس با استفاده از محتوای پویا و pURL در مقایسه با کمپین های عمومی خود ، 79 درصد از میزان پاسخگویی را در بین دانشجویان آینده نگر افزایش داده است. "

 

اساساً ، محتوای پویا محتوایی است که به صورت دستی یا خودکار به طور منظم بر اساس داده های بخشهای خاص بازار به روز می شود. سپس محتوا بیش از حد بر روی شخصیت های خریدار خاص متمرکز می شود تا قصد داشته باشد اثربخشی محتوا را در ترغیب خریدار به خرید افزایش دهد.

 

محتوای متغیر مجموعه ای از متن و تصاویر است که به طور مرتب بر اساس مجموعه داده های مربوط به مطابقت های 1 تا 1 برای بخش های بزرگتر بازار تغییر یا به روز می شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و روشهای چاپ بر روی  مقایسه روش های چاپ جعبه و بسته بندی کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چینش محتوا و تصاویر کنار یکدیگر می تواند خیلی آسان باشد.اما رعایت هارمونی و خلاقیت در طراحی کاتالوگ یکی از اهداف اصلی طراحان در مجموعه می باشد.
طراحی کاتالوگ حرفه ای جز کارهای اختصاصی می باشد؛ که از شروع طراحی تا چاپ آن زیر نظر طراحان و کارشناسان طراحی و چاپ مورد بررسی قرار می گیرد.
وجود متن وتصاویر جذاب کمک شایانی به مخاطب می کند تا در انتخاب محصول مورد نیاز خویش به انتخاب مناسب تری دست پیدا کند .کاتالوگ حرفه ای این امکان را به مخاطب می دهد که بین چند محصول از نظر کیفیت و کاربرد یکی را برگزیند و دید مخاطب را نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده منسجم کرده تا مخاطب براحتی بتواند برای هزینه های خرید خود برنامه ریزی کند.توضیحات : طرح گندم افتخار طراحی یا چاپ یا عکاسی صنعتی یا طرح ها و عکس ها در شرف پیشنهاد به برنده های درج شده را در لوح ذرین خویش دارد.برخی از تصاویر درج شده عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به عنوان نمونه و پیشنهاد، عکاسی حرفه ای شده است و لزوما با صاحب برند انعقاد قرار داد نشده است.نکته دیگری که در کاتالوگ های حرفه ای می توان به آن اشاره کرد درج مشخصات از جمله آدرس و شماره تماس و ادرس سایت برای شناخت صحیح و دقیق تر مخاطب نسبت به مجموعه مورد نظر است.

خطا های رایج درطراحی و چاپ کاتالوگ به همراه راه حل
علائم

اشکال

راه حل

فونت ها به شکل های عجیب یا بهم ریخته دیده می شود.

فونت مورد نظر در سیستم وجود ندارد.

همراه سند فونت ها را نیز ارسال کنید با این که فونت ها را تبدیل به منحنی نمایید.

حروف ریز و خطوط زیر منحنی رنجه دار هستند.(عکس های با کیفیت پایین که به صورت پیکسلی نمایش داده می شود)

خروجی فیلم از روی تصویر با کیفیت نا مطلوب گرفته شده است.

سند نهایی را از روی برنامه های برداری (وکتور) چون کورل و ایلوستریتور ارسال کنید، به خصوص در حروف و نقش های ظریف ، اگر مجبور به گرفتن خروجی از روی تصویر هستید ، حتما تصویر خود را با فرمت tiff و حداقل 300 dpi ارسال کنید.

خط دور حروف
در برنامه های گرافیکی همواره می توانید داخل نوشته ها در طراحی کاتالوگ را با رنگ دلخواه رنگ کنید.
همچنین می توانید یک خط دور به نوشته خود بدهید اما بایستی در ضخامت و خط دور دقت کنید.
ضخامت 0/1 میلیمتر در چاپ کاتالوگ دیده خواهد شد و ضخامت بیشتر از 1 میلی متر فونت کوچک را از زیبایی می اندازد.
چنانچه به نوشته خود خط دور داده اید، رنگ خط دور را با یکی از رنگ های CMYK و ترجیحا K (مشکی) رنگ کنید.
رنگ کردن خط دور با ترکیب دو ی چند رنگ بسته به اندازه حروف، می توانید خطر تار شدن در چاپ را به همراه داشته باشد.
اگر اندازه حروف مورد استفاده کوچک پوینت 6 به توان 2 یا کمتر است هیچگاه از خط دور چند رنگ استفاده نکنید زیرا جابجایی در چاپ رنگ ها باعث تار شدن و ناخوانایی آن می گردد.
کاغذ های مورد استفاده در طراحی کاتالوگ
کاغذ گلاسه : این نوع کاغذ در یک رو یا دو روی آن لعاب زده شده بطوری که چاپ به روی آن بسیار خوب و با کیفیت انجام می شود.بیشتر اوقات برای پوستر، کاتالوگ ، بروشور و کار های نفیس رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.
گلاسه براق و مات :
این نوع کاغذ و مقوا در گرماژهای مختلف وجود دارد و دارای سطحی صاف و صیقلی است و برای چاپ های رنگی و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به کاغذ و مقوا کمی سنگین تر می باشد.
نوع کاغذ

گرماژ معمول

کاربرد

گلاسه مات

90 تا 170

بروشور، کاتالوگ ، کتاب های نفیس

گلاسه براق

90 تا 170

بروشور، کاتالوگ ، کتاب های نفیس

مقوای گلاسه

170 تا 300

جلد کتاب ، کاتالوگ ، فولدر

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی  چرا طراحی و چاپ کاتالوگ برای تجارت شما مهم است؟  کلیک کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
نام گیاه شناسی  Ficus benjamina
نام عمومی انجیر گریه ، درخت فیکوس ، انجیر بنجامین
نوع گیاه درخت همیشه سبز به صورت گیاهان آپارتمانی رشد می کند
اندازه بالغ  3 تا 6 فوت قد در داخل خانه ؛ تا 60 فوت قد در فضای باز
قرار گرفتن در معرض نور خورشید خورشید فیلتر شده و درخشان
نوع خاک خاک گلدان غنی ، با زهکشی سریع
pH خاک اسیدی ، خنثی تا اسیدی
زمان گلدهی به ندرت در فضای داخلی شکوفا می شود
رنگ گل  N / A
مناطق مقاومتی در فضای باز در مناطق 10 و 11 (USDA) رشد می کند
مناطق بومی  آسیا ، استرالیا
سمی بودن غیر سمی است
 
 نور مورد نیاز
انجیر گریان به یک اتاق روشن با نور غیرمستقیم فراوان و حتی شاید کمی آفتاب مستقیم صبح نیاز دارد. در زیستگاه بومی آن ، غالباً در شرایط نیمه سایه کاشته می شود ، اما در داخل خانه برای رشد به نور خوبی احتیاج دارد. این گیاه دوست ندارد جا به جا شود و در صورت انجام این کار ممکن است برگها را رها کند. مهم است که شما یک نقطه خوب و روشن برای آن پیدا کنید و آن را در آنجا نگه دارید.
 
 

خاک
هر خاک گلدان خوب و با زهکشی سریع مناسب است ، انجیر گریان به خاکی نیاز ندارد که دارای مواد مغذی یا مواد آلی باشد. در صورت گلدان سازی مجدد ، از خاک گلدان پایه ای خاک حاوی پرلیت ، شن و ورمیکولیت برای بهبود زهکشی استفاده کنید.
 

آب
گیاه را مرتباً مرطوب نگه دارید ، اما اجازه ندهید که در آب بنشیند در غیر اینصورت باعث ریزش برگها و پوسیدگی ریشه می شود. در محیط بومی خود ، گیاهان به طور معمول در ابتدای فصل خشک برگ می ریزند ، که باعث می شود آنها به شدت به تغییر رطوبت حساس شوند. اطمینان حاصل کنید که برنامه آبیاری شما سازگار است. آبیاری فیکوس بنجامین در بهار و تابستان باید در حد متوسط اما در زمستان به مقدار کم انجام شود. در بهار و تابستان ، آب را بریزید تا زمانی که ببینید از سوراخ های زهکشی در انتهای گلدان فیکوس خارج می شود. سپس آبیاری بعدی را بعد از چند اینچ خشک شدن سطح خاک انجام دهید.
 
برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی نگهداری از گیاه بنجامین کلیک کنید.


:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نورپردازی عکاسی محصول آسان تر از آن است که فکر می کنید. می توانید یک استودیو خانگی با وسایل اطراف خانه جمع کنید. می توانید از نور طبیعی و هر منبع نور الکتریکی به خوبی استفاده کنید.

یک محصول با نور خوب و عکاسی خوب هدف فروش را دارد. اگر محصول حرفه ای شما خارج از فوکوس باشد ، در قاب بسیار کوچک باشد یا ضعیف در معرض دید باشد ، مردم هیچ توجهی به آن نخواهند کرد. یک عکس حرفه ای چشم نواز از یک مورد با نور کافی توجه و علاقه مردم را به خود جلب می کند. این که آیا قصد دارید تصاویر محصول خود را در رسانه های اجتماعی ، فروشگاه آنلاین یا هر پلتفرم فروشگاه اینترنتی منتشر کنید ، این مقاله به شما در شروع کار کمک می کند.

 

قبل از خواندن محتوا، به تصاویر محصول نگاه می کنیم. اگر عکس محصول جذاب نیست ، ما حتی شروع به خواندن نمی کنیم. فروش از دست رفته است. اگر به نظر می رسد عکاسی شما با یک نقطه و عکاسی گرفته شده است ، داشتن یک محصول عالی اهمیتی ندارد. برای اینکه بتوانید بفروشید ، ابتدا باید بتوانید تصویری عالی از یک محصول با کیفیت ارائه دهید ، یا حداقل ظاهر آن را به گونه ای نشان دهید.

نورپردازی عکاسی از محصولات

نورپردازی عکاسی از محصولات

 

 

نورپردازی یک جنبه کلیدی در عکاسی محصول است

یکی از جنبه های اصلی عکاسی محصول ، نور مناسب است. توانایی کنترل نورپردازی به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به آنچه که احتمالاً هنگام عکاسی عادت دارید ، می دهد. اگر به نور پنجره تکیه کنیم ، توانایی یا توانایی زیادی برای دستکاری آن نداریم.

با استفاده از نور مصنوعی ، بازتابنده ها و حتی استفاده از نور پنجره ، می توانید محیطی حرفه ای مانند استودیو ایجاد کنید. به خواندن ادامه دهید و خواهید آموخت که چه چیزی می توانید برای چراغ ها و بازتابنده ها استفاده کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه نور را متعادل و کنترل کنید تا عکس های محصول با ظاهر حرفه ای را ثبت کنید.

 

اکثر عکاسان  نورها را تنظیم نمی کنند و یاد می گیرند که چگونه آنها را مدیریت کنند تا ظاهر خاصی برای عکس های خود ایجاد کنند. این امر برای عکاسی خوب از محصول ضروری است. بدون نور مناسب ، عکس های محصول شما توجه مورد نظر شما را جلب نمی کند.

شما باید به سایه ها و نقاط برجسته نگاه کنید. درک اینکه چگونه قدرت نور بر ظاهر محصولات شما تأثیر می گذارد به شما کمک می کند تا نور را بهتر مدیریت کنید. اگر محصول خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید ، سایه های تندی خواهید داشت. برای کاهش سطوح کنتراست ، باید از تخته فوم سفید یا نور پر کنید تا نور را به محصول خود برگردانید.

بهترین تنظیمات نور باعث انعکاس ناخواسته از محصول شما نمی شود. دانستن اینکه در مواجهه با مشکلات بازتابی چه باید کرد ، عکس های تمیزتر و جذاب تری ایجاد می کند.

 

نورپردازی عکاسی از محصولات

نورپردازی عکاسی از محصولات

 

 

از چه نوع نورهایی می توانید برای عکاسی محصولات  استفاده کنید؟

برای نورپردازی عکاسی محصول می توانید از هر نوع نوری که دوست دارید استفاده کنید. بعضی ها بهتر از بقیه هستند. بدیهی است که استروب های با کیفیت بالا انتخاب حرفه ای ها هستند ، اما اکثر مردم نمی خواهند این پول را برای چیزی که احتمالاً اغلب از آن استفاده نمی کنند ، حتی اگر فضایی برای استفاده از آن داشته باشند ، پس انداز کنند.

نور پنجره

کار با نور پنجره ، زمینه سفید و چند ورق فوم سفید ممکن است تنها چیزی باشد که برای شروع نیاز دارید. نور پنجره اغلب به اندازه کافی قوی است بنابراین می توانید به عمق میدان خوبی برسید. استفاده از زمینه کاغذ سفید و بازتابنده ها ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید.

با این حال ، راه اندازی کنار پنجره ممکن است چندان عملی نباشد. ممکن است فضای کافی برای جابجایی نداشته باشید یا بتوانید پشت محصول را روشن کنید. شما می توانید از چند زاویه مختلف عکس بگیرید.

نور طبیعی در خارج از منزل می تواند برای گرفتن عکس از محصول بسیار مناسب باشد. عیب این کار این است که شما در معرض خطر آب و هوا هستید. در یک دقیقه ممکن است ابری باشد ، در دقیقه بعد ممکن است آفتاب یا باران روشن را تجربه کنید.

اگر در مکانی هستید که می توانید عکس های محصول را در خارج بگیرید ، این مزیت را دارید که منبع نور کاملاً رایگان است. ممکن است نیازی به صرف هزینه ای برای روشنایی محصول خود نداشته باشید.

لامپ های خانگی

لامپ های خانگی برای استفاده در نورپردازی عکاسی محصول شما بسیار کاربردی هستند. دو چراغ مجهز به نور روز ، لامپ های با توان بالا ، مکانی عالی برای شروع کیت روشنایی عکاسی محصول شما است. استفاده از لامپ های روشنایی روزانه به این معنی است که تعادل رنگ سفید خوبی خواهید داشت و از ویرایش آن در نرم افزار تولید اجتناب می کنید.

لامپ معمولی چراغ مطالعه شما بهترین نور را ارائه نمی دهد. از روشن ترین لامپ های متعادل سفید که می توانید استفاده کنید. این به این دلیل است که شما نور را فیلتر می کنید تا نرم تر شود و سایه ای جذاب تر ایجاد کند. همچنین به شما امکان می دهد از دیافراگم باریک تری برای به دست آوردن عمق میدان عمیق تر استفاده کنید.

لامپهای فلورسنت و LED بهترین هستند زیرا می توانند بسیار روشن باشند و گرمای بسیار کمی از خود تولید کنند. هنگامی که در نزدیکی یک دسته از چراغ های داغ کار می کنید ، همه چیز به سرعت چسبناک می شود.

نورپردازی عکاسی از محصولات

نورپردازی عکاسی از محصولات

 

 

 

چراغ قوه

چراغ قوه های LED برای کمک به روشن شدن عکاسی محصول شما عالی هستند. همانطور که در مورد لامپ ها و سایر روشنایی ها روشن تر است ، بهتر است. چراغ قوه های ارزان قیمت فقط باعث ناامیدی شما می شوند. یک چراغ قوه خوب و قدرتمند با باتری قابل شارژ ، می تواند به راحتی قرار گیرد و در مناطق خاصی از تنظیمات عکاسی محصول شما هدایت شود.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی نورپردازی عکاسی  از محصولات کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: نورپردازی در عکاسی , نورپردازی در عکاسی محصول ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بسیاری از گیاهان خانگی از مناطق جنگلی می آیند که تاج درخت به طور مداوم نور خورشید را فیلتر می کند. با این حال ، برخی از گیاهان ، به ویژه گیاهان بومی آفریقای جنوبی و استرالیا ، برای رشد به آفتاب کافی احتیاج دارند. شما می توانید در یک اتاق روشن یک گیاه زیبا  داشته باشید .

 

هشدار
نخل ساگو سمی است و نباید از آن در خانه های دارای کودک یا حیوانات خانگی نگهداری شود.

 

Aloe Vera

 

با داشتن گیاه مقاوم آلوئه ورا که به نگهداری کمی نیاز دارد ، یک گیاه خاص را در خانه داشته باشید. شیره برای تسکین جزئی و بریدگی ها سوختگی مفید است و گیاهان به راحتی مجدد  تکثیر می شوند

آلوئه ورا را در گلدان سنگین تراتاکا بکارید که هم از رشد شدید برخوردار باشد و هم گردش هوا را تشویق کند. همچنین می توانید اطراف ساقه را خاک بگیرید تا از گیاهان فلاپینگ پشتیبانی کند.

نور: خورشید کامل؛ خورشید فیلتر شده را تحمل می کند
آب: به طور مساوی مرطوب نگه دارید ؛ بیش از حد آب ندهید ، زهکشی خوب را فراهم کنید کم آبی را تحمل می کند.

 

بهترین گیاهان خانگی

 

 

گیاه Jade

گیاهان یشم با ساقه های محکم و برگ های جالب و گوشتی خود به عنوان یک گیاه آپارتمانی محبوب برای کسانی که دارای آستانه پنجره های آفتابی یا باغ های طبیعی روشن هستند ، دوام آورده است. گیاهان یشم هر روز حداقل به چهار ساعت نور خورشید نیاز دارند ، بنابراین یک پنجره رو به جنوب ایده آل است. گرچه گیاه Crassula argentea یک گیاه آبدار و در نتیجه مقاوم به خشکی است ، اما یک کاکتوس نیست. گیاه یشم خود را با آبیاری هنگامی که سطح خاک خشک است برای جلوگیری از ریزش برگ مرطوب نگه دارید. 3 گیاه یشم می تواند دهه ها زنده بماند و با گذشت زمان به رشد آهسته خود ادامه دهد ، بنابراین گیاه خود را در یک گلدان مناسب نگه دارید تا از ریزش آن جلوگیری شود .

نور: خورشید کامل
آب: به طور منظم آب دهید. زهکشی خوب

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

Sago Palm

نخل ساگو یک سیکاد با رشد آهسته است که به خوبی در طرح های تزئین مدرن جای می گیرد. هیچ گل تولید نمی کند و به ندرت برگ های آن می ریزد ، و آن را به یک انتخاب خوب برای اتاق خواب روشن یا اتاق نشیمن تبدیل می کند. گربه های کنجکاو یا کودکان نوپای نیش دار دارید؟ این گیاه بسیار سمی است و نباید در اطراف حیوانات خانگی کودک باشد.

نور: نیاز به نور خورشید فیلتر شده
آب: اجازه دهید گیاه در بین آبیاری خشک شود.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

African Milk Bush

 

Euphorbia trigona گیاهی با ظاهر غیرمعمول است که اغلب احساس محبت یا دوست داشتن شدید ایجاد می کند. این ساکولنت اگرچه کاکتوس نیست ، اما خارهای تیز رشد می کند که می تواند تولید مجدد را به یک چالش تبدیل کند. بوته شیر آفریقایی کاملاً یک گیاه گرمسیری است و اگر به او در خارج از خانه تعطیلات تابستانی دادید ، حتماً آن را دوباره قبل از پایین آمدن دما به زیر 50 درجه فارنهایت برگردانید.

نور: نور غیر مستقیم روشن
آب: اجازه دهید گیاه در بین آبیاری خشک شود. دوره های طولانی کم آبی را تحمل نمی کند.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

گیاه سانسوریا یا مار

این گیاه خانگی محبوب “غیرقابل مرگ” در اکثر مراکز باغ به عنوان نمونه ایده آل برای تازه واردان به گیاهان آپارتمانی یا کسانی که بیش از حد مشغول کار هستند و زمان نگهداری از این گیاه را ندارند مناسب است. Sansevieria trifasciata در نور شدید بسیار عالی عمل می کند ، اما در شرایط سایه نیز رشد خواهد کرد. اگر خوش شانس باشید ، حتی ممکن است گیاه مار شما را با گلهای سفید معطر به شما پاداش دهد.

نور: آفتاب کامل تا نور کم
آب: بگذارید خاک بین دو آبیاری خشک شود.

 

 

پاپیروس

همان گیاهی که مصری ها برای ساخت قایق و کاغذ سازی استفاده می کردند نیز نمونه جالبی از گیاهان خانگی  است. کلید رشد یک گیاه شاد پاپیروس ، دادن رطوبت مداوم به آن است. پاپیروس به عنوان گیاه حاشیه برکه رشد می کند ، بنابراین عادت دارد که پاهای خیس داشته باشد. گلدان خود را در ظرف آب قرار دهید و هر هفته آن را عوض کنید تا از راکد ماندن جلوگیری کند.

نور: خورشید کامل
آب: آب ثابت تأمین کنید ریشه مرطوب بهترین است.

 

بهترین گیاهان خانگی

بهترین گیاهان خانگی

 

 

کروتون ثابت می کند که شاخ و برگ می تواند به اندازه گلها دوست داشتنی و سرزنده باشد. گیاهان کروتون خود را بیش از حد آبیاری نکنید. فقط هنگامی که سطح خاک احساس خشکی می کند ، آبیاری کنید. گیاهان کروتون برای رشد و نمو به دمای گرم نیاز دارند و اگر دما به زیر 60 درجه فارنهایت برسد ممکن است با مشکل روبرو شوند.

نور: خورشید کامل
آب: مرطوب نگه دارید رطوبت بالا را دوست دارد

 

برای مطالعه ادامه این مطلب به مقاله بهترین گیاهان خانگی مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انسان ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد دنیای اطراف خود بسیار به حس بینایی خود اعتماد می کنند. از نظر تاریخی ، این به ما کمک کرده است تا در دنیایی خطرناک گشت بزنیم و از طیف گسترده ای از خطرات تهدید کننده زندگی جلوگیری کنیم.


به عنوان گونه ای که تا حد زیادی فاقد محافظت شخصی است (موجب صرفه جویی در عقل ما می شود) ، توانایی ما در پردازش اطلاعات بصری و تصمیم گیری بر اساس آن برای بقا بسیار مهم است.البته دیگر برای زنده ماندن مجبور نیستیم با دستان خالی و سلاح های ابتدایی شکار کنیم یا تفاوت بین توت های قرمز سمی و انواع غذایی را تشخیص دهیم. در این روزگار ، بینایی ما هدف دیگری دارد - به ما کمک می کند تا محصولی را پیدا کنیم که به بهترین وجه به نیازهای ما پاسخ دهد و زندگی ما را بهتر کند.در یک محیط آجر و ملات ، ما می توانیم از بو ، لمس و حتی طعم و مزه برای تکمیل آنچه می بینیم استفاده کنیم ، اما وقتی صحبت از خرید آنلاین و مدرن می شود ، تقریباً به طور کامل به سرنخ های تصویری اعتماد می کنیم تا تصمیمات خرید را بگیریم. به عبارت دیگر ، عکاسی تبلیغاتی از محصول مهمترین عامل در فروش آنلاین است ،به همین دلیل است که شما و هر بازاریاب باید آن را کانون اصلی تلاش های آنلاین خود قرار دهد.
 

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

حتی مصرف كنندگانی كه از راحتی خرید آنلاین قدردانی می كنند ، می خواهند قبل از خرید تا آنجا كه ممكن است به جای توانایی لمس ، بو ، چشیدن ، شنیدن درباره محصولات بدانند. همچنین می توانید برای تصاویر توضیحاتی را ارائه دهید. عکاسی و محتوا خوب می تواند به عنوان ایستگاهی برای بازاریابی و اطلاعات محصول باشد تا به مشتریان در درک آنچه که می خرند کمک کند حتی اگر نمی توانند آن را تحویل بگیرند.

چرا این مسئله برای شما و تیم تجاری و بازاریابی بسیار مهم است؟ یک چیز ، این امر به شما کمک می کند تا مشتریان را متقاعد کنید که کالای شما همان کالایی است که آنها می خواهند خریداری کنند. حتی مهمتر از آن هنگام رسیدن محصول ، میزان رضایتمندی فرد افزایش می یابد و متوجه صرفه جویی در زمان خرید محصولات اینترنتی میشود.

بازاریابی محتوا و توضیحات محصول را افزایش دهید

نوشتن محتوا برای توصیف یک محصول می تواند به سرعت خسته کننده شود ، نه تنها برای کارکنانی که وظیفه ایجاد توصیفات کامل و در عین حال مختصر را دارند ، بلکه همچنین برای مخاطبانی که آنها را می خوانند. از طرف دیگر ، تصاویر هزار کلمه هستند و چندین عکس ، نماهای نزدیک و / یا نماهای 360 درجه به طور قابل توجهی بیشتر ارزش دارند ولی تصاویر و محتوا می تواند دست به دست هم بدهد تا یک نمای کلی محصول را ارائه دهد که مخاطب شما را خسته نکند. در صورت امکان ، شما باید تصاویر را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مارک تجاری و بازاریابی خود برای افزایش تلاش خود در نظر بگیرید.

 

محصولات را جذاب تر نشان دهید

عکاسی از محصول در تجارت الکترونیکی چقدر مهم است؟ تاکنون ، ما در مورد مزایای افزودن تصاویر به طور کلی در تلاش های شما برای تجارت الکترونیکی بحث کرده ایم ، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که شما و آژانس خدمات مارک تجاری خود به عکاسی "خوب" نیاز دارید . این یعنی چی؟ این بدان معناست که شما به عکس های رنگی با وضوح بالا ، از جمله تصاویر نزدیک و چند زاویه نیاز دارید ، که به بیننده اطلاعات بصری کافی برای جبران ناتوانی در لمس محصول را می دهد .

عکاسی تبلیغاتی از محصول

برای مطالعه ادامه این مطلب به منبع خبر در لینک زیر مراجعه کنید.

 

منبع خبر :

 

 https://www.aftabir.com/reportages/view/1747/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

خرید گل رز قرمز و صورتی در  روز دختر همواره بیشترین سفارش را در روز دختر  دارد به همین دلیل امروز میخواهیم یک گلفروشی معتبر وآنلاین را به شما معرفی کنین تا با اطمینان کامل خرید اینترنتی گل را انجام دهید.

معرفی گل فروشی آنلاین گندم VIP : 

این گل فروشی تضمین یا گارانتی محصولی که برای شما ارسال میکند بسیار برای او حائز اهمیت است 

با گل فروشی گندم vip خدمات زیر را میتوانید داشته باشید :

◄ گارانتی قیمت محصولات (به جز پایین بودن قیمت ها نسبت به سایر گل فروشی ها شما میتوانید کدهای تخفیف 17 درصدی را در سایت های موپون و کانال تخفیف را برای خرید استفاده کنید.)

◄ گارانتی کیفیت محصولات (در صورت نارضایتی از محصول میتوانید محصول را مرجوع کنید)

برای مشاهده محصولات به سایت گل فروشی گندم VIP مراجعه کنید.

 

https://linktr.ee/flowergandomvip



:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

عکاس صنعتی در منزل یک سبک جدید در عکاسی است که در آن به طور تخصصی از درون منزل برای اهداف مختلف عکاسی می‌کنند، از کاربرد این عکس‌های گرفته شده می توان از فضای درونی منزل بیشتر برای عکس برداری از محصولات تبلیغاتی یک شرکت ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، کاتالوگ ها ، بروشورها ، محصولات تبلیغاتی اینستاگرام تا عکاسی از قطعات صنعتی یک کارخانه بزرگ و... نام برد.

جالب است بدانید که برخی از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که عکاسی صنعتی در منزل کار ساده و راحتی است و به مهارت خاصی نیاز ندارد اما برخلاف نظر این عده باید بگوییم به دلیل آن که این نوع عکاسی به تخصص، مهارت، تجربه و همچینین آگاهی کامل نسبت به تمامی تکنیک‌های عکاسی حرفه ای را دارد ، پس کار چندان آسانی نیست علاوه بر موارد گفته شده باید اضافه کنیم که عکاس میتواند به جز استفاده از دوربین های حرفه ای DSLR با یک گوشی هوشمند نیز این کار را انجام دهد ، اما مطمئنا با استفاده از یک DSLR دست شما برای نمونه های بهتر بازتر خواهد بود.

عکاسی صنعتی در منزل

 

در استفاده از گوشی و DSLR موارد زیرا در نظر بگیرید :
زمانی که از گوشی استفاده میکنید ، از زوم دیجیتال و فلش گوشی به هیچ عنوان استفاده نکنید ، زیرا قطعا کیفیت تصویر شما پایین می آید.

در DSLR ها میتوانید تنظیمات بیشتری را انجام دهید و دست شما بازتر خواهد بود پیشنهاد میکنیم از تنظیمات ایزو ۱۰۰ ، فاصله کانونی دیافراگم کمتر از f/۴ باشد ، سرعت شاتر ۱۰۰/۱ باشد ، فرمت عکس را بر روی raw بگذارید.

البته دوربین ها از لحاظ تنضیمات متفاوت هستند ، شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات آموزشی جامع تر در مورد دوربین ها ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و انواع نمونه کارهای عکاسی به صفحه عکاسی صنعتی و مقالات آموزشی شرکت طرح گندم مراجعه نمایید ، در نظر داشته باشید استودیو عکاسی طرح گندم مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی در زمینه های تبلیغاتی و صنعتی است کافی است به سایت این مجموعه به آدرس tarhegandom.com مراجعه نمایید و نمونه کارهای این مجموعه را در صفحه عکاسی صنعتی با بهترین برندها از جمله : ایساکو ، LG، سامسونگ ، ببک، Dove ، چای شهرزاد و... را مشاهده نمایید.

در ادامه به معرفی چند نکته مهم در عکاسی صنعتی در منزل می پردازیم :

بهترین نورپردازی
ممکن است فکر کنید برای تهیه عکس های عالی محصول به مجموعه ای دقیق از نورپردازی حرفه ای نیاز دارید. اما نگران نباشید شما در حال حاضر به یکی از بهترین منابع نوری موجود دسترسی دارید: یعنی خورشید.

استفاده از نور طبیعی به این معنی است که شما می توانید در هر جایی با فرض وجود نور خورشید عکس بگیرید. نیازی به صرف هزینه برای تجهیزات یا اتلاف وقت و انرژی خود برای تنظیم منبع نور نیست.

استفاده از منبع نور مصنوعی می تواند بر رنگ محصول شما تأثیر بگذارد ، در حالی که استفاده از نور طبیعی برای عکس های محصول ، رنگ طبیعی محصول را حفظ می کند. این بدان معناست که شما در حین ویرایش نیازی به تغییر رنگ نخواهید داشت که اگر از لحاظ نرم افزاری ضعیف هستید برای شما بسیار مناسب است.

در یک روز خوب نزدیک پنجره پس از گرفتن عکس ها ، زمینه را حذف کنید تا حتی تصاویر شما بهتر به نظر برسند. خورشید را به عنوان نور طبیعی خود برای عکس های تبلیغاتی محصولات در آغوش بگیرید!

نورپردازی طبیعی کاملاً مکمل محصولات لوازم خانگی است. احساس خاصی در مورد نورپردازی طبیعی وجود دارد که بازآفرینی آن با منابع نور مصنوعی واقعاً دشوار است و شما می توانید بیننده خود را به خانه منتقل کنید که فقط محصول شما در آن کامل است

کلیدهای استفاده از نور طبیعی
نکته اصلی این است که از نور خورشید به عنوان منبع نور غیر مستقیم استفاده کنید تا در مقابل تابش نور مستقیم به محصول ، کل عکس را روشن کنید. برای داشتن بهترین عکس ممکن ، باید از محصول خود در نزدیکی پنجره یا در فضای سایه دار عکس بگیرید.

البته ، استفاده از نور طبیعی برای عکس های محصول بسته به نحوه انجام کار می تواند موثر یا مخرب باشد. در اینجا نکاتی در مورد استفاده از نور طبیعی به عنوان منبع نور آورده شده است.

عکس خود را در روشن ترین زمان روز بگیرید (معمولاً بین اواخر صبح و اوایل بعد از ظهر) ، زیرا در این ساعت ها ، نور خورشید در روشن ترین حالت است و نور کافی را در نزدیکی پنجره ها یا سایه ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که سایه های شما کجا افتاده است ، زیرا برخی سایه ها ممکن است برخی از جزئیات محصول شما را پنهان کنند. استفاده از یک پنجره با پرده ممکن است منجر به سایه های ناخواسته شود.

تصاویر عکس خود را تقریباً در یک ساعت از روز برای عکسهای ثابت بگیرید. میزان نور و حتی رنگ روشنایی بسته به زمان روز تغییر می کند. به طور کلی ، نور صبح روشن است و رنگ کمتری دارد ، در حالی که نور بعد از ظهر / عصر اغلب دارای ته رنگ گرم است و کنتراست بیشتری را در تصاویر شما ایجاد می کند. اگر می خواهید تصویری تاریک و خنک داشته باشید ، همیشه می توانید تصویر را خنثی کرده و در مرحله ویرایش آن را خنک تر کنید.

جهتی را که پنجره های شما در آن قرار دارند را یادداشت کنید. پنجره هایی که رو به شرق هستند ، آن نور صبحگاهی و روشن را که ذکر کردم فراهم می کنند ، در حالی که پنجره های رو به غرب نور نارنجی نزدیک به غروب آفتاب را می دهند ، معروف به "ساعت طلایی" که اغلب می تواند شعله های خورشید را ایجاد کند این می تواند عالی به نظر برسد ، اما غروب آفتاب نیز می تواند سایه های سخت ایجاد کند یا برای یک عکس محصول ساده که کالا را به تنهایی نشان می دهد ، بسیار گرم باشد.

 ادامه خبر در لینک زیر لطفا بر روی لیک زیر کلیک نمایید : 

منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1513266/عکاسی-صنعتی-در-منزل



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کد تخفیف 17 درصدی با گارانتی قیمت و کیفیت

برای مشاهده کد به صفحات : کد تخفیف موپون گل گندم یا کد تخفیف کانال تخفیف گل گندم مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همه ما می دانیم که گل رز می تواند نماد چیزهای مختلف باشد. عشق ، دوستی ، همدردی و زیبایی ظریف ، نام چند مورد ، به دلیل تنوع و الهام بخشیدن به آنها ، این امکان را برای آنها فراهم کرده است که برای مراسم و جشن های مختلف مناسب باشند. بیشتر برای عزیزان ، مادربزرگ ها و مادران خریداری می شود و برای جشن های عروسی و روز دختر و ولنتاین استفاده می شود.

بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد گل رز و چند نکته عالی برای پرورش آنها اینجا پیدا کنید!

من فکر می کنم بسیاری از مردم نه تنها عاشقان باغ موافق خواهند بود که هیچ چیز بهتر از دریافت گل رز زیبا از یک عزیز نیست.

با توجه به محبوبیت گل رز ، آنها در طول سالها خود را حفظ کرده اند و همچنان انتخاب واضح بسیاری از افراد هستند.

نگاهی به برخی از محبوب ترین گل سرخ ها مانند؛ چای ترکیبی ، Grandifloras ، Floribundas و Polyanthas.

مراقبت از گلهای رز خود را در تابستان

اینها روشهای متداولی است که توسط بسیاری از باغبانان استفاده می شود: اطمینان حاصل کنید که گلهای رز به خوبی سیراب شده اند ، به خصوص در صورت عدم بارندگی. آب یک ماده مغذی ضروری است که برای زندگی روزمره هر گیاه و نه فقط گل رز مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که خاک تا 8 اینچ خیس شده است و سعی کنید از آبیاری قسمتهای گل رز جلوگیری کنید ، زیرا ممکن است در هنگام آفتاب گل را بسوزاند. همچنین توجه به این نکته مهم است که گل رز باید به ویژه در 3 سال اول خوب آبیاری شود. این به آنها کمک می کند تا ریشه های قوی تری ایجاد کنند که در مراحل بدون آب تحمل بیشتری داشته باشند. حداقل هر هفته باید هر گل رز با 5-4 گالن آب تأمین شود.

 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده انواع گل رز و پرورش و نگهداری تکمیلی آنها به صفحه راهنما کاشت و نگهداری گل رز مراجعه کنید.

 

 

 

گل رز باید روزانه حداقل چهار تا شش ساعت در معرض نور خورشید باشد تا اطمینان حاصل شود که شکوفه ها به درستی شکوفا می شوند. نور کافی خورشید می تواند منجر به مرگ اجتناب ناپذیر گل سرخ شود. (اطمینان حاصل کنید که گل رز را قبلاً در منطقه ای کاملاً روشن کاشته اید) مانند هر ارگانیسم زنده ، گل سرخ به غذا احتیاج دارد. نیتروژن یکی از مهمترین مواد مغذی گیاه است. کود آزاد کننده زمان ممکن است بهترین نوع خرید باشد. این نوع کود می تواند مقدار صحیح مواد مغذی را در طی یک دوره زمانی به گیاه برساند و از رشد متناسب گیاه اطمینان حاصل خواهد کرد.

گل رزهای خود را با استفاده از محافظ های تیز به خوبی هرس کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام چوبهای مرده برداشته شده اند ، (رنگ قهوه ای تیره به نظر ناسالم) برش باید بالای جوانه رو به بیرون ساخته شود.

روش صحیح هرس را انتخاب کنید:

- گل رز بوته ای

- گلهای رز بوش (شامل ، چای ترکیبی ، گلهای رز فلیبرنده و پاسیو)

- بالارونده

- رامبلرها

- گل رز با پوشش زمینی

برای مشاهده انواع گل رز دیگر +عکس به صفحه زیباترین گل های رز مراجعه کنید.


نکات و نکاتی برای خوش فرم نگه داشتن گل رز

- قیچی هرس خود را در سفید کننده و آب خیس کنید ، این به شما کمک می کند از بیماری جلوگیری کرده و اشکالات ناخواسته و حشرات را دور نگه دارید.

- تمام شاخه هایی که از یکدیگر عبور می کنند و روی هم قرار می گیرند باید برداشته شوند تا از بیماری جلوگیری شود

- با اطمینان از اینکه جوانه با زاویه 45 درجه روبروی شاخه قرار دارد و به سمت داخل شیب دارد ، گل رزهای خود را به درستی برش دهید ، این باعث رشد سالم گل می شود

- ممکن است گل رز هر از چندگاهی مورد حمله حشرات و اشکالات قرار گیرد ، تا از تخریب گل شما جلوگیری شود ، از محلول ملایم صابون ظرف و آب گرم استفاده کنید و گل سرخ را به آرامی اسپری کنید

- از داشتن بن بست مطمئن شوید و گل رزهای خود را به صورت هفتگی مالچ کنید تا رشد سالم و کارآمد آنها داشته باشد

- "مکنده" های ناخواسته (برگهایی که شکل و رنگ آن متناسب با بقیه گیاه است) را با کشیدن دستکش های باغبانی جدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همه ما می دانیم که گل رز می تواند نماد چیزهای مختلف باشد. عشق ، دوستی ، همدردی و زیبایی ظریف ، نام چند مورد ، به دلیل تنوع و الهام بخشیدن به آنها ، این امکان را برای آنها فراهم کرده است که برای مراسم و جشن های مختلف مناسب باشند. بیشتر برای عزیزان ، مادربزرگ ها و مادران خریداری می شود و برای جشن های عروسی و روز دختر و ولنتاین استفاده می شود.

بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد گل رز و چند نکته عالی برای پرورش آنها اینجا پیدا کنید!

من فکر می کنم بسیاری از مردم نه تنها عاشقان باغ موافق خواهند بود که هیچ چیز بهتر از دریافت گل رز زیبا از یک عزیز نیست.

با توجه به محبوبیت گل رز ، آنها در طول سالها خود را حفظ کرده اند و همچنان انتخاب واضح بسیاری از افراد هستند.

نگاهی به برخی از محبوب ترین گل سرخ ها مانند؛ چای ترکیبی ، Grandifloras ، Floribundas و Polyanthas.

مراقبت از گلهای رز خود را در تابستان

اینها روشهای متداولی است که توسط بسیاری از باغبانان استفاده می شود: اطمینان حاصل کنید که گلهای رز به خوبی سیراب شده اند ، به خصوص در صورت عدم بارندگی. آب یک ماده مغذی ضروری است که برای زندگی روزمره هر گیاه و نه فقط گل رز مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که خاک تا 8 اینچ خیس شده است و سعی کنید از آبیاری قسمتهای گل رز جلوگیری کنید ، زیرا ممکن است در هنگام آفتاب گل را بسوزاند. همچنین توجه به این نکته مهم است که گل رز باید به ویژه در 3 سال اول خوب آبیاری شود. این به آنها کمک می کند تا ریشه های قوی تری ایجاد کنند که در مراحل بدون آب تحمل بیشتری داشته باشند. حداقل هر هفته باید هر گل رز با 5-4 گالن آب تأمین شود.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده انواع گل رز و پرورش و نگهداری آنها به مقاله راهنما کاشت و نگهداری گل رز مراجعه کنید.

 

 

گل رز باید روزانه حداقل چهار تا شش ساعت در معرض نور خورشید باشد تا اطمینان حاصل شود که شکوفه ها به درستی شکوفا می شوند. نور کافی خورشید می تواند منجر به مرگ اجتناب ناپذیر گل سرخ شود. (اطمینان حاصل کنید که گل رز را قبلاً در منطقه ای کاملاً روشن کاشته اید) مانند هر ارگانیسم زنده ، گل سرخ به غذا احتیاج دارد. نیتروژن یکی از مهمترین مواد مغذی گیاه است. کود آزاد کننده زمان ممکن است بهترین نوع خرید باشد. این نوع کود می تواند مقدار صحیح مواد مغذی را در طی یک دوره زمانی به گیاه برساند و از رشد متناسب گیاه اطمینان حاصل خواهد کرد.

گل رزهای خود را با استفاده از محافظ های تیز به خوبی هرس کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام چوبهای مرده برداشته شده اند ، (رنگ قهوه ای تیره به نظر ناسالم) برش باید بالای جوانه رو به بیرون ساخته شود.

روش صحیح هرس را انتخاب کنید:

- گل رز بوته ای

- گلهای رز بوش (شامل ، چای ترکیبی ، گلهای رز فلیبرنده و پاسیو)

- بالارونده

- رامبلرها

- گل رز با پوشش زمینی

برای مشاهده انواع گل رز دیگر +عکس به صفحه انواع گل رز انگلیسی مراجعه کنید.


نکات و نکاتی برای خوش فرم نگه داشتن گل رز

- قیچی هرس خود را در سفید کننده و آب خیس کنید ، این به شما کمک می کند از بیماری جلوگیری کرده و اشکالات ناخواسته و حشرات را دور نگه دارید.

- تمام شاخه هایی که از یکدیگر عبور می کنند و روی هم قرار می گیرند باید برداشته شوند تا از بیماری جلوگیری شود

- با اطمینان از اینکه جوانه با زاویه 45 درجه روبروی شاخه قرار دارد و به سمت داخل شیب دارد ، گل رزهای خود را به درستی برش دهید ، این باعث رشد سالم گل می شود

- ممکن است گل رز هر از چندگاهی مورد حمله حشرات و اشکالات قرار گیرد ، تا از تخریب گل شما جلوگیری شود ، از محلول ملایم صابون ظرف و آب گرم استفاده کنید و گل سرخ را به آرامی اسپری کنید

- از داشتن بن بست مطمئن شوید و گل رزهای خود را به صورت هفتگی مالچ کنید تا رشد سالم و کارآمد آنها داشته باشد

- "مکنده" های ناخواسته (برگهایی که شکل و رنگ آن متناسب با بقیه گیاه است) را با کشیدن دستکش های باغبانی جدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

Catalog magazine with images of a dog named rocky.

 

کاتالوگ ها ممکن است یکی از مهم ترین بخشهای کمپین بازاریابی شما باشند که محصولات را برای مشتریان  به نمایش می گذارند.

نظرسنجی اخیر انجمن داده و بازاریابی نشان داد که 42٪ از مصرف کنندگان کاتالوگهایی را که از طریق چاپ دریافت می کنند را می خوانند.

انتخاب گزینه ها برای چاپ کاتالوگ
از آنجا که کاتالوگ شما اغلب اولین برداشت از محصولات شما است ، بنابراین انتخاب چاپ مناسب امری حیاتی است. هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ها برای چاپ کاتالوگ خود ، باید موارد زیر را انتخاب کنید:

کاغذ
اندازه
پوشش
روش صحافی
روش چاپ


نوع کاغذ

 

 

یکی از اولین گام ها و گزینه هایی که باید هنگام تهیه پروژه چاپ کاتالوگ در مورد آن تصمیم بگیرید این است که کدام نوع کاغذ محصولات شرکت شما را به بهترین شکل نمایش می دهد.

کاغذی را انتخاب کنید که باعث برجسته شدن عکس های شما شود. اگر پوشش جوهر سنگینی دارید و می خواهید انباشتی به رنگ های غنی یا روشن اجازه دهد ، براق بهترین انتخاب شما باشد. یا اگر ترجیح می دهید رنگ ساتن تری داشته باشید ، انتخاب یک مخمل یک تصمیم عاقلانه است.

شما نه تنها نیاز به انتخاب درست کاغذ برای کیفیت هستید  باید وزن آن را نیز لحاظ کنید برای کاتالوگ هایی که صفحات کمتری دارند ، می توانید کاغذ های را انتخاب کنید که احساس ضخیم تری بدهند. در اینجا ، یک وزن سنگین تر مانند 100 # به خوبی کار می کند. اگر یک کاتالوگ با صفحات زیاد دارید ، وزن کاغذ بهتر است 70 یا 80  باشد.

 

برای کاتالوگ خود بهترین اندازه را تعیین کنید

 


مقایسه نمونه ای از اندازه های کاغذ موجود در کاتالوگ ها. نمادها نسخه های مقیاس واقعی کاغذ هستند.
در مرحله بعد ، شما باید بهترین اندازه را برای کاتالوگ خود تعیین کنید.

اگر تعداد کمتری از کالاها را در کاتالوگ خود دارید یا کالاهایی که برای نشان دادن صحیح همه ویژگی ها به عکس های بزرگ احتیاج ندارند ، می توانید با انتخاب اندازه کوچکتر مانند 5 1/2 "x 8 1/2" پس انداز کنید. یا 6 "x 9".

اگر محصولات شما دارای جزئیات بیشتر هستند یا در صورت بزرگتر شدن تأثیر بیشتری دارند ، انتخاب اندازه بزرگتر مانند 8 1/2 "x 11" یا 9 "x 12" گزینه بهتر خواهد بود.

هنگام تعیین اندازه کاتالوگ خود ، نحوه توزیع کاتالوگ خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید کاتالوگ خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید ، باید قبل از تصمیم نهایی خود در نظر بگیرید که چگونه اندازه می تواند بر هزینه های پستی از جمله هزینه پست تأثیر بگذارد.

 

جلد کاتالوگ

 


در حالی که تهیه کاتالوگ روشی موثر برای قرار دادن مستقیم کالاهای خود در مقابل مشتری است ، اما برجسته نشان دادن کاتالوگ در بین رقبا ضروری است. خریداران ممکن است روزانه چندین کاتالوگ دریافت کنند.

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه کاتالوگ و کمک به برجسته بودن عکس های محصول ، انتخاب جلد کاتالوگ است. انتخاب پوشش آبي براق ، مات و يا ساتن مي تواند صفحات شما را  منحصر به فرد کند كه مشتريان مي توانند ببينند.

Gloss Matte

نمونه هایی از مواد چاپی مات (تصویر سمت چپ) و براق (تصویر سمت راست). برای مشاهده تصویر به صورت کامل کلیک راست کرده و گزینه اول را برای مشاهده کامل تصویر بزنید.
جلد نه تنها جلوه صفحات کاتالوگ شما را افزایش می دهد ، بلکه باعث دوام بیشتر آنها می شود. یک پوشش می تواند به جلوگیری از لکه ها و ساییدگی ها ، به ویژه در مورد جلد زیاد جوهر کمک کند. از آنجا که کاتالوگ ها اغلب مقدار قابل توجهی از کار را تحمل می کنند ، افزودن جلد می تواند صفحات شما را عالی جلوه دهد حتی پس از اینکه مشتری چندین بار کاتالوگ را ورق زده است.

اتصال کامل را انتخاب کنید


مرحله آخر در روند چاپ کاتالوگ شما الزام آور است.

دوخت زین یک گزینه اتصال ایده آل برای کاتالوگ است زیرا کاربر پسند و مقرون به صرفه است. این شکل از اتصال شامل دوخت کاتالوگ شما در وسط است که به خوانندگان اجازه می دهد تا هنگام خواندن کاتالوگ را باز کرده و صاف بگذارند. دوخت زین را می توان مطابق با تاشو انجام داد و یک فرآیند اصلاح را برای شما ایجاد می کند ، حتی با کاتالوگ های ضخیم ، یک لبه صاف به شما می دهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه چاپ کاتالوگ ارزان  قیمت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در حالی که توانایی جعبه های راه راه شما برای محافظت از کالاهای شما در حمل و نقل بسیار مهم است ، استفاده از جعبه های مقوایی چاپی می تواند مزایای قابل توجهی برای برند و تجارت شما نیز داشته باشد.

اما از کدام نوع چاپ باید استفاده کنید؟

این راهنما 4 نوع چاپ مقوایی اصلی را که می تواند برای حمل و نقل ، خرده فروشی یا بسته بندی تجارت الکترونیکی شما استفاده شود ، به علاوه بیشترین کاربرد برای تجارت شما را توضیح میدهد

4 نوع چاپ در جعبه های مقوایی که معمولاً استفاده می شود را توضیح میدهیم :
در ادامه به موارد زیر می پردازیم :
?جوانب مثبت و منفی هر روش
?مناسب بودن برای بازارها / کاربری های مختلف
?چگونه تصمیم بگیریم که برای شما مناسب باشد

مقدمه

چرا نحوه چاپ جعبه های شما مهم است؟

نام تجاری شما - و برداشت از آن - برای تجارت شما بسیار مهم است.

این به برنده شدن تجارت جدید کمک می کند. به شما در حفظ روابط و مشتریان کمک می کند. باعث می شود محصولات شما در دریایی از محصولات رقیب قابل شناسایی باشد. به شما یک نقطه عطف می دهد.

در نهایت ، این می تواند تفاوت بین رسیدن در فروش یا از دست دادن سهم بازار باشد. اشتباه در طراحی و چاپ جعبه می تواند فاجعه بار باشد.



چاپ جعبه مقوایی می تواند به طرز شگفت انگیزی از طرق مختلف تولید شود.

بسته بندی شما نقش اساسی در این امر دارد. در واقع ، بسته بندی مقوایی چاپی نه تنها راهی برای محافظت از محصولات شما است ، بلکه راهی برای فرآیند حمل و نقل شما است . به طور فزاینده ، این یک روش برای ارائه محصولات شما ، تبلیغات کسب و کار شما و همچنین افزایش آگاهی از نام تجاری است.

برای دستیابی به این هدف و اینکه ظاهر بسته بندی شما تا حد ممکن چشم نواز باشد ، چندین گزینه چاپ متفاوت وجود دارد. هر تکنیک چاپ دارای طیف وسیعی از مزایا (و محدودیت ها) خاص آن است.

انتخاب یک مورد مناسب می تواند در موفقیت بسته بندی شما تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

01: گزینه های چاپ جعبه مقوایی شما

بنابراین انواع اصلی چاپی که می توانید هنگام تهیه جعبه راه راه خود انتخاب کنید ، کدامند؟ خوب ، بدون ترتیب خاص ، در اینجا گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید:

چاپ جعبه سیلک
چاپ فلکسوگرافی (فلکسو)
چاپ روکش دار لیتو (لیتوگرافی)
چاپ دیجیتال

در ادامه این راهنما جزئیات بیشتری در مورد هر یک از این روش ها به همراه مزایای هر یک ارائه شده است. چه به نسخه های چاپی با تیراژ بالا و چه با تیراژ کم نیاز داشته باشید ، گزینه ای کاملاً متناسب با نیازهای پروژه چاپ جعبه شما وجود خواهد داشت.

02: چاپ جعبه سیلک
روش چاپ ساده برای طرح های پررنگ / حجم کم

چاپ سیلک یکی از قدیمی ترین و اساسی ترین اشکال چاپ است. هنوز هم می توان از آن برای جعبههای مقوایی استفاده کرد.

این یک روش چاپی است که از یک مش برای انتقال جوهر به یک ماده استفاده می کند. علیرغم سادگی ، این روش می تواند تصاویر تک یا دو رنگ با کیفیت عالی ایجاد کند.

چاپ سیلک از استنسیل استفاده می کند (یا در صورت استفاده از بیش از یک رنگ در آثار هنری ، از چندین استنسیل استفاده می شود).

این می تواند طرحی را به صفحه پلی استر یا مش ظریف تحمیل کند. نواحی خالی با ماده ای نفوذ ناپذیر پوشانده شده اند تا جوهر نتواند از طریق آن منتقل شود ، در حالی که ناحیه تصویر و از مواد متخلخل ساخته شده است که امکان پوشش کامل جوهر روی بستر را فراهم می کند.



چاپ سیلک به طور معمول برای تک رنگ استفاده می شود ، به دلیل زمان تولید فرآیند


هنگام چاپ ، جوهر از طریق صفحه ای که با استفاده از یک تیغه پر کننده (یا جاروبرقی) بر روی یک قاب نصب می شود ، انتقال پیدا میکند

هنگامی که برای بسته بندی مواد استفاده می شود ، صفحه قبل از تبدیل به جعبه یا نمایشگر ، روی صفحه چاپ می شود. یک مزیت واضح این روش این است که می تواند تصویری با وضوح بالاتر از بسیاری از تکنیک های دیگر ایجاد کند.

به دلیل زمان نصب و ماهیت فرآیند ، از این نوع چاپ به ندرت برای جعبه راه راه استفاده می شود (مگر اینکه اجرای خیلی کم لازم باشد). همچنین به دلیل محدودیت های موجود در رنگ ، فقط برای بسته بندی حمل و نقل که دارای مارک تجاری اصلی است بسیار مناسب است.

با گفتن این نکته ، این روش برای چاپ تبا تیراژ پایین مناسب است/
مزایای اصلی چاپ سیلک
مقرون به صرفه برای تعداد کم چاپ
تصویری با کیفیت بالا روی مقوا راه راه تولید می کند
می تواند روی بسیاری از سطوح از جمله مقوا ، پلاستیک و Correx® چاپ کند
تصاویری با ماندگاری طولانی ایجاد می کند که با استفاده از آن به راحتی پاک نمی شود

معایب چاپ جعبه سیلک
زمان آماده سازی طولانی قبل از شروع چاپ
به دلیل مراحل طولانی تنظیم ، حداقل تعداد سفارش لازم است
به دلیل دستی بودن فرایند ، برای حجمهای زیاد متوسط ??مناسب نیست
محدودیتی در اندازه گرافیکی که می تواند چاپ شود وجود دارد
اگر طرح شامل طیف گسترده ای از رنگ باشد ، هزینه ها می تواند افزایش یابد




از چاپ سیلک می توان برای ایجاد طرح های جسورانه استفاده کرد و همچنین برای استفاده در Correx® مناسب است


03: چاپ جعبه مقوایی فلکسو

ایده آل برای چاپ ساده و چشمگیر در حجم های متوسط تا زیاد
فلکسوگرافی (فلکسو) نوعی چاپ است که از صفحه تسکین دهنده انعطاف پذیر استفاده می کند. اغلب از آن به عنوان نسخه مدرن مطبوعات یاد میشد.

یکی از مزایای اصلی چاپ فلکسوگرافی آن است که می توان از آن برای چاپ روی طیف وسیعی از لایه ها (مواد) از جمله پلاستیک ، فویل ، کاغذ قهوه ای ، مقوا و سایر مواد بسته بندی استفاده کرد.

چاپ فلکسوگرافی با تولید صفحه فلکسوگرافی آغاز می شود. این روش از صفحاتی که دارای تصاویر برجسته هستند استفاده می کند. فقط تصاویر برجسته در هنگام چاپ با بستر تماس می گیرند و جوهر را بر روی مواد می ریزند ، بنابراین تصویر چاپ شده تولید می شود.


چاپ فلکسوگرافی معمولاً می تواند "در یک راستا" انجام شود (یعنی همزمان با برش بسته بندی) و می تواند ظاهری چشمگیر ایجاد کند

صفحات فلکسوگرافی از ماده انعطاف پذیر مانند پلاستیک ، لاستیک یا پلیمر حساس به اشعه ماورا UV بنفش (فتوپلیمر) ساخته شده اند. این بدین صورت است که می توان صفحات را برای استفاده از جوهر به غلتک یا استوانه متصل کرد.

جوهرهای فلکسوگرافی برخلاف آنهایی که در لیتوگرافی استفاده می شوند ، به طور کلی ویسکوزیته کمی دارند. این امکان خشک شدن سریعتر و در نتیجه تولید سریعتر را فراهم می کند که نتیجه آن هزینه کمتری است.

این امر همچنین به مناسب بودن فلکسو برای استفاده در صنایع غذایی کمک می کند. در واقع ، سرعت چاپ تا 600 متر در دقیقه در حال حاضر با چاپگرهای مدرن قابل دستیابی است.

در حالی که می توان از چاپ فلکسوگرافی برای بسته بندی مقوایی چاپی تمام رنگی استفاده کرد ، این روش بیشتر به گرافیک های 1 تا 3 رنگی و پررنگ در حجم زیاد منجر می شود.

مزایای اصلی استفاده از چاپ جعبه فلکسو

می تواند برای چاپ استفاده شود در طیف گسترده ای از مواد جاذب و غیر جاذب
تصاویر را می توان در طیف گسترده ای از رنگها چاپ کرد که امکان تولید تصویر پر جنب و جوش را فراهم می کند
از جوهرهای سریع خشک شونده استفاده می کند که ممکن است دارای حلال ، آب و یا قابل درمان با اشعه ماورا بنفش باشند
مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای تیراژ بالا
جوهر به سرعت تبخیر می شود و آن را برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی انعطاف پذیر ایمن می کند

معایب / اشکالات این روش چاپ

تصاویر معمولاً ساده هستند ، زیرا قادر به تولید آثار هنری پیچیده نیستند
تکنیک های جدیدتر می توانند با سرعت بیشتری و با وضوح بیشتری نتیجه بگیرند
هزینه چاپ صفحات به این معنی است که برای اجرای کم حجم مناسب نیست
فلکسوگرافی می تواند سایه های ضعیفی ایجاد کند
احتمال بروز مسائلی مانند سوراخ شدن سنجاق روی محصول نهایی یا خارج شدن از مرزهای طرح وجود دارد


بسته بندی چاپ شده فلکسو می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد و برای استفاده در بسته بندی ترانزیتی یک انتخاب مقرون به صرفه است


04:چاپ جعبه لیتو

کیفیت چاپ استثنایی برای نیازهای زیاد
لیتوگرافی متداول ترین روش چاپ تجاری با حجم زیاد است.

تصویری که چاپ می شود از رایانه به صفحه چاپ منتقل می شود و با استفاده از لیزر درون صفحه بریده می شود.

با این کار تولید دقیق تصویر روی صفحه و نتیجه با کیفیت بالا تضمین می شود. همچنین این امکان را برای تصاویر کامل رنگی و با کیفیت عکاسی فراهم می کند.

این فرآیند بر اساس دفع روغن و آب است. تصویری که قرار است چاپ شود با جوهر غلطک های داخل چاپ چاپ شده است. مناطقی که قرار نیست چاپ شوند ، پوشش آب را به خود جلب می کنند و به همین ترتیب هر جوهر را دفع می کنند و بدون چاپ می مانند.


چاپ Litho یا چند لایه لیتو ، واقعاً چاپ را می بیند که روی ورق جداگانه ای از مواد قرار می گیرد و سپس روی مقوا راه راه ورقه می شود.


چاپ لیتوگرافی را می توان در یک چاپخانه سنتی یا روی یک صفحه تغذیه کننده بدست آورد. فایده استفاده از فیدر ورق این است که می توان مواد را با سرعت بسیار زیاد هر بار یک ورق را به داخل پرس داد تا به نتایج سریع دست یابد.

با این حال ، این امر برای جعبه های مقوایی نامناسب است. در حالی که مقوا یک ماده مستحکم و متنوع است ، به دلیل ضخامت و همچنین سطح برآمدگی (ایجاد شده توسط فلوت) ، چاپ مستقیم روی آن دشوار است.

به همین ترتیب ، هنگامی که برای بسته بندی استفاده می شود ، طرح روی کاغذ چاپ می شود که سپس روی صفحه تخته موج ورقه ورقه می شود (از این رو معمولاً به آن "روکش لیتو" می گویند).

این نه تنها کیفیت چاپ بهتری را تولید می کند ، بلکه بر روی فلوت یا ساختاری که در صورت عبور از طریق پرس تغییر می کند نیز تأثیری ندارد.


مزایای چاپ جعبه مقوایی

هر بار به تصویری با کیفیت و ثابت دست می یابد
مناسب برای تصاویر با کیفیت بالا با کیفیت عکاسی
برای مقادیر زیاد مقرون به صرفه است زیرا هزینه واحد با افزایش مقادیر کاهش می یابد
بدون از دست دادن کیفیت
می تواند به راحتی کارهای تخصصی مانند لکه های پانتون و رنگ های فلزی را تولید کند

معایب / اشکالات این روش چاپ
ماهیت این روش به معنای گران بودن راه اندازی است
به دلیل تنظیمات پیچیده ، چاپ لیتوگرافی بیشتر از سایر تکنیک ها به طول می انجامد
پس از تنظیم صفحه / شروع چاپ ، گزینه ای برای اصلاح طرح ها وجود ندارد
دامنه رنگ کوچکتر بنابراین رنگها می توانند کمتر روشن باشند
برای راه اندازی کوتاه مدت مقرون به صرفه نیست

05: چاپ جعبه مقوایی دیجیتال
کیفیت چاپ استثنایی برای نیازهای زیاد
چاپ دیجیتال روشی برای چاپ است که از تصویر مبتنی بر دیجیتال استفاده می کند و مستقیماً روی مواد انتخابی چاپ می کند.

چاپ دیجیتال به جای استفاده از تکنیک های سنتی چاپخانه ، به چاپگرهای بزرگ لیزری یا جوهر افشان نیاز دارد که رنگدانه یا تونر را در طیف وسیعی از مواد که به چاپ نیاز دارند ، منتقل کند.

به همین ترتیب ، هیچ تنظیم مکانیکی مرتبط با چاپ دیجیتال وجود ندارد ، همانطور که با تکنیک های سنتی تر مانند فلکسوگرافی و لیتوگرافی وجود دارد.

در عوض تصاویر از طریق نرم افزار طراحی به صورت دیجیتالی به چاپگر ارسال می شوند. تصاویر بدست آمده می توانند به راحتی اصلاح شوند تا حتی پس از شروع چاپ ، بهترین نتیجه را کسب کنند.

چاپ دیجیتال گزینه ای برای پروژه هایی است که باید سریعاً تکمیل شوند. در حالی که هزینه چاپ هر صفحه اغلب می تواند بیشتر از روش های سنتی باشد ، اما اگر برای حجم کم جبران شود ، هیچ هزینه تنظیم مکانیکی وجود ندارد یا نیازی به خرید / تعویض صفحات چاپ نیست.

اگرچه می تواند نتایج قابل مقایسه ای با چاپ لیتو ایجاد کند ، اما در چاپ جعبه دیجیتال جوهر مستقیماً روی مواد راه راه مقوایی اعمال می شود

علاوه بر هزینه و سرعت چاپ تصاویر ، چاپ دیجیتال می تواند به کیفیت تصویر نیز کمک کند.

به دلیل غیر تماسی بودن چاپ دیجیتال ، به طور قابل توجهی خطر تحریف تصویر کاهش می یابد ، چیزی که ممکن است اغلب در تکنیک های آنالوگ اتفاق بیفتد.

علاوه بر این ، چاپگرهای دیجیتال نیازی به محکم نگه داشتن یا کشش مواد در طول فرآیند چاپ ندارند ، به این معنی که می توان مواد بیشتری را روی آنها چاپ کرد و به طراحان حق انتخاب بیشتری می دهد.

همانند بسته بندی های مقوایی چاپ شده با لیتو ، تصاویر با کیفیت عکاسی نیز به راحتی حاصل می شوند ، اگرچه رنگ های پنتون و فلز پشتیبانی نمی شوند.

این اجازه می دهد تا برای تغییر طرح ها و عناصر پویا ، مانند تغییر کدهای تبلیغاتی یا شخصی سازی مشتری.

مزایای اصلی استفاده از چاپ دیجیتال
بدون پلاک یا تنظیمات پیچیده منجر به چرخش سریع سفارشات می شود
تولید اثبات قبل از شروع چاپ با اصلاحاتی که به راحتی حاصل می شود ، آسان است
کارهای هنری را می توان در حین تولید بدون نیاز به صفحات / تنظیمات جدید اصلاح کرد
تصاویر روشن و پر جنب و جوش را روی مواد از جمله کاغذ و صفحه راه راه فعال می کند
ارزان تر از گزینه های سنتی برای کارهای چاپی با حجم کم
امکان شخصی سازی و جنبه های متغیر را فراهم می کند

معایب / اشکالات این روش چاپ
مطابقت با رنگهای پنتون سخت است (تولید مجدد نام تجاری به این سادگی امکان پذیر نیست)
اتمام های ویژه مانند فلز به راحتی قابل دستیابی و مقرون به صرفه نیستند
کیفیت می تواند متناقض باشد ، زیرا برخی از مواد نتایج بهتری نسبت به سایر مواد دارند
به دلیل زمان چاپ ، در اجرای طولانی تر گران است




:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 باکس گل چوبی با بادکنک

 

جعبه گل یلدا | جعبه گل عشق | باکس گل loveباکس گل آبشاری

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این باکس گل ها و همچنین قیمت انها به صفحه گل فروشی گندم مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 هدف یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد روابط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر شما و یک استراتژی عالی بازاریابی است. شناخت مخاطبان هدف و طراحی کاتالوگ درمورد نیازهای مشتریان ، به شما کمک می کند تا در ابتدا با چاپ کاتالوگ ، درآمدی را که انتظار دارید داشته باشید. در اینجا چند کلید برای ایجاد و چاپ یک کاتالوگ موفق آورده شده است.

 

در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید

 

در توضیحات محصول خود - اندازه ، مواد ، محل تولید ، قیمت و غیره جزئیات داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در هر صفحه از کاتالوگ خود وارد کنید. از این توضیحات می توان برای روایت داستانی از محصول شما استفاده کرد و همچنین می تواند پیامی را برای مصرف کننده ارسال کند که شرکت شما در چه موردی است. اطلاعات بیشتری که به مشتری بالقوه داده می شود ، به تشویق وی برای خرید کمک می کند.

 

طراحی و عکاسی عالی داشته باشید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

 طراحی کاتالوگ در برندسازی ، ساخت تصویر بسیار مهم است اما بیش از همه ، برای جلب توجه مشتریان بالقوه!

 

عکس ها در طراحی کاتالوگ حرفه ای ضروری هستند و استخدام فقط عکاسان حرفه ای مهم است. عکسها داستان مارک تجاری شما را بیان می کنند و به وضوح نشان می دهند محصول شما هنگام تحویل به مشتری چگونه خواهد بود. عکس های چاپلوس و جذاب حتی در صورت عدم نیاز به این محصول مشتری را به خرید فریب می دهد! و بعداً می توان از این عکسها برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشور ها و وب سایتها استفاده کرد.

 

مشتریان خود را بشناسید

 

یافتن مخاطب هدف خود مهم است - افرادی که نام تجاری شما با آنها طنین انداز می شود و سپس محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. طبق مجله Forbes ، "داشتن درک قوی از مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از موفقیت شماست."

 

همچنین ، مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان به احتمال زیاد کاتالوگ ها را به افراد دیگری با علاقه های مشابه منتقل می کنند ، پس یکی از نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای  شناخت مشتریان است.

 

 

 

استفاده از کاتالوگ در بازاریابی شرکت شما به درآمدزایی که انتظار داشتید کمک می کند. و اطمینان حاصل کنید که از بهترین چاپخانه برای اطمینان از کیفیت بالا و حرفه ای بودن کاتالوگ خود استفاده کنید. کاتالوگ شما بازتابی از شرکت شما و بهترین راه برای صحبت مستقیم با مصرف کننده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده برترین کاتالوگ های حرفه ای به صفحه طراحی کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.

 

منبع خبر : http://tarhmodern71..com/post/20

 


:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 چگونه می توانید بروشورهای فروش خود را موثرتر کنید؟  چگونه بروشورهای تجاری و بروشورهای بازاریابی شما را مشتریان بخوانند و  به آن پاسخ دهند؟ برای ایجاد و بهبود فروش  از این 14 نکته در زمینه نوشتن متن و بروشور استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک بروشور یا آگهی فروش برای کار یا اعلام یک محصول یا خدمات جدید ایجاد کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که برای اطمینان از یک فروش خوب چه کاری می توانید در بروشور خود انجام دهید.

1. مشتری خود را درک کنید

قبل از اینکه هر زمان را صرف برنامه ریزی یا نوشتن بروشور کنید ، مطمئن شوید که مشتری خود را درک می کنید. چرا آنها می خواهند محصول شما را بخرند؟ مهمترین کاری که می تواند برای آنها انجام دهید چیست؟ مهمترین مشکلی که محصول یا خدمات شما می تواند مشکل آنها را حل کند چیست؟ اگر جواب سوالاتی از این قبیل را نمی دانید ، بپرسید. با فروشندگان خود صحبت کنید. با مشتریان صحبت کنید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد مزایای استفاده در بروشور خود از پاسخ های آنها استفاده کنید.

2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید

 

نه ، آن عمه مورد علاقه شما نیست. AIDA مخفف توجه ، علاقه ، تمایل و عمل است. برای اثرگذاری  فروش ،  بروشور  شما باید مورد توجه قرار گیرد ، مشتری مورد نظر را به اندازه کافی علاقه مند کند تا بیشتر بخواند ، تمایل خود را نسبت به محصول یا خدمات افزایش دهد و آنها را وادار کند که اقدام خاصی مانند خرید هم اکنون ، تماس و تعیین وقت قبلی ، مراجعه به وب سایت خود را وارد کنید .

 

3. تصویری از ساختمان خود را روی جلد بروشور فروش قرار ندهید

 

مطمئناً ، شما به ساختمان و نحوه رشد شرکت افتخار می کنید. اما مشتریان شما واقعاً اهمیتی نمی دهند که شما به شرکت خود چقدر افتخار می کنید یا ساختمان شما بزرگ است. شما باید بروشور خود را طراحی کنید تا آنچه مشتری می خواهد بداند را نشان دهد - و این اینکه محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می کنند یا نه. فضایی را که باید برای فروش محصولات خود استفاده کنید و مشتریان را متقاعد به خرید کنید ، از دست ندهید.

 

4- از تصاویری استفاده کنید که برای مشتری شما مهم هستند

 

مشتری شما می خواهد کالای فروش شما یا تصاویری از نتایجی که به دست خواهد آورد یا احساساتی را که در صورت استفاده از محصول یا خدمات شما احساس می کند ، مشاهده کند. مطمئن باشید تصاویر واضح و حرفه ای به نظر می رسند.

 

5. بفروشید ، نگویید

 

مشتریان و چشم اندازهای شما علاقه زیادی به شرکت یا محصولات شما ندارند. آنها به خود و یا مشاغل شخصی خود علاقه مند هستند. برای جلب توجه آنها ، بروشور شما باید بر روی مزایایی که با خرید از شما خواهند دید تمرکز کند.

 

در مورد آن فکر کنید چه تعداد از مردم تلفن هوشمند خریداری می کنند زیرا می خواهند تلفن را تمام روز با خود حمل کنند یا به این دلیل که در واقع قصد دارند از آن به عنوان تلفن استفاده کنند؟ آنها آنها را می خرند تا در ارتباط با افراد و رویدادها باشند ، اطلاعات را با کلمات نوشتاری ، تصاویر به اشتراک بگذارند ، با عجله پاسخ سوالات را پیدا کنند و گاهی فقط برای اینکه به دیگران نشان دهند که جدیدترین دستگاه پیشرفته را دارند. همه اینها به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند و ارائه دهنده خدماتی که امکان استفاده از تلفن های هوشمند را فراهم می کنند ، بر سرگرمی افراد برای گرفتن عکس ، به اشتراک گذاری ، همکاری و دریافت کمک هزینه داده بزرگ هر ماه تمرکز می کنند.

 

قبل از نوشتن محتوا برای بروشور تجاری یا تبلیغاتی  خود ، لیستی از مزایایی را که مشتریان می خواهند هنگام دستیابی به محصول یا خدمات شما کسب کنند ، تهیه کنید.

 

6. از سرفصل ها و گرافیک هایی که مخاطبان شما برایشان مهم است استفاده کنید

 

خواننده متوسط ​​کمتر از 5 ثانیه طول می کشد تا به جلد بروشور فروش نگاه کند و تصمیم بگیرد که آن را بخواند یا نه. اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته کننده باشد ، تعداد کمی از گیرندگان برای باز کردن آن زحمت می کشند.

 

به عنوان مثال ، تصویری از افرادی که مشغول تماشای یک مجری هستند که در حال نوشتن بر روی یک نمودار واضح بالای یک عنوان است که می گوید: "مطابقت افراد و استراتژی" ، احتمالاً بروشور در سطل آشغال انداخته میشود. اما ، تصویری که نشان می دهد یک تاجر به یک گروه کوچک از همکاران خود انگشت شست نشان می دهد و یک عنوان با عنوان "تیم خود را برای فروش بزرگ" آموزش دهید ، احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

7. بروشور خود را حرفه ای جلوه دهید

 

حتی اگر بروشور شما خوب نوشته شده باشد ، در صورت طراحی نامناسب ، پاسخ چندانی نخواهد داشت. طرح بندی صفحه های گیج کننده ، نوع خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ، تعداد زیادی فونت مختلف یا رنگهای مختلف بسیار متنوع در صفحه ، همگی می توانند یک بروشور - و تجارت شما - را غیرحرفه ای جلوه دهند. اگر بروشورهای خود را طراحی می کنید ، می توانید با استفاده از الگوهای طراحی رایگان ، به بروشورها و بروشورهای خود جلوه ای حرفه ای بدهید. شما می توانید الگوهای بروشور رایگان را در وبسایت های زیادی پیدا کنید و بسیاری از سایتهای چاپ آنلاین پیدا کنید. برای مثال در صفحه نمونه طراحی بروشور ، نمونه های حرفه ای را مشاهده کنید.

 

8- از عنوان های مزایا در داخل بروشور خود استفاده کنید

 

پس از دریافت گیرنده برای باز کردن بروشور فروش ، کار بعدی که آنها انجام می دهند حذف عناوین داخل آن است. از این عناوین داخلی برای جلب توجه آنها استفاده کنید و آنها را از طریق نسخه منتقل کنید.

 

9. برای تمرکز بر ویژگیهای اصلی محصول یا خدمات خود از نقاط  حساس استفاده کنید

 

 

مصرف کنندگان و تجار به طور یکسان تحت فشار قرار می گیرند و تبلیغات زیادی برای جلب توجه آنها انجام می شود. بنابراین آنها تمایل دارند به سرعت از طریق خدمات اصلی جذب شوند. خدمات اصلی به شما کمک می کند تا روی آنچه شما ارائه می دهید متمرکز شده و آنها را به سمت عملی که می خواهید در آینده انجام دهند هدایت کند.

 

10. بر خوانایی تمرکز کنید

 

خواندن بروشور را برای افراد دشوار نکنید. خواندن نوع خاکستری روی زمینه سفید و نوع تیره روی زمینه تیره دشوار است. همینطور صفحاتی که متن زیادی دارند . بلوکهایی از  گرافیک های زیبا  را با سربرگ و فضای سفید بشکنید ..

 

11. به آنها بگویید بعد از خواندن نسخه از آنها می خواهید چه کار کنند

 

بعد از اینکه خواننده را به آنچه می فروشید علاقمند کردید ، باید قدم بعدی را بردارید: به او بگویید برای بدست آوردن آن چه کاری باید انجام دهند. فقط تصور نکنید که آنها به دنبال شماره تلفن شما می گردند و با وب سایت شما تماس می گیرند یا بازدید می کنند. اگر به آنها نگویید چه اقدامی انجام دهند ، ممکن است آنها اقدامی اشتباه انجام دهند - به جای شما با یک بازرگان یا ارائه دهنده خدمات دیگر تماس بگیرید.

 

12- اکنون به آنها دلیل دهید تا عمل کنند

 

اگر خواننده را به اقدام فعلی ترغیب نمی کنید و دلیل آن را برای او نمی آورید ، تلاش شما در جلب توجه ، ایجاد علاقه و تمایل به هدر می رود. مشتری به سراغ مورد بعدی می رود که توجه او را جلب می کند و همه چیز شما را فراموش می کند. برخی از پیشنهادات متداول برای جلب مشتریان به خرید ، تخفیف ویژه است که فقط قبل از یک تاریخ خاص ، هدیه رایگان برای خرید قبل از یک تاریخ خاص و تخفیف برای خرید تا یک تاریخ خاص معتبر است. موارد دیگری که شامل تخفیف یا هدیه نیستند ، یادآوری خرید به دلیل محدود بودن مقادیر (در صورت واقعی بودن) ، یا افزایش قیمت ها و غیره ، اکنون یادآوری هستند.

 

13. پاسخ دهی را آسان کنید

 

مطمئن شوید که نام تجاری ، شماره تلفن و آدرس اینترنتی وب سایت شما به راحتی در بروشور یا بروشور فروش یافت می شود. اگر شخصی نیز به طور منظم آنها را تماشا می کند ، صفحات FaceBook ، LinkedIn ، Google+ Pinterest و Twitter خود را اضافه کنید. کد QR که افراد را به صفحه محصول شما یا صفحه ای برای ثبت نام در خبرنامه شما می برد ، گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

 

14. خطر را برطرف کنید

 

برای کاهش ترس مشتری ، ضمانت استرداد پول را درج کنید.

 

امیدواریم این نکات بتواند شما را برای طراحی یک بروشور عالی کمک کند ، اگر نیاز به آموزش های طراحی بروشور به صورت رایگان را دارید پیشنهاد میکنیم آموزش طراحی بروشور با کورل را مطالعه نمایید، موفق باشید



:: برچسب‌ها: بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 کاتالوگ ها یکی از موثرترین ابزارهای فروش در بازار برای بسیاری از شرکت ها هستند و راهی بسیار قدرتمند برای تبلیغ محصولات و خدمات هستند. کاتالوگ چاپی همچنان یکی از بهترین ابزارهای فروش در جهان است. این نشریات مبتنی بر کاغذ مزایای بسیاری دارند:

 
 
 
• قرار گرفتن در معرض مارک مداوم
 
• کاربر پسند برای همه سنین
 
• خوانایی آسان
 
• جستجوی سریع محصولات
 
 
 
 
فقط به آن فکر کنید: ما هفتگی کاتالوگها را از طریق نامه پستی دریافت می کنیم ، آنها را هنگام خروج از فروشگاه ها تحویل می گیریم و حتی کاتالوگ ها با سفارش هایی که برای ما ارسال می شود نیز می آیند. کاتالوگ ها به ما امکان می دهند تا در زمان خودمان گشت و گذار و خرید کنیم و  روی میزها جمع میشوند.
 
 
 
 
 هدف یک کاتالوگ این است که طیف وسیعی از کالاها یا خدمات موجود در اسرع وقت درک شده و از طراحی آن قدردانی شود.
 
 اما همه کاتالوگ هایی که دریافت می کنیم در داخل سطل زباله ریخته نمیشوند.
 
برخی نجات می یابند ... برخی سریع نگاه می کنند ، برخی دیگر مستقیماً به سطل زباله می روند ... تفاوت این کاتالوگ ها چیست؟ چه چیزی برخی را از دیگران مهمتر می کند؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ شما ادور انداخته نمیشود؟
 
 
برای مشاهده ایده های طراحی کاتالوگ به صفحه طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.
 
 
 
 
موارد طراحی کاتالوگ!
 
 کاتالوگ مشابه آرم یا کارت ویزیت است ، ابزاری که برای شناسایی و تقویت آگاهی از برند استفاده می شود. متخصصان و طراحان بازاریابی می دانند که چه میزان در ایجاد کاتالوگ نقش دارد و چه میزان کاتالوگ خوب می تواند از نظر فروش تفاوت ایجاد کند.
 
 طراحی کاتالوگ که نظر مشتری را به خود جلب می کند و پاسخ می دهد "چه چیزی در آن برای من وجود دارد؟" سوال احتمالاً منجر به حجم بیشتری از فروش خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
ایجاد سند ضروری است:
 
 
 
کاربردی: آسان خوانده می شود و بصری طراحی می شود.
 
جذاب: از کاغذ و چاپ با کیفیت بالا ، طرح و طراحی واضح و مدرن استفاده می کند
 
 
 
طراحی چشم نواز ، چیدمان های خوب ، تصاویر با کیفیت و سازماندهی برای طراحی عالی کاتالوگ ضروری است. خب ، از کجا شروع می کنید؟ شما می دانید که به یک کاتالوگ احتیاج دارید و شاید حتی می دانید که در آن چه می خواهید ... اکنون فقط به سازماندهی اطلاعات خود نیاز دارید تا بتوانید آن را به روشی جذاب ارائه دهید. بیشتر افراد نمی دانند که از طراحی کاتالوگ باید کجا شروع کنند. در اینجا چند نکته مفید برای چالش کمتری در طراحی کاتالوگ آورده شده است.
 
1. با استفاده از تصاویر و توضیحات محصول ، داستانی را به تصویر بکشید
 
 مشتریان شما فقط به دنبال یک دسته از اطلاعات نیستند. آنها می خواهند چیزهایی را بدانند که واقعاً به آنها اهمیت می دهند - مانند اینکه چگونه محصول شما در زندگی روزمره آنها جای می گیرد یا با خرید محصول یا خدمات شما ، چه نوع مشکلی برای آنها حل خواهد شد. سعی کنید یک داستان کامل با تصاویر و توضیحاتی بسازید که به آنها بگویید همه آنچه را که می خواهند در مورد محصول شما بدانند بدون اینکه فقط همه چیز را در آن جمع کنید.
 
 
 
 
 
 
2. طراحی برای مخاطبان خود - خود را به جای کاربر نهایی خود قرار دهید
 
اگر می خواهید کاتالوگ وظیفه خود را به خوبی انجام دهد ، باید مطمئن باشید که طراحی آن به خوانندگان شما جذاب بوده و ارتباط خوبی با آنها دارد. به عنوان مثال ، اگر برندی هستید که می خواهد نسل جوان را برای ارائه محصول خود هدف قرار دهد ، بنابراین رنگ ها و مضامین مورد استفاده در طراحی کاتالوگ باید کاملاً متفاوت از آنچه مخاطبان بالغ تری را هدف قرار می دهد متفاوت باشد.
 
 دامنه توجه مخاطبان هدف خود را نیز بخاطر بسپارید ، زیرا احتمالاً زمان کمتری در دست مخاطبان کم سن و سال خواهید بود ، بنابراین هنگام طراحی کاتالوگ این موضوع را بخاطر بسپارید.
 
3. اندازه و قالب
 
فضای مورد نیاز محصولات و خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهید. هنگام طراحی کاتالوگ خود ، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام محصولات شما را به نمایش بگذارد و توجه شما را به مهم ترین محصولات یا خدمات جلب کند. تعداد صفحه ، قالب و چگونگی احساس مشتری را در نظر بگیرید.
 
شما باید مشتریان خود را با در نظر گرفتن جزئیات و "داستان" کار خود ، در صفحات خود نگه دارید. مکان خوبی برای دریافت مشاوره تخصصی از طراح و چاپگر مورد علاقه شماست.
 
 
 
 
 
 
برای ایجاد کاتالوگ ، به موارد زیر احتیاج دارید:
 
• داده های محصول
 
• تصاویر
 
• طرح کاتالوگ
 
• یک طراح / چاپگر
تصاویر را که میتوانید در صفحه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کاتالوگ خودتان تهیه کنید و یا با استفاده از گوشی در هر صورت به سایت مدرن طرح مراجعه کنید در آنجا اطلاعات ارزشمندی در زمینه عکاسی وجود دارد.
 
 
 
این اطلاعات برای طراح می تواند در موارد زیر ارائه شود:
 
• اسناد ورد ، ورق های اکسل یا پرونده های TXT
 
• وب سایت شرکت
 
• پرونده های کاتالوگ قبلی (Adobe InDesign ، QuarkXPress و غیره)
 
 
 
 
 
 
اطلاعاتی که تجارت شما می خواهد درج کند باید با توجه به نحوه استفاده مشتری از کاتالوگ سازمان یافته باشد. شما باید چندین عنصر را در نظر بگیرید: آیا مشتری براساس کالاها به دنبال محصولات است یا هر صفحه را ورق می زند؟ سازماندهی عناصر بر اساس دسته بندی یا ویژگی های محصول مانند قیمت ، رنگ ، کاربرد و غیره مفید است. گاهی اوقات سازماندهی محصولات به روشی شهودی یا استفاده از معیارهای سختگیرانه کمتر ممکن است مفید باشد ، شاید مخلوط کردن قوانین. به این ترتیب ، احتمال اینکه هر صفحه را ورق بزنند ، بیشتر خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4. مهم: از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
 
تصاویر محصولات و خدمات محور اصلی شما  فروشگاه شما هستند. عکس های عالی باعث جذابیت بیشتر محصولات شما و افزایش فروش می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و از وضوح مطلوبی برای چاپ برخوردار هستند. اکثر چاپگرها 300 dpi را برای رزولوشن توصیه می کنند (هرچه بالاتر بهتر). گاهی اوقات ، شما تمام تصاویر محصول را در اختیار ندارید و ممکن است سعی کنید آنها را از وب سایت شرکت خود بازیابی کنید. این تصاویر کیفیت مطلوبی نخواهند داشت (معمولاً 72 نقطه در اینچ). و برای استفاده در کاتالوگ چاپی مناسب نیستند. همیشه تصاویر با کیفیت بالا از محصولات فروخته شده را در خود جای دهید تا تأثیر مثبتی ایجاد کنید. عکس های بی کیفیت فقط از یکپارچگی محصولات می کاهند. استفاده از یک سرویس حرفه ای عکاسی را در نظر داشته باشید تا عکس های محصول خود را تا آنجا که ممکن است جذاب کند. همچنین برخی از خدمات عالی عکس یا حق امتیاز رایگان موجود است که می توانید از آنها ایده ، عکس و گرافیک بگیرید.
 
 
 
 
 
 
 
5. طرح بندی کاتالوگ
 
وقتی همه عناصر لازم را جمع کردید ، می توانید به مرحله طرح پروژه بروید. در این مرحله ، طراح گرافیک درگیر می شود ، بسیار بیشتر اگر شما در حال ایجاد نسخه اول کاتالوگ هستید ، یا اگر به دنبال طراحی مجدد طرح قبلی خود هستید. طراح شما می تواند به شما کمک کند تا در مورد قالب ، تعداد صفحات ، اندازه و غیره تصمیم بگیرید.
 
طراح با ایده های شما به شما کمک می کند ، اطلاعات و تصاویر محصول را سازماندهی می کند و از یک ظاهر طراحی شده:
 
• روکش جلو و پشت جلد
 
• صفحات مقدمه
 
• طرح صفحه / صفحات اصلی: هدر ، پاورقی ، صفحه اول ، ستون های صفحه و غیره
 
• فهرست مطالب
 
• جداکننده های فصل
 
• چیدمان محصول
 
• ایجاد نمادها / نمادها / آرم ها.
 
• طراح پیش نویس های زیادی ایجاد می کند ، معمولاً با استفاده از Adobe InDesign ، و تا زمانی که تمام نیازهای شما برآورده نشود ، اثبات ایجاد می کند.
 
 
 
 
 
 
 
دید خود را به وضوح برای طراح توصیف کنید
 
به هنرمند منتخب خود تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری در مورد شرکت خود ارائه دهید و درباره چشم انداز طراحی خود بحث کنید. تهیه این موارد نیز ممکن است مفید باشد:
 
آینده چاپ شما. آیا می خواهید فقط یک کاتالوگ ، لوازم التحریر ، کارت پستال ، پوشاک یا موارد دیگر چاپ کنید؟ حتی اگر نیازهای فوری وجود نداشته باشد ، بلند مدت فکر کنید. یک طراح باتجربه باید برای همه کاربردهای ممکن در طراحی خود برنامه ریزی کند.
 
الهام و مثالها. دریغ نکنید که نمونه هایی را که دوست دارید برای طراح خود ارسال کنید. این به آنها کمک می کند سبکی را که هدف شما دستیابی به آن است ، محک بزنند. برای الهام بخشیدن به سایر وب سایت های شرکت یا شبکه های اجتماعی مانند Pinterest مراجعه کنید. فراموش نکنید که رنگ ها و سبک های قلم مورد علاقه خود را عنوان کنید.
 
 
 
 
 
 
برای مشتریان بالقوه خود بسیار آسان باشید تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند
 شما باید اطلاعات تماس شرکت خود را در هر صفحه از فهرست قرار دهید ، این آدرس باید شامل یک آدرس ایمیل و شماره تلفنی باشد که آنها را با تیم فروش شما در تماس قرار دهد. و ذکر آدرس وب سایت شرکت را فراموش نکنید ، زیرا خواننده بیش از حد ممکن است بخواهد وب سایت شما را بررسی کند و احتمالاً سفارش دهد. همه اینها اطمینان می دهد که مشتریان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مایل به ثبت سفارش ، تماس با نماینده شرکت شما را آسان می کنند.
 
 
مرحله اثبات: آیا ظاهری که می خواهید دارید؟
 
فراموش نکنید که طراحی و کیفیت چاپ کاتالوگ شما به همان اندازه اطلاعات مهم است. یک طراحی کاتالوگ که واضح و ساده باشد ، اطمینان می دهد که مشتریان می توانند به راحتی کالاهای شما را خریداری کنند. کاتالوگی که از نظر طراحی و طرح ساده باشد ، خواننده را تأمین می کند و به طور بالقوه منجر به فروش بیشتر می شود. خوانندگان معمولاً وقت زیادی را صرف جستجوی آنچه می خواهند نمی کنند بنابراین انتظار ندارند کاتالوگ بزرگ و سخت دنبال شود تا فروش زیادی ایجاد کند. کاتالوگ چاپ شده را ساده و خوانا نگه دارید.
 
مهم است که بخاطر داشته باشید که کاتالوگ شما تا زمانی که به اوج خود نرسید ، زمانی که عملکرد فروش آن را نشان می دهد ، به طور مداوم به پیشرفت نیاز دارد. بهتر است با تیم فروش خود در مورد بازخورد آنها مشورت کنید و از آنها بخواهید عملکرد کاتالوگ به عنوان یک ابزار فروش برای آنها چقدر خوب است.
 
این بدان معناست که برخلاف گذشته ، بهتر است کاتالوگ های چند ساله را چاپ نکنید ، اما شاید سبک و طرح را هر سه ماه یا هر سال تغییر دهید تا در این جهان همیشه در حال تغییر متصل باشید!
 
 
 
 
 
 
هنوز زیاد نیست ... نتایج عملکرد طراحی کاتالوگ خود را تجزیه و تحلیل کنید
 
 
 
نمی دانید چگونه می توانید عملکرد کاتالوگ چاپی خود را دریابید؟ آنطور که به نظر می رسد پیچیده نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ارتباطی بین مشتریانی که کاتالوگ چاپی شما را دریافت کرده اند و ارقام فروش شما در حال حاضر پیدا کنید. اگر متوجه شدید که کاتالوگ مشتری را واقعاً برای تماس یا بازدید از وب سایت شما تنظیم کرده است و پس از آن فروش داشته است ، می دانید که عملکرد خوبی داشته است. علاوه بر این ، اگر این امر آنها را به سمت یک پلتفرم دیجیتالی سوق می داد ، باید بتوانید از Google Analytics برای پیش بینی این موضوع استفاده کنید.
 
 
همانطور که مشاهده می کنید ، کاتالوگ فرایندی است که به زمان ، تحقیق ، تعهد و صبر نیاز دارد. و گرچه به نظر می رسد همه اینها ترسناک باشد ، اما به محض یافتن روش صحیح و مهمتر از همه ، یک طراح / چاپگر مطمئن ، می توانید بارها و بارها به آن روند بازگردید. فرمول مناسب کاتالوگ به رشد فروش و بازگشت مشتریان شما برای کسب اطلاعات بیشتر کمک خواهد کرد!

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 محتوای امروز در مورد یکی از قدیمی ترین و موثرترین ابزارهای فروش در دنیای تجارت - کاتالوگ ها یا به عبارت دقیق تر ، نحوه ایجاد آن است.

 
از آنجا که چیزهای زیادی برای گفتگو و یادگیری داریم ، ساختار این محتوا در اینجا است. دانستن اینکه ما به کجا می رویم ممکن است برای شما مفید باشد .
 
در زیر سرتیترهایی که ما در مورد آنها صحبت کردیم را عنوان میکنیم
معرفی کاتالوگ ها
کاتالوگ چیست و چرا مهم است؟
در چه قالب هایی می توان کاتالوگ ایجاد کرد؟
آیا خودم می توانم ایجادش کنم؟
هنگام ایجاد کاتالوگ خود از کجا شروع کنیم؟
پاسخ به برخی از سوالات مهم
چگونه می توانید مردم را به خواندن کاتالوگ خود وادار کنید؟
چگونه محصولات را در کاتالوگ خود سازماندهی می کنید؟
هنگام ساخت کاتالوگ به چه عناصری نیاز دارید؟
چگونه همه این عناصر را جمع آوری می کنید؟
چرا آنها را از این طریق جمع آوری می کنیم؟
از چه ابزاری برای ایجاد کاتالوگ استفاده می شود؟
چه قسمت هایی از یک کاتالوگ ضروری است؟
چگونه کاتالوگ خود را به بسیاری از زبانهای دیگر تولید می کنید؟
هزینه های طراحی کاتالوگ
 
 
مقدمه ای بر کاتالوگ ها
کاتالوگ چیست و چرا مهم است؟
کاتالوگ ها - اگر به درستی انجام شوند - می توانند تأثیر مثبت زیادی در تجارت شما داشته باشند.
 
آنها یکی از قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی هستند و می توانند به شما در تبلیغ محصولات جدید ، افزایش آگاهی از برند ، افزایش فروش و موارد دیگر کمک کنند.
 
در چه قالب هایی می توان کاتالوگ ایجاد کرد؟
 
امروزه طراحی کاتالوگ بصورت دیجیتالی انجام می شود.
 
شرکت ها و طراحان گرافیک از نوعی نرم افزار به نام نرم افزار انتشار دسک تاپ (DTP) استفاده می کنند.
 
نرم افزار DTP چیست؟
 
به زبان ساده ، یک نرم افزار DTP مانند Microsoft Word است اما دارای ویژگی های طراحی قدرتمندتری است.
 
 
یک طرح منظم و زیبا را حفظ کنید
جداول و داده ها را اضافه کنید
قرار دادن تصاویر
یک سبک به متن خود اضافه کنید
 
معروف ترین و پرکاربردترین نرم افزار DTP در جهان ، Adobe InDesign  است.
 
می توانم بگویم 90٪ از افرادی که در 20 سال گذشته کاتالوگ ایجاد کرده اند ، احتمالاً از InDesign استفاده کرده اند ، اما اگر شما به دنبال چیز دیگری هستید ، من همچنین لیستی از بهترین راه حل های نرم افزار DTP را که می توانید در آنجا پیدا کنید ، تهیه کردم.
 
میتوانید برای آموزش به صفحه طراحی کاتالوگ با indesign مراجعه کنید که برای شما پیدا و آماده کرده ام(کلیک کنید)
 
چه نوع کاتالوگ می توانید ایجاد کنید؟
از طریق این کاتالوگ دیجیتال ایجاد شده در نرم افزار DTP به انتخاب خود ، شما قادر خواهید بود:
 
یک کاتالوگ چاپی یا
یک کاتالوگ دیجیتالی
طراحی کنید.
 
نسخه چاپی و یا دیجیتالی می تواند در شرایط مختلف و به دلایل مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
 
فراموش نکنید که از آنجا که کاتالوگ ابزاری بسیار مهم است ، باید برای ساخت آن تمرکز کنید:
 
جذاب: طراحی خوبی داشته باشید (اگر بودجه کافی دارید می توانید طراح استخدام کنید یا از یک الگو شروع کنید)
عملکردی: مطابق با انتظارات خواننده خود باشید (خواننده شما به چه چیزهایی نیاز دارد و انتظار دارد پیدا کند و برای تحقق این امر چه کاری می توانید انجام دهید - با من همراه باشید ، بعداً این را توضیح خواهم داد).
اگر به ایده نیاز دارید ، در اینجا می توانید 50 تا از بهترین ایده های طراحی کاتالوگ را که به صورت آنلاین پیدا کردم پیدا کنید.
 
 
کاتالوگ های چاپی
 
عصری که ما در آن زندگی می کنیم توسط فناوری و محصولات دیجیتالی شکل گرفته است. اما کارشناسان بازاریابی معتقدند این ابزار سنتی بازاریابی برای ماندن در سالهای آینده هنوز جا دارد.
 
من معتقدم کاتالوگ های چاپی غیرقابل تعویض هستند زیرا:
 
آنها به شما کمک می کنند تا در برهم و برهمی دیجیتال پیروز شوید. برخلاف کاتالوگ دیجیتالی که ممکن است در میان ایمیل های دیگر گم شود ، یک کاتالوگ چاپی همیشه در دست مشتری خواهد بود.
کاربر پسند: نیازی به کامپیوتر یا اینترنت سریع نیست. ورق زدن و جستجوی محصولات ساده است. آسان است که یک صفحه را علامت گذاری کنید و در عرض چند ثانیه به آن برگردید. اگر این کار را روی صفحه کوچکی انجام دهید همه اینها دشوارتر است.
این یک شی واقعی است. یک سند دیجیتالی را می توان با یک کلیک حذف کرد. این یک عمل فوری بدون فکر کردن است که به هیچ تلاشی احتیاج ندارد. در عوض ، دور ریختن یک شی واقعی - مانند کاتالوگ فیزیکی - به تلاش نیاز دارد. حداقل باید پیاده به سمت سطل آشغال بروید. اگر رفتار خود یا رفتارهای اطرافیان را تحلیل کنید ، ممکن است اهمیت این تفاوت را متوجه شوید. به عنوان مثال ، من یک سال پیش به یک آپارتمان جدید نقل مکان کردم و هنوز کاتالوگ سال گذشته IKEA را دارم!
قرار گرفتن در معرض نام تجاری ثابت: به محض چاپ کاتالوگ و روی میز خواننده ، صدها بار می توان توسط افرادی که در آنجا زندگی می کنند ، خانواده ، دوستان ، اقوام ورق زده شود. حضور فیزیکی آن باعث می شود دائماً در دسترس باشد که باعث می شود برند شما دائماً در معرض دید مشتریان باشد.
 
فهم آسان تر: 21٪ تلاش شناختی کمتر در مقایسه با رسانه های دیجیتال 
 
 
کاتالوگ های دیجیتال
 
کاتالوگ های دیجیتال معادل دیجیتالی کاتالوگ های چاپ شده هستند. آنها با همان ابزارهای (نرم افزار DTP) ساخته شده اند.
 
به طور کلی آنها در قالب PDF هستند و به شما فرصت های مختلفی می دهند:
 
مقرون به صرفه هستند: شما هیچ چاپ و هزینه توزیعی ندارید ، که ممکن است برای سایر فعالیت های بازاریابی به بودجه بیشتری تبدیل شود.
می تواند تعاملی باشد: شما می توانید پیوندهایی به وب سایت یا تجارت الکترونیکی خود ، و فیلم ها یا سایر اشکال تعامل اضافه کنید و یک تجربه فروش کامل ایجاد کنید.
 
 
 
کاتالوگ های چاپی در مقابل کاتالوگ های دیجیتال
 
 
مزایای کاتالوگ چاپی
 
 
تجربه عالی  → بهترین تجربه اثبات شده توسط تحقیقات
 
قرار گرفتن در معرض نام تجاری را بهبود می بخشد → پس از چاپ و تحویل ، با حضور فیزیکی آن مارک شما را در معرض خوانندگان جدید قرار می دهد
 
 
مزایای کاتالوگ دیجیتال
 
 
به روزرسانی و تغییر اطلاعات موجود در آن آسان تر است.
 
چندین ویژگی تحلیلی عملی ؛
 
گزینه افزودن عناصر و فیلم های تعاملی ؛
 
بدون هزینه چاپ یا توزیع ؛
 
 
 
معایب کاتالوگ چاپی
 
چاپ بسیاری از نسخه ها و توزیع آنها می تواند هزینه بر باشد.
 
معایب کاتالوگ دیجیتال

 
این می تواند در شلوغی دیجیتال گم شود و به راحتی پاک شود.
 
 
 
هر دو کاتالوگ چاپی و دیجیتالی مزایا و معایب خود را دارند اما نباید شما را قانع کنند که یک نوع را از دیگری انتخاب کنید. در عوض ، می توانید با تلفیق آنها در یک استراتژی بازاریابی چند کاناله ، بیشترین و بهترین بهره را از هر دو نوع ببرید.
 
 
آیا خودم می توانم ایجادش کنم؟
 
پاسخ کوتاه این است - احتمالاً نه.
 
بسیاری فکر می کنند که یک طراح گرافیک مجبور است به تنهایی یک کاتالوگ ایجاد کند ، اما این فقط تا حدی درست است - کل تیم در ایجاد یک کاتالوگ واحد گنجانده شده است.
 
من در مورد توسعه دهندگان محصولات ، بازاریاب ها ، تیم های دیجیتال ، کارشناسان فروش ، خلاقیت ها ، مدیران گرایش ها و بازرگانان صحبت می کنم که در واقع همه آنها در تهیه کاتالوگ نقش متفاوتی دارند.
 
 
 
هنگام طراحی کاتالوگ  خود از کجا شروع کنیم؟
 
قبل از شروع طراحی کاتالوگ خود ، باید درک درستی از این چهار نکته داشته باشید. آنها به طور غیر مستقیم موفقیت کاتالوگ شما را تعیین می کنند.
 
1. اهداف کاتالوگ را تعیین کنید
 
مرحله اول مطلق هنگام طراحی  کاتالوگ تعیین اهداف ، و اهداف کاتالوگ است.
 
آیا مردم را به یک فروشگاه می فرستید؟ آیا می خواهید آنها را به وب سایت خود بفرستید؟ آیا می خواهید مشتریان جدیدی ایجاد کنید یا فروش را در بین مشتریان فعلی افزایش دهید؟ آیا فقط آموزنده است؟ یا به دنبال تبلیغ محصولات ، خدمات یا پیشنهادات جدید هستید؟
 
دانستن اهداف کاتالوگ به شما این توانایی را می دهد که موفقیت آن را بسنجید.
 
به عنوان مثال ، اگر هدف شما این است که افراد بیشتری را به وب سایت خود بفرستید ، با کمک یک کد تبلیغاتی که در کاتالوگ شما قرار داده شده است ، می توانید بفهمید که چند نفر جدید در وب سایت شما "فرود آمده اند".
 
2. مخاطبان خود را بشناسید
 
شناسایی بهترین مخاطبان برای کاتالوگ شما مرحله مهم بعدی است.
 
مهم است زیرا شما می توانید:
 
فقط به افراد مرتبط تحویل دهید: کاتالوگ شما در دستان اشتباه قرار نخواهد گرفت ، یا حتی بدتر - در سطل زباله. و ...
خوانندگان خود را بهتر درک کنید: شما درک می کنید که خوانندگان شما چه ارزشی دارند ، نحوه مقایسه محصولات شما (در فهرست یا با رقبای احتمالی) را می فهمید ، یاد می گیرید چگونه به آنها کمک کنید تا به سرعت به اطلاعات مهم برای آنها دسترسی پیدا کنند و سپس به آنها " اطلاعات بیشتر "زیرا آنها علاقه مند هستند تا در مورد پیشنهاد شما بیشتر بدانند.
 
 
3. بازاری که وارد آن می شوید
 
تحقیقات بازار را انجام دهید: بینش های ارزشمندی در مورد رقبا و نحوه برخورد آنها با بازار جمع کنید.
این به شما یک ایده کلی از موقعیت فعلی خود می دهد ، اینکه روی چه چیزی باید تمرکز کنید ، چگونه در بازار هدف خود قرار بگیرید ، در آینده به کجا می روید و رسیدن به آنجا چقدر سخت خواهد بود.
 
4. محصولی که قرار می دهید
 
در اینجا برخی از ویژگی های محصولات شما باید وجود داشته باشد.
 
به یاد داشته باشید ، که این ویژگی ها "یک کفش مناسب همه نیست". تمام نکات ذکر شده در بالا مانند اهداف ، مشتریان و بازار هدف را در نظر بگیرید.
 
همیشه به یک کیفیت خاص (البته یک کیفیت خوب) فکر کنید که به شما کمک می کند تا "از جمعیت متمایز شوید".
 
 
 
 
پاسخ به برخی از سوالات مهم
 
چگونه می توانید مردم را به خواندن کاتالوگ خود وادار کنید؟
 
ایجاد یک کاتالوگ جذاب که فروش بالایی هم داشته باشد ، این است که کاتالوگ هر دو باشد:
 
به خوبی طراحی شده باشد (با کمک طراح یا یک الگوی عالی از پیش ساخته شده به دست می آید) ؛ و
عملکردی
 
دانستن اینکه مردم چگونه می خوانند (و بیشترین استفاده را از نظر چیدمان ایجاد کنیم تا بهترین پاسخ را از خواننده بگیریم)
داشتن ساختار مناسب (پیمایش آسان و منطقی از طریق کاتالوگ)
مطابق با انتظار خواننده (پاسخگوی نیازهای خواننده خود باشید)
 
چگونه مردم کاتالوگ را می خوانند؟
 
خواندن کاتالوگ ها از راست به چپ و بالا به پایین.
 
این بدان معنی است که مهمترین اطلاعات باید در قسمت سمت راست بالای صفحه قرار داشته باشد.
 
با این حال ، توجه داشته باشید که وقتی صفحه ای چرخانده می شود (از راست به چپ) - تمرکز روی صفحه سمت راست است زیرا قبل از صفحه سمت چپ نشان داده شده است ، به این معنی که صفحه سه نسبت به صفحه دو اهمیت بیشتری دارد ، صفحه پنجم مهم تر از چهار و غیره
 
 
ساختار کاتالوگ چگونه است؟
 
تنظیم یک ساختار مناسب امری کلیدی است زیرا به خوانندگان شما این امکان را می دهد تا بدون تلاش کاتالوگ خود را ورق بزنند و همه چیز را درک کنند.
 
به آنها مسیری بصری بدهید تا از آن پیروی کنند (الگویی).
 
 
 
 
در اینجا مواردی است که باید به آن توجه کنید:
 
ظاهر یکپارچه ایجاد کنید: داده های محصول را به همان ترتیب که هست ارائه دهید
فهرست مطالب و دسته بندی های محصول: این روند یافتن یک محصول خاص را ساده می کند
عناوین قوی ، زیرعنوانهای توصیفی و اولین جملات قدرتمند را اضافه کنید
 
آیا فهرست شما با انتظارات خواننده شما مطابقت دارد؟
 
در جای خواننده خود قدم بزنید یا حداقل کمی مانند آنها فکر کنید.
 
به این فکر کنید که آنها از کاتالوگ شما چه انتظاری دارند؟ خواننده شما به چه چیزهایی نیاز دارد؟ چگونه می توانید آن را با موفقیت تحویل دهید؟
 
فرض کنید شما در حال فروش مبلمان هستید و قصد ایجاد کاتالوگ را دارید. آخرین روند در صنعت طراحی داخلی این تصاویر مفید با افرادی است که از خود لذت می برند ، رنگ های گرم ، چهره های شاد و لحظات.
 
بله ، شما نه تنها مبلمان می فروشید بلکه یک تجربه کامل را دارید - می گویید "ما با شما ارزش های یکسانی داریم"
 
 این همان چیزی است که خواننده شما انتظار دارد و از آن مراقبت می کند ، فقط آن را فراهم کنید - به نیازهای خواننده خود پاسخ دهید.
 
چگونه محصولات را در کاتالوگ خود سازماندهی می کنید؟
 
ساماندهی محصولات در کاتالوگ شما باید با توجه به نیاز خواننده انجام شود.
 
بصری فکر کنید. به این فکر کنید که مشتریان شما چگونه محتوای کاتالوگ شما را مصرف می کنند.
 
خوانندگان شما می خواهند ابتدا چه چیزی ببینند؟  آیا همه صفحات خوانده می شود؟ یا خوانندگان شما به دنبال محصولات خاص هستند؟
 
پاسخ به این سوالات به شما می گوید که چگونه محصولات را سازماندهی کنید.
 
در بیشتر موارد ، محصولات بر اساس:
 
تقاضا ، فروش و سود: محبوب ترین و سودآورترین محصولات در درجه اول قرار دارند و فضای بیشتری دارند
با حروف الفبا: در بعضی از صنایع که این مهم است - مانند صنعت پزشکی
براساس دسته ها: محصولات مشابه با هم ترکیب می شوند - پیمایش آسان تر
براساس قیمت: در مواردی که این یک عامل اصلی برای خوانندگان شما باشد
این لیست یک لیست اساسی است و می تواند ادامه یابد - با توجه به کاربرد محصول ، رنگ ، اندازه و غیره.
 
همیشه به خواننده خود فکر کنید و محصولات را از این طریق سازماندهی کنید.
 
چگونه هر محصول را به صورت جداگانه تعریف می کنید؟
 
فقط اطلاعات مورد نیاز را اضافه کنید: فقط اطلاعات حیاتی را وارد کنید ، همه موارد غیرضروری را حذف کنید (اطمینان حاصل کنید که تمام تفاوت های اساسی بین محصولات مشابه را در آن گنجانده اید - این امر روند تصمیم گیری را آسان می کند)
روی مزایا تمرکز کنید: مطمئن شوید که به مزایای خود اشاره می کنید ، به خصوص در مقایسه با رقابت. حتی بیشتر ، یک تمایز واضح بین محصولاتی که ارائه می دهید ایجاد کنید (کیفیت ، مزایا ، تفاوت ها ، قیمت گذاری آنها).
محتوای محصول را خلاصه کنید: در صورت امکان  ویژگی های اصلی محصول را ایجاد کنید یا ممکن است یک جدول اضافه کنید (افراد محتوا را نمی خوانند ، آن را اسکن می کنند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند)
نمادهای مفید اضافه کنید: این به خوانندگان کمک می کند محصولات را سریعتر و کارآمدتر مقایسه کنند. سعی کنید تعداد نمادها را کمتر از 5 تا کنید. تعداد زیاد آنها را بی فایده می کند زیرا خواننده معنی آنها را به خاطر نمی آورد
 
 
هنگام طراحی کاتالوگ به چه عناصری نیاز دارید؟
 
آماده سازی در هنگام ایجاد یک کاتالوگ مهم است و بخش عظیمی از آن جمع آوری عناصر مورد نیاز شما است.
 
این کار را درست انجام دهید تا روند ایجاد سریعتر انجام می شود. تیم شما کمتر اشتباه می کند ، یعنی اصلاحات کمتر و ویرایش های کمتری.
 
در اینجا لیستی از هر عنصر مورد نیاز شما وجود دارد:
 
داده های محصول (توضیحات ، جزئیات فنی و جداول)
تصاویر
داده های محصول
 
1. توضیحات
 
آنها را خیلی طولانی نکنید: بگذارید افراد سریعاً بفهمند شما درباره چه چیزی صحبت می کنید.  به یاد داشته باشید که دامنه توجه بسیار کم است. به خودتان محدودیت بدهید (مثلاً "حداکثر 300 حرف") و مطمئن شوید که هر توصیف در حد مجاز است.
 
فروش مزایا ، نه ویژگی ها: هیچ کس دوست ندارد داده های فنی و قابل درک را بخواند. در عوض ، توضیح دهید که چگونه محصول شما زندگی / شغلی / یا وضعیت افراد خریدار را بهبود می بخشد. اگر برخی از ویژگی ها برای خواننده مهم است ، آنها را به توضیح اضافه نکنید بلکه اضافه کردن آنها به لیست را در نظر بگیرید.
 
2. جزئیات فنی
 
اطمینان حاصل کنید که خواندن و دسترسی آسان به آنها امکان پذیر است. خواننده باید بتواند داده ها را بدون تلاش درک کند.
 
نام و قیمت کد و بارکد محصول
دسته و زیر مجموعه محصول
اطلاعات فنی (مانند اندازه ، قد ، وزن محصول)
 
3. جداول - اطلاعات زیادی و نیاز به مقایسه محصولات وجود دارد؟ - یک جدول اضافه کنید.
 
درک بهتری از محصولات ارائه می دهد
مهمترین داده ها را ساده می کند
* میزها به ویژه وقتی ده ها محصول و صفحه وجود دارد ، کاربردی هستند.
 
تصاویر
 
محصولات در یک زندگی واقعی: این محصولات شما را به مشتری نزدیک می کند - آنها را با یک حس گرم و دوستانه به مشتری نمایش دهید.
به یاد داشته باشید ، تصاویر بزرگ تر از کلمات صحبت می کنند. آیا می توانید نحوه استفاده از محصول همراه با تصویر را توضیح دهید؟ اگر بله ، این کار را انجام دهید.  هرچیزی که به خوانندگان شما کمک میکند را انجام دهید.
 
چگونه همه این عناصر را جمع آوری می کنید؟
 
داده ها می توانند از اشکال مختلف مانند پایگاه داده کسب و کار ، اسناد اکسل یا سایر نشریات تهیه شوند.
 
مقابله با مقدار اطلاعاتی که به طور کلی برای تولید کاتالوگ مورد نیاز است ، دشوار است. و اگر این مرحله را به درستی سازماندهی نکنید ، هرج و مرج ایجاد می شود.
 
برای سهولت در روند طراحی کاتالوگ ، عناصر را از این طریق جمع آوری می کنم:
 
اطلاعات مربوط به محصول (در یک فایل اکسل)
جداول محصول (جداگانه در یک فایل اکسل دیگر)
مقدمه ها و سایر مطالب متنی (در یک فایل word)
به این ترتیب ، وقت آن فرا می رسد که "همه قطعات پازل" را در اختیار خواهید داشت.
 
چگونه اطلاعات مربوط به محصول را جمع آوری می کنید؟
 
در طول این مرحله ، من به طور کلی یک جدول در Excel ایجاد می کنم. من از تیم خود یا مشتری می خواهم جدول را با تمام نام محصولات پر کرده و سپس آنها را به گروه های محصولات مشابه تقسیم کند.
 
سپس از آنها می خواهم لیستی از تمام داده هایی که باید جمع آوری کنیم (کد محصول ، توضیحات کوتاه و طولانی ، لیستی از مزایا و ...) تهیه کنند و آنها را به عنوان ستون در پرونده اکسل اضافه کنند.
 
سرانجام ، فرد مسئول با جمع آوری تمام داده ها ادامه می دهد.
 
جمع آوری اطلاعات محصول باید به روشی ساخت یافته ، ساده و قابل فهم انجام شود.
 
اگر تصمیم دارید روند من را دنبال کنید ، مطمئن شوید که هیچ سلول گمشده ای در سند Excel وجود ندارد. اگر وجود داشته باشد - باید برگردید و دوباره بررسی کنید ، و در هنگام برخورد با صدها محصول ، این زمان و تلاش زیادی را می گیرد.
 
 
Excel document example
 
 
هر چه سازمان یافته تر باشد - بهتر است.
 
چگونه جداول محصول را جمع آوری می کنید؟
 
اگر به جداول محصول با اطلاعات دقیق نیاز دارید ، باید آنها را جداگانه در پرونده های اکسل جمع آوری کرده و در همان پوشه داده قرار دهید.
 
در اینجا هیچ راه درست یا غلطی وجود ندارد ، اما من پیشنهاد می کنم این کار را به این روش انجام دهید زیرا روند جمع شدن کاتالوگ شما را آسان می کند.
 
چگونه مقدمه سند و سایر مطالب متنی را جمع آوری می کنید؟
 
جمع آوری تمام مطالب متنی با کمک یک سند Word قابل انجام است.
 
داشتن همه اطلاعات مورد نیاز در ابتدا مفید و صرفه جویی در وقت خواهد بود.
 
این شامل تمام اطلاعات اضافی است: مقدمه و صفحات نهایی ، توضیحات مربوط به نام تجاری ،سایر مطالب متنی که ممکن است در ذهن داشته باشید.
 
چرا آنها را از این طریق جمع آوری می کنیم؟
 
داده پایه و اساس کاتالوگ شما است.
 
در کاتالوگ خود ، کاتالوگ چیزی بیش از اطلاعاتی نیست که به روشی جذاب و قابل فهم ارائه می شوند.
 
جمع آوری داده ها به روشی یکپارچه و ساختاری به تعداد عظیمی از اطلاعاتی که در کل این فرایند باید با آنها سر و کار داشته باشید نظم می بخشد.
 
سند اکسل نیز به شرح زیر خواهد بود:
 
راهنمای یک محصول: هر کالایی را که وارد می شود مشاهده و کنترل کنید و نحوه قرار دادن محصولات خود را در کاتالوگ خود انتخاب کنید. و
یک پایگاه اطلاعاتی: همه اعضای تیم باید این پرونده را درک کنند - این برای یک همکاری آسان بین همه افراد موجود در فرآیند ایجاد بسیار مهم است. 
 
 
 
از چه ابزاری برای ایجاد کاتالوگ استفاده می شود؟
 
تقریباً هر کاتالوگ با کمک یک نرم افزار DTP بصورت دیجیتالی ایجاد می شود.
 
برخی از مشهورترین ها:
 
Adobe InDesign (برای کارهای حرفه ای) - اکثر کاتالوگ ها با استفاده از InDesign تولید می شوند
QuarkXpress (گزینه جایگزین برای حرفه ای ها)
Scribus (راه حل رایگان)
ناشر مایکروسافت
Affinity Publisher (گزینه جایگزین برای علاقه مندان)
 
 
 
یکی از مزایای استفاده از InDesign این است که منابع و الگوهای مفیدی زیادی برای این نرم افزار در دسترس است که می توانید برای صرفه جویی در وقت یا به عنوان ایده  از آنها استفاده کنید. 
 
امیدواریم این راهنما برای نحوه تهیه کاتالوگ شما مفید واقع شده باشد ، حتما به لینک هایی که در این مقاله به عنوان کلیک کردن به آنها اشاره کردیم مراجعه کنید تا اطلاعات آموزشی بهتری را همراه با صدها ایده طراحی کاتالوگ را مشاهده کنید.
موقق باشید.
 
 
 
 
 
 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 نحوه بسته‌بندی کالای شما نقش مهمی در نحوه واکنش مصرف‌کنندگان به آن دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام طرح گندم، جعبه خوب می‌تواند برند شما را به شهرت برساند، یک قیمت بالا را توجیه کند و به‌عنوان یک تمایز اساسی بین شما و رقبا باشد  و این فقط آغاز است. برای درک مهم بودن طراحی و چاپ جعبه، باید درک کنید که جعبه شما چه ارتباطی را دارد.

چند عنصر اساسی در بسته‌بندی محصول شما وجود دارد: شکل، طرح، مواد، رنگ‌ها و متن. هر عنصر در مورد برند شما هم به‌ تنهایی و هم در رابطه با کل بسته ارتباط برقرار می‌کند. 

بسته بندی‌های خوب طراحی‌ شده همچنین می‌توانند رفتار مصرف‌کننده را به نفع شما تغییر دهند. به‌عنوان‌مثال، ۸۱٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که نحوه بسته‌بندی یک محصول بر تصمیم خرید آنها تأثیر می‌گذارد.

در ادامه بخوانید تا هر آنچه را که می‌خواهید در مورد انتخاب جعبه مناسب برای محصول خود بدانید، یاد بگیرید. نکاتی در مورد طراحی و چاپ جعبه،  چاپ‌های سفارشی و ارزانترین چاپ  را پوشش خواهیم داد.

تعیین اصول اولیه طراحی جعبه شما

قبل از اینکه بتوانید بهترین جعبه را برای محصول خود انتخاب کنید، باید تصمیماتی را در پیش بگیرید. با کمک به این سؤال‌ها می‌توانید  گزینه‌های خود را کمتر کنید و مشخص کنید که در چه مسیری قرار دارید:

 ۱- از چه ماده‌ای می‌خواهید استفاده کنید؟

انتخاب مواد شما مهمترین قسمت طراحی جعبه شماست. این که آیا شما مسیر کاغذ یا پلاستیک را طی می‌کنید به سبک برند شما و خود محصول بستگی دارد، البته این را به خاطر بسپارید که مصرف‌کنندگان جعبه  کاغذ را بیش‌ از حد ترجیح می‌دهند. ۶۸٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که احتمالاً در مقابل یک بسته‌بندی پلاستیکی محصولی را که در یک کاغذ یا مقوا است را انتخاب می‌کنند و ۶۳٪ می‌گویند بسته‌بندی کاغذ باعث می‌شود یک محصول با کیفیت‌تر به نظر برسد.

۲- کالای شما چگونه حمل می‌شود؟

دوام برابر با بسته‌بندی موفقیت‌آمیز است  و عملکرد و سهولت حمل و نقل باید هنگام ارائه طرح جعبه شما در نظر گرفته شود. شما نمی‌خواهید فقط جعبه‌ای چشم نواز را طراحی کنید  که قبل از رسیدن به مقصد شکل خود را از دست داده باشد.

 ۳- بودجه شما چقدر است؟

مانند اکثر استراتژی‌های بازاریابی، بودجه تأثیر بزرگی روی آنچه می‌توانید و نمی‌توانید انجام دهید را می‌گذارد. مطمئن شوید که نه‌تنها برای چاپ جعبه خود بلکه برای طراحی جعبه و ایده‌های خلاقانه آن، بودجه‌ای مناسب اختصاص دهید.

 ۴- چه چیزی برای مشتریان موردنظر شما جذاب خواهد بود؟

این یکی از بزرگترین سوالاتی است که هنگام تهیه برنامه جعبه خود باید تعریف کنید. از مواد گرفته تا رنگ‌ها، هر جنبه‌ای از جعبه شما برای جذاب کردن مخاطبان موردنظر شما باید بهینه‌سازی شود.

وقت خود را صرف تحقیق در مورد اینکه چه عواملی بیشترین تأثیر را با جمعیت آماری کلیدی شما خواهد داشت بگذارید  و یافته‌های خود را در طراحی نهایی بگنجانید.

جعبه‌های سفارشی

همه  طرح‌های جعبه می‌توانند به‌طور کامل سفارشی شوند تا هم با محصول شما و هم برند شما متناسب باشد. شرکت‌ها در صنایع متنوعی از جعبه‌های سفارشی به‌عنوان روشی نوآورانه برای افزودن تمایز محصولات خود با رقبا استفاده می‌کنند، به‌ویژه محصولاتی که از نظر تولیدکننده  مشابه هستند.

طراحی جعبه های سفارشی می‌توانند کل تجربه محصول شما را برای مصرف‌کننده تقویت کنند و از رقبای خود در بازار پیشی بگیرند. 

چاپ جعبه ارزان

در حال حاضر چاپ جعبه با مقوای پشت طوسی ارزانترین روش برای چاپ جعبه می باشد و دلیل ارزان بودن آن جنس مقوا می باشد که نسبت به مقواهای دیگر ارزش کمتری دارد، اما باید این نکته را هم اشاره‌کنیم که این مقوا برای محصولات غذایی و بهداشتی مناسب نیست، زیرا این مقواها دارای خاصیت بازیافت هستند.

از چه قفلی برای درب و کف جعبه خود استفاده کنم؟

جعبه ها دارای انواع قفل هستند که هریک مزایا و معایبی را دارند و هر قفل مناسب برای محصولات خاصی هستند از رایج‌ترین قفل‌ها می‌توان به قفل ساده جعبه اشاره کرد که در  درب و کف جعبه استفاده می‌کنند و در محصولات بهداشتی دارویی و غذایی استفاده می‌شود.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل‌ها و قیمت‌های طراحی و چاپ جعبه به صفحه چاپ جعبه شرکت طرح گندم رجوع فرمایید.

نکاتی که باید در چاپ جعبه برای جذب مشتری دقت شود

جعبه شما باید با ابعاد کالا شما یکی باشد

هارمونی‌ها و رنگ‌بندی‌ها باید در جعبه شما رعایت شوند

استفاده از فونت‌های مناسب و خوانایی کامل محصول شما روی جعبه

در چاپ جعبه اسم برند یا شرکت خود را درج کنید، همچنین می‌توانید اطلاعات تماس و شبکه‌های مجازی خود را درج کنید.

هزینه‌های چاپ جعبه مقوایی

جعبه‌های مقوایی را معمولا به جعبه‌های پشت طوسی، پشت کرم، پشت سفید و ایندربرد می‌شناسند و هزینه‌های چاپ بر اساس سفیدی و صافی جعبه محاسبه می‌شود و جعبه‌های سفیدتر گران‌تر نسبت به جعبه‌های پشت طوسی هستند.

معرفی شرکت مناسب برای کلیه امور تبلیغاتی

شرکت طرح گندم سالها افتخار همکاری با شرکت‌هایی بزرگ در تمامی امور تبلیغاتی را داشته است، کافی است با مراجعه به سایت Tarhegandom.com برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده فرمایید، برخی از خدمات ما را می‌توان به طراحی و چاپ کاتالوگ، جعبه، لیبل، ساخت انواع فیلم تبلیغاتی - بازرگانی، صنعتی و ... نام برد، برای مشاهده خدمات و اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

منبع : ایسنا در لینک زیر
 


:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 ارسال گل به مراسم ترحیم روش خوبی برای ابراز تسلیت است. تعدادی گل وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و همه آنها معنای مختلفی دارند و به عنوان سبد گل، تاج گل ترحیم و دسته گل ارسال میشوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معانی گل ترحیم از این راهنما استفاده کنید.

 
نیلوفرها
سنتی ترین مرکز گلزارهای تدفین در اطراف سوسن. نیلوفرها نمادی از روح آن مرحوم و امیدواری است که توسط فرآیند نوسازی ارائه می شود. رنگ سفید برای ارسال خدمات مذهبی یا مذهبی رنگ خوبی است. سبد گلهای نیلوفرهای سفید, نیلوفرهای سفید و میخک های سفید را به یاد یک فرد بسیار خاص ترتیب می دهد.



 
Peaceful White Lilies Basket
میخک
 
میخک یک انتخاب بسیار محبوب برای گل های همدردی است. آنها گلهای معطر و ماندگاری هستند و آنها را برای خدماتی که چند روز به طول می انجامد ایده آل می کند. یک میخک سفید نشان دهنده پاکی و بی گناهی است. میخک های صورتی افکار یادآوری را ارسال می کنند. سبد ارانتاخارانت ارسال می کنند.
 
Rainbow Reflections Basket
 
گل داودی
گل داوودی یا مادر(در برخی کشورها), هنگام عزاداری با خانواده ای که با اروپا یا آسیا ارتباط دارند, انتخاب شگفت انگیزی است. چین, کره و ژاپن از گل داودی سفید به عنوان نماد غم استفاده می کنند. در بعضی از کشورهای اروپایی, از این گل ها برای قرار دادن بر روی قبرها یا به عنوان یک مراسم تشییع جنازه استفاده می کنند و ارسال می شوند .. با رنگ های دیگر این گل ها در مراسم جشن هم استفاده میشوند خواه در مراسم جشن و یا عزا گل های مناسبی هستند.
Teleflora's Sunny Memories
 
گلایل 
هنگام عزاداری برای شخصی که در زندگی قدرت و شخصیت بالایی را برای مردم داشته است, گلایل ها گزینه عالی برای اعزام خانواده است. به عنوان یک گل تسلیت, پیام آن صبر برای از دست دادن عزیز است, دقیقا این گل هم در انواع مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
Joyful Memory
 
گل رز
گلهای رز یک معنی جهانی دارند که آنها را به عنوان یک گل تشییع جنازه ایده آل می کند. گل رز قرمز برای ابراز عشق و احترام مناسب است. [گلهای رز صورتی] نشانه قدردانی و لطف است. [گل های رز زرد] برای نشان تسلیتی عمیق همراه با اندوه فراوان برای دوست های صمیمی مناسب هستند. دسته گل های بی شماری وجود دارد که گل رز را به نمایش می گذارد. و برای تبریک و انواع مراسم های مختلف نیز استفاده میشود
 
Teleflora's Rose Tribute
 
گل ارکیده
اگر می خواهید بگویید "من همیشه تو را دوست خواهم داشت", ارکیده را بفرست. گل تسلیت خود را با یک گیاه ارکیده صورتی, بنفش یا سفید ابراز کنید. گل ارکیده در یک ظرف مدرن و حضوری برازنده هر عزیز ازدست رفته شما است.
Teleflora's Imperial Purple Orchid
 
گلهای ادریسی
همه گلهای تشییع جنازه گل بریده نیستند. هنگامی که می خواهید خانواده ای را با حمایت مداوم برخوردار کنید, ارسال گیاه گلدان ادریسی گزینه خوبی است. گلدان ادریسی را می توان در فضای باز کاشت و سالها بعد شکوفا کرد. یا می توانید یک دسته گل زیبا با رنگ آبی ارسال کنید که دارای یک گیاه ادریسی با نیلوفرهای و سایر موارد است. از این گلدان به عنوان یک گلدان رسمی برای مراسم ترحیم استفاده می شود
  
 
Beautiful in Blue
 
 
گل نرگس و لاله
با ارسال گل های نرگس یا لاله ها در طول یک دوره تشویق و امید به همراه آورید. این گلها نشاط آور هستند و وقتی مستقیما برای خانواده به عنوان گل ترحیم فرستاده می شوند هدیه ای ایده آل هستند. همچنین تاج گل ترحیم این گل ها انتخابی مناسب برای ابراز تسلیت است.
 
Full Of Love Bouquet
 
گل رز سفید به چه معناست؟
گل رز سفید در چیدمان مراسم تشییع جنازه برای انتقال بی گناهی و جوانی استفاده می شود. آنها همچنین می توانند احترام به شخصی را که از دنیا رفته است نشان دهند. اگرچه گل های ترحیم معانی دارند و می توانند از کشوری به کشور دیگر تغییر کنند ، گلهای رز سفید همچنان یک گل محبوب مراسم تشییع جنازه هستند.
 
ارسال گل به بهشت ​​زهرا
روش های زیادی برای ارسال گل های ترحیم وجود دارد. گل فروشی ها می توانند خرید شما را در سبدها, گلدان ها و تاج گل های ترحیم یک طبقه تا سه طبقه ترتیب دهند و می توانند آداب گل دلسوزی را به شما راهنمایی کنند.شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تاج گل ترحیم و انواع تاج گل به لینک زیر مراجعه کنید.
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 بسیاری از ما هنوز از این واقعیت آگاهی نداریم که جعبه های چاپی سفارشی برای کسب و کار ما چقدر مهم هستند. اگر می خواهید در مورد تعریف جعبه های چاپی سفارشی صحبت کنید ، می توان آنها را به عنوان جعبه های سفارشی ساده با چاپ افست با کیفیت روی آنها تعریف کرد. تفاوت اصلی آنها با جعبه های خالی استفاده از چاپ افست است. گاهی اوقات آنها را جعبه های سفارشی محصولات نیز می نامند و استفاده روزمره آنها خصوصاً در ایالات متحده آمریکا و کانادا روز به روز افزایش می یابد.

جعبه های سفارشی

بسیاری از تجار موفق و باهوش در حال حاضر از آنها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس استفاده از این جعبه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اجازه دهید ما برخی از حقایق را با این توضیح که چگونه می توانید با استفاده از این جعبه های چاپ شده برای بسته بندی وسایل خود ، منفعت کسب کنید ، به اشتراک بگذاریم

 customized boxes

اهمیت بسته بندی چاپی سفارشی
در زیر مواردی ذکر شده است که اهمیت جعبه های چاپی و چاپ جعبه افست را برای برند شما نشان می دهد. همچنین شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای رقابتی ما با قیمت ارزان و تولید فوری به صفحه چاپ جعبه افست مراجعه نمایید.

افزایش آگاهی از برند
بسیاری از شرکت ها از چاپ رنگارنگ بر روی جعبه های محصول خود به همراه آرم شرکت خود که روی آن قرار گرفته است استفاده می کنند. این روش معروف بازاریابی دیجیتال است. برای محصول شما ، بسته بندی شما می تواند تأثیر خوب و طولانی مدت بر خریدار ایجاد کند. معمولاً آرم شرکت شما برای تبلیغات برند شما نقش برجسته یا نقش بسته است.

قابلیت استفاده مجدد

عامل استفاده مجدد نیز مهم است که این جعبه ها را در مقایسه با کالاهای موجود یا جعبه های خالی خاص می کند. معمولاً برای تهیه این جعبه ها که از نظر محیط زیست نیز سازگار هستند ، از مقوا ، کرافت یا مواد بازیافتی یا راه راه استفاده می شود. پس از تهیه جعبه های ساده ، از تکنیک های چاپ افست بر روی این جعبه ها استفاده می شود تا  جذاب و متفاوت باشد. این جعبه ها اکثراً قابل استفاده هستند و در مقابل بسته بندی های پلاستیکی که آنها را خاص و شایسته می کند ، سازگار با محیط زیست هستند.

 

ارزان قیمت


اکثر مردم فکر می کنند جعبه های سفارشی با چاپ افست در مقایسه با بسته بندی سفید ، سفید یا ساده  بسیار گران هستند. آنها فقط کمی گرانتر از جعبه های ساده یا خالی هستند اما مزایای بسیاری نسبت به بسته بندی ساده دارند. این یک دوره رقابت است ، بنابراین بسیاری از شرکت های چاپی بسته بندی و چاپ سفارشی در ایالات متحده آمریکا این چاپ افست را روی جعبه ها با قیمت رقابتی بازار ارائه می دهند ، بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید.

 solutions for packaging

پشتیبانی رایگان از طراحی و حمل و نقل

 

اگر ایده هنری ندارید نگران نباشید زیرا امروزه همه شرکت های چاپ افست در ایالات متحده آمریکا و کانادا و اروپا تا اسیا حتی ایران از طراحی رایگان پشتیبانی محصول شما استفاده می کنند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از حمل و نقل کاملا رایگان در سراسر جهان بهره مند شوید. در اکثر شرکت ها حداقل سفارش از 100 مورد شروع می شود که معامله خوبی است حتی اگر صاحب مشاغل کوچکی باشید.

 

بنابراین ، اگر هنوز به تکنیک های قدیمی چاپ جعبه های خود اعتماد دارید ، باید چاپ  افست را روی این جعبه ها امتحان کنید تا فوق العاده به نظر برسند. این روش باعث رشد تجارت و ارزش محصول شما در نظر مشتری می شود.



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 پیش از هر چیز باید گفت که عکاسی صنعتی ، یکی از پربارترین و گسترده ترین شاخه های عکاسی در جهان محسوب می شود و چندین شاخه از تخصص های عکاسی در زیر مجموعه آن قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام طرح گندم، اگرچه بار هنری عکاسی صنعتی گاهی از سایر شاخه های عکاسی کمتر است؛ اما زحمت بسیار ، چالش های هیجان انگیز و پتانسیل درآمدی موجود در آن باعث می شود که بسیاری از عکاسان، علاقه مند به یادگیری و کسب تجربه در این زمینه باشند.

عکاسی صنعتی چیست؟

اگر صاحب یک پیج اینستاگرامی و یا یک وب سایت فروش اینترنتی هستید؛ اگر جزو صاحبین مشاغل بزرگ بوده و کارخانه و واحد تولیدی و یا شرکت توزیع دارید، اگر مدیر فروش و تبلیغات یک کمپانی بزرگ هستید و حتی اگر علاقه مند به یادگیری نکات و اصول عکاسی صنعتی هستید، خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

به طور خاص می توان گفت که عکاسی صنعتی یعنی تصویربرداری حرفه ای از محصولات، خدمات و کارخانجات و محیط های تولیدی که به جهت درج در وب سایت و یا چاپ بروشور، کاتالوگ، بنر و بیلبورد و... از آن استفاده می شود. از این نوع عکاسی با هدف معرفی کالا، برند و یا خط تولید کارخانه و انجام تبلیغات موثر و افزایش فروش استفاده می شود.

 

جالب است بدانید که بجز عکاسی حرفه ای از محصولات و صنایع، عکاسی مد، عکاسی از اجسام بی جان، عکاسی از صحنه جرم، عکاسی خبری، عکاسی پاپاراتزی، عکاسی از رستوران ها و خوراکی ها، عکاسی از ارگان ها و شرکت های بزرگ و ملی مانند شرکت های پتروشیمی و بسیاری نظایر این ها همه و همه جزو زیرمجموعه های عکاسی صنعتی محسوب می شوند. بنابراین می توان اذعان داشت که عکاسی صنعتی بجز عکاسی تبلیغاتی شامل گستره زیادی از تصاویر حائز اهمیت در جهان محسوب می شود که البته اغلب آن ها دارای جنبه های اقتصادی هستند.

عکاسی صنعتی گسترده ترین شاخه دنیای عکاسی است.

ما به شما و به تمامی مشتریان خود همواره تاکید می کنیم که برای یک کاتالوگ حرفه ای نیاز به تصاویری با بهترین کیفیت را دارید ، در واقع قبل از طراحی کاتالوگ بهتر است تصاویر خود را آماده کنید ، اگر تصاویری از پیش آماده شده دارید که فکر می کنید از کیفیت خوبی برخوردار هستند ، حتما با مشاورین ما قبل طراحی کاتالوگ در مورد عکس ها مشورت کنید.توجه داشته باشید بسیاری از مشتریان تا قبل از عکاسی صنعتی یک کیفیت پر زرق و برق دار را تشخیص نمی دادند تا از محصولات خود عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی را در شرکت طرح گندم انجام دادند ، مطمئن باشید این امر تاثیر مستقیم در فروش شما در هر صنفی را دارد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم ارائه دهنده برترین خدمات تبلیغاتی در کشور می باشد ، این شرکت افتخار همکاری با شرکت های بزرگی از جمله سامسونگ ، ال جی ، ایساکو ، پگاه ، سپهر الکتریک و .... را داشته است و همواره در خدمات دهی و ارائه یک محصول بی نقص در زمینه ، عکاسی صنعتی ، طراحی و چاپ کاتالوگ ، بروشور ، جعبه ، بیلبورد و لیبل و ... فیلم صنعتی و تبلیغاتی ، طراحی وبسایت ،پیشتاز بوده است کافی است فقط یکبار با متخصصین ما همکاری داشته باشید.

اهمیت استفاده از کاتالوگ

همانطور که گفتیم کاتالوگ یا کالانما، کتابچه ای کوچک است که جهت معرفی محصولات و خدمات یک کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کتابچه می تواند شامل معرفی نام و تاریخچه و گواهینامه های شرکت و ارائه خط مشی و افق پیش روی آن بوده و پس از آن به معرفی محصولات و ارائه نمونه محصولات و خدمات شرکت بپردازد. به خاطر داشته باشید که محتویات موجود در کاتالوگ باید شامل بهترین نمونه از کارهای شما و یا بهترین محصولات شما بوده و با بهترین کیفیت و جلوه بصری در اختیار مشتری قرار بگیرد. از این رو است که طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ اهمیت بسیاری پیدا می کند؛ چرا که تمام کیفیت کار در طراحی گرافیک و چاپ کاتالوگ نهفته است.

 

این موضوع کاملا بدیهی است که هر صنف شغلی نسبت به خدمات و محصولات آن شرکت ، کاتالوگ سفارشی مختص به خود را سفارش و طراحی می کند. اما معمولا یک سری از معیارها هستند که کاتالوگ شما را به یک کاتالوگ حرفه ای تبدیل می کند.یقینا یک کاتالوگ پوشاک با یک کاتالوگ قطعات ساختمانی تفاوت بسیاری دارد ، در طراحی کاتالوگ پوشاک کافی است محصول و توضیح مختصری در مورد جنس محصول داده شود ، اما کاتالوگ صنعتی نه تنها تصاویر محصولات باید به طور کامل گذاشته شود بلکه باید هر یک به صورت کامل توضیح داده شوند.

الان این موضوع برای شما عنوان می شود که چطور یک کاتالوگ حرفه ای تولید کنم که کاملا متناسب با صنف من باشد؟

درباره این موضوع اصلا نگران نباشید چرا که شرکت طرح گندم با سالها تجربه در زمینه طراحی کاتالوگ و همچنین عکاسی صنعتی و .... و با ارائه برترین خدمات تبلیغاتی به عنوان یک شرکت تخصصی در کلیه امور تبلیغاتی فعالیت دارد ، کافی است فقط شما یک بار با متخصصین ما مشورت و کار را به ما بسپارید.

نکات مهم در طراحی کاتالوگ

به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی کاتالوگ حرفه ای نکات زیر را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

طراحی کاربر پسند

این موضوع درست است که طراحی کاتالوگ توسط افراد مجرب و متخصص صورت می گیرد ، اما باز هم باید با سلیقه شما در آن کاملا دخیل شود پس کاتالوگ سفارشی شما باید با ایده های شما باشد و خلاقیت طراح شما.

کیفیت تصاویر

با رشد و توسعه روزافزون صنعت تبلیغات در جهان و پس از تغییرات شگرفی که در عرصه فروش و بخصوص فروش الکترونیک به وجود آمد، دیگر می توان گفت که عکاسی صنعتی، بخش مهم و جدایی ناپذیر تمام صنایع جهان محسوب می شود. امروزه بدون استفاده از عکاسی حرفه ای ، ارائه کالا و خدمات با مشکلات جدی روبرو است؛ به طوری که واحدهای تولیدی و شرکت های توزیع، مبالغ زیادی را برای عکاسی تبلیغاتی محصولات خود هزینه می کنند.

منبع خبر : https://www.isna.ir/news/99040403641/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%D9%85%D8%A7

 



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در عکاسی صنعتی از محصولات، ماشین آلات، تجهیزات و حتی صنعت گران، عکاسی می شود. از این عکس ها معمولا در وبسایت ها و دیگر ابزار بازاریابی مثل مجله ها، بروشورها، تبلیغات و حساب های کاربری رسانه های اجتماعی استفاده می شود. معمولا در این شاخه از عکاسی از ساخت چیزهای مختلف توسط افراد عکس گرفته می شود. هدف این نوع عکس ها، نشان دادن فرآیند ساخت و دشواری کارهایی است که کارگران انجام می دهند.

یکی از انواع عکس های صنعتی، عکس های تجهیزات صنعتی پیچیده است.

در اغلب موارد، مرزهای دقیقی که عکاسی تجاری، تبلیغاتی و صنعتی را از هم دیگر جدا می کنند، کاملا واضح هستند اما گاهی اوقات نیز بعضی انواع عکاسی را به سختی می توان در یکی از این سه حوزه جای داد. بعضی عکس ها در بیش از یکی از این سه شاخه قرار می گیرند و می توان از آن ها برای مقاصد مختلفی استفاده کرد. با این حال، در نگاه کلی، عکس های صنعتی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: عکس هایی که روی تجهیزات، مواد و روش های صنعتی تمرکز دارند و عکس هایی که تمرکز آن ها روی افرادی است که مشغول کار صنعتی می باشند.

2222222222

یکی از انواع عکس های صنعتی، عکس هایی است که از کارکنان در هنگام کار گرفته می شود.

عکس های دسته اول معمولا مقاصد بسیار خاصی داشته و مخاطبین زیادی ندارند. به طور کلی، اکثر سوژه ها در این شاخه از عکاسی، فنی هستند و معمولا جزئیات محصولات و فرایندها را نشان می دهند. این عکس ها، جزئیات ماشین آلات و فرایندهای بسیار پیچیده صنعتی را به تصویر می کشند و مخاطب عام ندارند. در واقع، اکثر مخاطبین این عکس ها افرادی هستند که در آن زمینه صنعتی تخصص دارند.

عکس های صنعتی دسته دوم که صنعت کاران را در حال انجام کارشان به تصویر می کشند، عمومی تر هستند. این عکس ها باید از نظر زیبایی شناسی قوی باشند و جنبه های مختلف محیط های کاری، تلاش پرسنل، واحدهای کاری و فرهنگ کلی شرکت ها و سازمان ها را به تصویر بکشند. ممکن است هدف از این نوع عکس ها، استفاده در کاربردهای رسمی و شرکتی باشد.

کاربردها و اهمیت عکاسی صنعتی چیست؟

این شاخه از عکاسی در کسب و کارهایی مثل شرکت های مهندسی، تولیدی ها، کارخانه ها، استارت آپ های فناورانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد که دارای یک بخش صنعتی هستند. عکاسی صنعتی می تواند در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد ولی بیشتر، شرکت هایی از عکاسی صنعنی استفاده می کنند که تولیدات آن ها نیازمند ماشین آلات و تجهیزات بزرگ- مقیاس و پیچیده است.

333333333333

از عکس های صنعتی می توان برای به تصویر کشیدن تجهیزات صنعتی پیچیده استفاده کرد.

عکاس برای گرفتن عکس های صنعتی شاید مجبور شود در محیط های بسیار کثیف و خطرناک مثل کارخانه آرد یا در محیط های خیلی تمیز و ایمن مثل کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و نوشیدنی کارش را انجام دهد. استفاده از عکس های صنعتی در صنایع مختلفی مثل ساخت و ساز، معدن، تولید، انرژی و حمل و نقل مرسوم است. 

اهمیت عکاسی صنعتی در این است که فناوری، نوآوری و دشواری انواع مختلف فرآیندهای صنعتی را به تصویر می کشد. بسیاری از مردم هیچ اطلاعی در رابطه با کارهایی که در صنایع انجام می شوند، ندارند و عکاسان صنعتی می توانند با آثار خود، ذهنیتی از کارهای صنعتی را در مردم عادی ایجاد نمایند.

استفاده از عکس های منحصر به فرد که واقعا از بخش های صنعتی شرکت شما تهیه شده اند و آن ها را از جای دیگری دانلود نکرده اید، نه تنها از سبب افزایش بازدید وبسایت شرکت شما می شود (موتورهای جستجو منحصر به فرد بودن عکس هایی را که در وبسایت خود قرار می دهید، متوجه می شوند) بلکه اعتماد مشتریان شما را نیز جلب می کند.

به قول معروف، یک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد. خیلی از افراد حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند و شما می توانید تنها با یک عکس، مفاهیمی را که بیانشان نیاز به متن هایی طولانی دارند، به مخاطب انتقال دهید. به همین دلیل، امروزه عکس هایی با کیفیت بالای فنی و مفهومی، جزئی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری هستند.

مشتریان دوست دارند شرکتی را که از آن خرید می کنند، به خوبی بشناسند. بسیار مهم است که تخصص خود را به مشتریانتان معرفی کنید. مشتری باید تجهیزات شما را ببیند، با شیوه کار شما آشنا شود و متخصصان شما را بشناسد. بنابراین عکس های صنعتی می تواند نقشی مهم در کسب اعتماد مشتریان ایفا کند.

امروزه مردم نسبت به جنبه های اجتماعی، بهداشتی، زیست محیطی و ایمنی شرکت هایی که از آن ها خرید می کنند اهمیت زیادی می دهند و مطالعات نشان داده اند که ۷۰ درصد از مردم ایالات متحده آمریکا در هنگام خرید به این مسائل توجه دارند. بسیاری از مردم بر این باورند که نحوه برخورد شرکت با کارکنانش، نشان می دهد که آن شرکت چقدر قابل اطمینان است.

عکس های صنعتی می توانند کارخانه شما را ایمن نشان دهند و به مشتری اطمینان دهند که ایمنی کارگران، حفاظت از محیط زیست و بهداشت برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند هرچند که شاید در واقعیت اینگونه نباشد و شرکت ها آنقدرها هم به این مسائل اهمیت ندهند ولی عکس ها خیلی قدرتمندتر از چیزی هستند که تصورش را می کنید و می توانند مشتری را به بهترین و ساده تری شکل ممکن متقاعد کنند. 

   

4444444444444444

عکس های صنعتی می توانند محیط های صنعتی را آن گونه که مشتریان می پسندند، به تصویر بکشند.

ضروریات عکاسی صنعتی

ممکن است گرفتن عکس های صنعتی در نگاه اولی کاری ساده به نظر برسد که تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارد ولی اصلا این طور نیست و عکس های صنعتی باید کیفیت تکنیکی بالایی داشته باشند که نیازمند دوربین های عکاسی DSLR کاملا حرفه ای و البته دانش فنی بالای عکاس هستند. از سوی دیگر عکاسی در بعضی شرایط صنعتی می تواند بسیار خطرناک و دشوار باشد و گاها عکاس باید دارای تجهیزات ایمنی باشد. به علاوه، در بعضی محیط های صنعتی نور چندانی وجود ندارد و از آن جایی که این نوع عکاسی معمولا میدان دید گسترده ای دارد، نیازمند فلش ها یا نورهای ثابت قوی می باشد.

جدای از تجهیزات مورد نیاز، عکاسی صنعتی کاری کاملا تخصصی است و هر عکاسی نمی تواند عکس های صنعتی خوبی بگیرد. عکاس باید دانش و خلاقیت کافی را برای به تصویر کشیدن شرایط محیط های صنعتی و القای مفاهیم مورد نظر به مشتریان داشته باشد.

برای سفارش عکاسی صنعتی باید به کجا مراجعه کرد؟

همانطور که گفتیم، یکی از ضروریات شرکت هایی که دارای بخش های صنعتی هستند، عکس های صنعتی است. چنین شرکت هایی می توانند برای تهیه عکس های صنعتی از محیط های کاری خود یک عکاس صنعتی استخدام کنند. با این حال، پروژه ها و کمپین های عکاسی صنعتی معمولا زمان کوتاهی دارند و در واقع استخدام کردن یک عکاس صرفا به منظور گرفتن عکس های صنعتی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست زیرا شرکت باید حقوقی ثابت برای عکاسی در نظر بگیرد که شاید یک روز در ماه واقعا به او نیاز داشته باشد.

بعضی شرکت ها  ترجیح می دهند که تجهیزات عکاسی حرفه ای را خریده و در اختیار یکی از پرسنل خود که ممکن است کمی تجربه در زمینه عکاسی داشته باشد، قرار دهند تا او عکس های صنعتی را تهیه کند. با این حال، همان طور که گفته شد، تجهیزات تنها ضرورت گرفتن عکس های صنعتی خوب نیستند و عکاس باید دانش و مهارت کافی را برای این کار داشته باشد.

بهترین راه برای اینکه شرکت ها عکس های صنعتی مورد نظر خود را تهیه کنند، این است که کار عکاسی را به صورت پروژه ای به شرکت های تبلیغاتی مثل شرکت «طرح گندم» سفارش دهند. عکاسی صنعتی تنها یکی از خدمات این شرکت است که کارهایی مثل طراحی گرافیکی، طراحی کاتالوگ ، طراحی لوگو، چاپ ابزارهای تبلیغاتی مختلف کاتالوگ ها و بروشورها، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و بسیاری خدمات تبلیغاتی دیگر را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

 شرکت تبلیغاتی طرح گندم تیمی از عکاسان حرفه ای در همه زمینه ها دارد. عکاسان صنعتی طرح گندم قادرند با مجهز بودن به پیشرفته ترین دوربین ها و لوازم جانبی عکاسی و با مهارت و دانش بالایی که دارند، حرفه ای ترین عکس های صنعتی را بگیرند که مخاطبین شما را به بهترین شکل تحت تأثیر قرار بدهند.   

شرکت تبلیغاتی طرح گندم دارای استودیوی عکاسی بسیار مجهز و حرفه ایی است و اگر می خواهید از محصولات خود عکس های حرفه ای داشته باشید، می توانید محصولات خود را به استودیوی عکاسی طرح گندم بفرستید تا عکاسان حرفه ای این شرکت حرفه ای ترین و با کیفیت ترین عکس های صنعتی ممکن را از آن ها بگیرند.

همچنین، اگر می خواهید از تأسیسات صنعتی شرکت خود، فرآیندهای صنعتی مورد استفاده در تولید محصولاتتان یا از تلاش کارکنان شرکت خود عکس هایی حرفه ای داشته باشید تا در وبسایت خود یا در بروشورها و کاتالوگ های خود از آن ها استفاده کنید، می توانید از شرکت تبلیغاتی طرح گندم بخواهید که عکاسان حرفه ای خود را حتی در قالب کمپین های عکاسی صنعتی به شرکت شما اعزام کند. 

 

منبع خبر :  

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/980271-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86

 


:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گلها بهترین راه برای ابراز احساسات شما نسبت به شخص مورد نظر شما هستند ، خواه فرد مورد علاقه شما باشد ، والدین ، دوست یا همکار شما. با استفاده از گل ها می توانید حداقل از این موضوع مطمئن باشید که فرد هدیه را دوست دارد و برای تحت تأثیر قرار دادن او نیازی به صرف هزینه زیادی نیست. علاوه بر این ، مفهوم ارسال گل سفارشی باعث شده است که تازه ترین گل ها به عنوان یک سورپرایز ویژه برای عزیزان شما ارسال شود. با این حال ، مواردی وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات گل فروشی آنلاین ، برای داشتن یک دسته گل زیبا به یک عزیز تحویل دهید. بگذارید با چند نکته آسان و در عین حال مفید به شما کمک کنیم که باید هنگام خرید گل به صورت آنلاین رعایت کنید. 10 نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.
10 نکته ای که باید درباره خرید آنلاین گل بدانید گل های فصل را انتخاب کنید در حالت ایده آل ، شما باید دسته گلی را انتخاب کنید که با شکوفه های فصلی ساخته شده باشد زیرا وقتی به عزیز شما برسند ، تازه ترین آنها هستند. همچنین ، گلهای فصلی به دلیل سهولت در دسترس بودن ارزان تر هستند. قبل از سفارش ، گلهای مناسب فصل را بررسی کنید. لاله ها برای بهار ایده آل هستند در حالی که گل های رز ، گل صد تومانی و گل محمدی برای تابستان بهترین هستند. Poinsettia گل فصل کریسمس است.

گل فروشی آنلاین

متناسب با مناسبت ها گل بخرید وقتی به صورت آنلاین گل می خرید ، به دنبال آنهایی بروید که با مناسبت شما مطابقت داشته باشد. اساساً ، انتخاب شما باید به شخصی که برای او گل می خرید و همچنین به مناسبت بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک دسته گل رز قرمز برای روز ولنتاین برای محبوب شما بسیار مناسب است اما نمی توانید انتظار داشته باشید که برای یک همکار که می خواهید به خاطر لطفش از او تشکر کنید ، مناسب باشد! همچنین می توانید سلیقه شخصی را که به آن گل می فرستید هنگام خرید آنلاین از گل فروشی را در نظر بگیرید ، معمولا گل فروشی ها دسته بندی های خاص خود را دارند ، اما برای نمونه گل فروشی آنلاین گندم VIP را مشاهده نمایید ، دسته بندی های مخصوص برای هر مناسبت را برای مشتریان خود ارائه داده است، تا شخص سر در گم نشود.

 

گل فروشی آنلاین

کاتالوگ وب سایت را بررسی کنید مطمئناً شما مایلید از سایتی خرید کنید که در گل ها و چیدمان ها تنوع زیادی داشته باشد. یک مورد خوب دارای یک کاتالوگ گسترده است که می توانید برای جستجو همه موارد ارائه شده در آن را پیمایش کند. قیمت ها را بررسی کنید و آنها را با سایر فروشندگان در اینترنت مقایسه کنید. یک فروشنده آنلاین که گلهای با کیفیت را در تنوع فراوان و با قیمت بهینه ارائه می دهد بهترین مکان برای خرید است ، گل فروشی گندم دارای کاتالوگ محصولات است که شما میتوانید به راحتی از آنها درخواست ارائه کاتالوگ محصولات دهید. برای آرایش گل تصمیم بگیرید در حالی که عواملی مانند کیفیت ، تنوع و قیمت گل ها مهم هستند ، اما وجود گل آرایی حرفه ای نیز مهم است. موضوع مهم این است که در یک سایت با ارائه تزیینات زیبای گل ، تأثیر خوبی بر شخص خاص شما بگذارد. شما نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که آنها با یک دسته گل خوشحال شوند ، چیدمان و گل آرا اهمیت بالایی در دیزاین گل ها دارد. بیش از حد فکر نکنید اما به غریزه خود اعتماد کنید با توجه به انتخاب گل و آرایش هایی که احتمالاً به صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد ، ممکن است اشتباه در بررسی های زیاد داشته باشید ، شما نمی خواهید چیزی جز بهترین را برای شخص خاص خود انتخاب کنید. از تفکر بیش از حد خودداری کنید ، ترجیحاً هنگام خرید باکس گل بصورت آنلاین به غریزه خود اعتماد کنید. در هنگام انتخاب یک گزینه عالی ، فاکتورهایی مانند پسندیدن گیرنده ، گل فصل ، موقعیت و غیره را در نظر بگیرید و اگر برای سوپرایز است به حس خودتان و اطلاعاتی که از عزیزانتان دارید اعتماد کنید. به دنبال شخصی سازی باشید وقتی می خواهید به عنوان مثال یک رز جاودان را به کسی هدیه دهید ، بسیار خوب است که سلیقه او را در نظر بگیرید و بر این اساس یکی از آنها را انتخاب کنید. گل فروشی های برتر معمولاً این گزینه را دارند و همچنین اطلاعات مربوط به گل ها ، معنی آنها و گزینه های مربوط به چیدمان های شخصی را در وب سایت هایشان ارائه می دهند. در گل فروشی آنلاین گندم VIP می توانید رز جاودان های منحصر به فرد و شخصی را که توسط متخصصان ساخته شده است تهیه کنید. مطمئناً این رزهای سفارشی دل عزیزان شما را خواهد برد. ما نمونه ای را در تصویر زیر قرار داده ایم برای مشاهده نمونه های دیگر میتوانید به صفحه رزجاودان مراجعه کنید.
گل فروشی آنلاین

درباره خدمات مشتری آنها اطلاعات کسب کنید از آنجا که در حال سفارش آنلاین هستید ، می خواهید با فروشنده ای معتبر و متعهد به ارائه بهترین خدمات ارتباط برقرار کنید. خدمات مشتری که آنها ارائه می دهند ایده خوبی در مورد تعهد آنها به کیفیت در محصولات و خدماتشان به شما ارائه می دهد. با نماینده آنها گپ بزنید تا درباره روند سفارش ، خدمات شخصی سازی ، خط مشی تحویل ، روند شکایات و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر پاسخ های رضایت بخشی دریافت کنید ، آنها احتمالاً کسی هستند که می توانید به او اعتماد کنید. بررسی آنلاین مشتریان واقعی را بخوانید نکته دیگری که می تواند به شما در انتخاب بهترین گل فروشی آنلاین کمک کند ، مرور نظرات مشتریان واقعی است. بازخورد افرادی را که در واقع از خدمات استفاده کرده اند بخوانید تا از آنچه آنها ارائه می دهند و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری اعتماد شما را دارند ، مطلع شوید. از طریق جستجوی آنلاین می توانید به راحتی از این نظرات و بررسی ها مطلع شوید. اگر یک گل فروشی محلی را انتخاب می کنید که به صورت آنلاین نیز خدمات ارائه می دهد ، می توانید از اطراف بخواهید که بازخورد واقعی درباره خدمات آنها را دریافت کنید. ببینید آیا آنها در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال میکنند یا خیر ممکن است بخواهید یک عزیز را نیمه شب در روز تولد خود غافلگیر کنید یا یک ارسال خارج از شهر داشته باشید . بنابراین مهم است که به دنبال یک گل فروشی باشید که در هر زمان و هر مکان سفارش شما را ارسال کنند. همه وب سایت ها گزینه هایی مانند ارسال رایگان را ندارند ولی گل فروشی بالا که معرفی کردیم (گل فروشی گندم )ارسال رایگان را دارد ، ارسال همان روز و یا روز بعد را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که گزینه ای را که برای گیرنده مناسب است انتخاب کرده اید. شرایط خدمات را طی کنید قبل از اینکه با هر وب سایت گل سفارش دهید ، حتماً شرایط خدمات آنها را مرور کنید. شما نمی خواهید در نهایت هزینه حمل و نقل گزاف یا مالیات بر قیمت گل پرداخت کنید. به دنبال معاملات خوب و هدایای رایگان باشید زیرا چندین فروشنده پیشنهادات تبلیغاتی مانند هدیه رایگان یا چیدمان بدون هزینه را انجام می دهند که خرید شما را به صرفه می کند. همچنین ، روش های آنها را حتما بررسی کنید. خرید از گل فروشی آنلاین ، مزایای بی نظیری را به همراه دارد. فراتر از راحتی ، از مزیت کیفیت عالی در بهترین قیمت بهره می برید. با این حال ، برای استفاده از این مزایا باید هوشمندانه خرید کنید و این نکات ساده کمک زیادی به شما می کند. آنها را دوباره مرور و بررسی کنید تا بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

 

منبع خبر : http://saten.ir/194736/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%aa%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

امروزه در بازار کسب و کار، تولید کننده ای موفق است که بهتر و بیشتر محصولات خود را به مشتری معرفی کند و برای این کار نیاز به تبلیغات دارد. این کار تا حدی حائز اهمیت است که شرکت هایی تاسیس شده اند تا برای انواع و اقسام محصولات در حوزه های مختلف، کارهای مربوط به تبلیغات را انجام دهند. یک شرکت تبلیغاتی در واقع نوعی خدمات تجاری محسوب می شود که در برنامه ریزی، مدیریت، طراحی و ساخت تبلیغات تخصص دارد.
شرکت تبلیغاتی یک سازمان مستقل است و از افرادی تشکیل شده که هر یک در حوزه های تخصصی خود دارای خلاقیت هستند. کار یک شرکت تبلیغاتی به طور کلی شامل این موارد است : تحقیق و پژوهش لازم در مورد یک تبلیغ، ایجاد یک ایده ی جدید برای تبلیغ، پیدا کردن و رزرو مکان برای تبلیغات ، طراحی و ساخت تبلیغات اینترنتی ، چاپی، تلویزیونی و رادیویی و خدمات مربوط به بازازریابی.

انواع شرکت های تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که بر اساس نحوه ی انجام کار به سه دسته تقسیم می شوند.
1) شرکت تبلیغاتی کامل : این شرکت ها مجموعه ی کامل و جامعی از خدمات را ارائه می دهند و محدوده ی وسیعی را شامل می شوند از جمله : خدمات مربوط به بازاریابی و بازاریابی ویروسی، تبلیغات گسترده در تمامی حوزه ها، برندینگ دیجیتال و غیره. اگر می خواهید تبلیغات برای کسب و کار شما تاثیر بیشتری داشته باشد این شرکت ها گزینه مناسبی برای تبلیغ محصولات شما هستند.

2) شرکت تبلیغاتی مدولار : این نوع شرکت خدمات خود را بر اساس نیاز های موجود ارائه می کند. مثلا ممکن است مشتری فقط با بخش خاصی از شرکت مثلا کانون خلاقیت تقاضای همکاری داشته باشد و بقیه نیازهای خود را با استفاده از خدمات شرکت های دیگر رفع کند.

3) شرکت تبلیغاتی در شرکت : هنگامی که فرد تبلیغ کننده می خواهد کنترل بیشتر و نزدیک تری روی تبلیغات داشته باشداز این نوع شرکت تبلیغاتی استفاده می کند. در واقع شرکت متعلق به مشتری است که از یک شرکت تبلیغاتی خارجی برای انجام کارهای مربوط به تبلیغات استفاده می کند.تفاوت این نوع شرکت با دپارتمان تبلیغاتی در تعداد مشتری است که می تواند داشته باشد. میزان افراد تبلیغ کننده در دپارتمان ها کمتر از این شرکت ها است.

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی

اول از همه چیز خصوصیتی که باعث تمایز بین شرکت های فعال در حوزه تبلیغات می شود داشتن یک تیم حرفه ای و خلاق است که در حوزه های متفاوت دارای تخصص لازم هستند. این افراد باید نیاز های مشتری را بشناسند و بتوانند آن را به بهترین
نحو برآورده کنند و معمولا متخصص در زمینه های طراحی گرافیک، طراحی وب سایت، حوزه دیجیتال و بازاریابی هستند.
حضور فعال و پایدار در فضای مجازی و انلاین در عصر دیجیتال برای کارکنان عرصه ی تبلیغات ، کسب و کار و ارتباطات یک امر ضروری است.شرکت تبلیغاتی موفق معمولا حضور پررنگی در فضای آنلاین داشته و توانسته مشتریان خود را از این طریق به دست آورده و حفظ کند و این کار را با تولید محتوی ارزشمند انجام می دهد.
از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود یک شرکت تبلیغات در بین دیگر شرکت ها متمایز شود، داشتن اطلاعات لازم و کافی از نیاز مشتریان است برای اینکه بتواند با ایجاد تبلیغات مناسب نیاز های مشتری را برطرف نماید. این شرکت ها باید در قبال پولی که دریافت می کنند ارزشی ایجاد کنند که فرد تبلیغ کننده را متقاعد و راضی نگه دارد و به تمام قول ها تعهدهایی که به مشتری داده شده در زمان مشخص عمل کنند و در واقع کاری که به عنوان خروجی به مشتری تحویل داده می شود دارای تضمین باشد و موجب فیدبک مثبت از طرف آنها گردد.

خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
در دنیای پر رقابت کنونی یکی از بهترین ابزارهای مهم تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشد، به گونه ای که محصولات، خدمات حتی حرفه یا شغل باید به مراتب بهتر و خاص تر از آنچه که هستند برای مخاطب به نمایش گذاشته شود. مجموعه طرح گندم با داشتن استودیو اختصاصی عکاسی (عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی هوایی) این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده ار تجهیزات مدرن و حرفه ای، تصاویری خاص و شگفت از محصولات، کارخانه، و ... شما را به روش مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی به ثبت برساند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تبلیغاتی طرح گندم مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دسته گل

خرید دسته گل هدیه مناسب برای عزیزانی که دوستشان دارید ، یک سوپرایز عالی و فراموش نشدنی است. گل های بکار رفته در گل فروشی آنلاین گندم وی آی پی همه غنچه بوده و گل ها گرده افشانی نخواهند داشت.

دسته گل رز عروس

غنچه بودن گل باعث ماندگاری طولانی گل شده و حتی می توانید با توجه به شرایط نگهداری گل آنها را خشک کنید و یادگاری نگه دارید.

همچنین از دسته گل ها به جای تاج گل با توجه به مناسبت های خاص نیز استفاده میکنند و به نوعی میتوان آن را جایگزین تاج گل هم دانست.

خرید دسته گل رز قرمز

پیشنهاد می شود اگر در شروع رابطه هستید یا عاشقانه می خواهید عشق خود را اثبات کنید از دسته گل رز با رنگ قرمز استفاده کنید. رز قرمز نماد عشق و محبت می باشد که می توانید در بسته بندی شیک و زیبا سفارش دهید. تمامی مدل ها با بهترین دیزاین ها در بهترین رنگ ها طراحی و گل آرایی شده است  شما می توانید برای سفارش دسته گل عروس  نیز به صفحه مربوطه مراجعه کنید. محصولات در انواع مختلف با دیزاین های اروپایی در سبک هایی چشم گیر طراحی شده اند.

دسته گل رز قرمز

گل های طبیعی و خوش بو در دسته گل عاشقانه قرار عاشقانه شما را لطافت می بخشد و موجب خوشحالی و شادابی می شود و رابطه شما را دلپذیر می کند.

گل روز تولد آقایون فراموش نشه (برای تولد همسر، پدر، برادر و کسانی که دوستشان دارید) هدیه ای مناسب برای انواع مناسبت ها و مراسم ها، می توانید برای عرض تبریک، تشکر، افتتاحیه و دیگر مراسم ها استفاده کنید.

خرید دسته گل تولد

دسته گل تولد هدیه ای تاثیر گذار و به یاد ماندنی است. از ایام قدیم تا به امروز برای عزیزانمون برای هر بهانه ای شاخه گلی هدیه می دهیم. دسته گل تولد هدیه ای خاص و منحصر به فرد است که نه قدیمی می شود و نه از چشم می افتد. گل با طراوت و زیبایی که دارد حس عشق و دوست داشتن را شعله ور می کند، حتی اگر یک شاخه گل باشد.

دسته گل تولد

 بهترین هدیه برای ابراز علاقه

برای هر کدام از ما در طول سال چندین بار پیش می آید که باید برای تولد نزدیک ترین افراد زندگی مان هدیه ای آماده کنیم و شدیدا سردرگم هستیم. درست است که هدیه های مختلف از لباس و کفش گرفته تا زیور آلات خیلی ها را خوشحال می کند؛ اما حدس زدن سلیقه افراد و علاقه مندی های شان  کار بسیار سختی است؛ در حالی که همه افراد در یک مورد مشترک هستند و این هدیه آنها را هیجان زده می کند.

خرید دسته گل هدیه

تنها کافی است کمی خلاقیت به کار ببرید و دسته گل منحصر بفردی تهیه کنید. مثلا می توانید لابلای گل ها شکلات های  فانتزی و جذاب بگذارید و یا دسته گلی در یک حباب شیشه ای با طراحی جزیره را سفارش دهید. به هرحال مطمئن باشید که تدارک این هدیه تولد ، بهترین راه برای ابراز عمیق ترین احساسات شماست.

شاید نتوان راز اینکه گل های رنگارنگ افراد را به هیجان وا می دارد به راحتی توصیف کرد، اما چیزی که مسلم است تعدادی رز زیبا در سبدی چوبی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. بخصوص اگر این گل ها از کیلومترها دورتر پیام عشق و علاقه را آورده باشد. گل فروشی اینترنتی گندمVIP  شما را در سورپرایز کردن عزیزان تان با بهترین ایده ها همراهی می کند.

برای مشاهده دسته گل های بیشتر به صفحه خرید دسته گل مراجعه کنید.

هدیه لاکچری

دسته گل تولد انواع مختلفی دارد، مدل سبدی، دسته گل ساده شاخه ای و باکس گل.  شما می توانید ایده های دیگر خود را در وبسایت درخواست کنید و حتی احساسات تان را در کارت تولد با همان جملاتی که می خواهید ابراز کنید.

اگر بخواهید دسته گل هدیه جالب تری تهیه کنید، می توانید از گل های ماه تولد ایده بگیرید و یا یک دسته گل تولد با گلهای ترکیبی مانند پریسان با دیبا سفارش بدهید. اگر خاطره مشترکی با شخص مورد نظر دارید می توانید از دسته گل های عاشقانه که تداعی کننده رنگ و بوی احساسی خاصی هستند استفاده کنید.

حتما نیاز نیست که برای تولد سنی افراد تولد رو تبریک بگید. شما می تونید به هر بهانه ای برای عزیزان خود تولد بگیرید و از دسته گل تولدت مبارک (مدل سورپرایز)  استفاده کنید.

انتخاب نوع و رنگ گل با توجه به مناسبت ، مهمترین مسئله در سفارش گل است ، به طور مثال اگر گل را برای تولد میخواهید، گلهای شاد با رنگ های روشن انتخاب کنید و اگر نیاز به یک گل عیادت بیمار دارید میتوانید با رز سفید حس آرامش و شادابی را به مخاطب هدیه کنید.

دسته گل برای نوزاد

همچنین میتوانید با خرید گل رز برای نوزاد و متن  : قدم نو رسیده مبارک باشه ، حسی زیبا را انتقال دهید و احساسات خود را ابراز کنید.برای قدم نو رسیده و مادرش می توانید با خرید گل رز تصویری زیبا در ذهن مادر ایجاد کنید .

هدیه های سفارشی

در هنگام سفارش گل ، به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید چرا که گلها باید تازه و مناسب با فصل باشند ، در بهار علاوه بر استفاده از گلهای فصل مانند، فرزیا و لیستیانتوس ، می توان از دیزاین های خاص بهار که شامل چیدمان با تنوع رنگ می باشد نیز استفاده کرد.

برای غافل گیری می توانید هدیه های خود را با توجه به فصل سال با هماهنگی سفارش دهید یا اینکه از هدیه های لوکس(عروسک، ادکلن اسپرت) که از قبل برای شما آماده کرده ایم استفاده نمایید.

راهنمای خرید دسته گل و ارسال رایگان

کلیه سفارشات گل در گل فروشی گندم کمتر از یک ساعت آماده ارسال می باشد و هزینه حمل و نقل آن در تهران کاملا رایگان بوده و هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد. برای سفارش دسته گل می توانید به دو روش اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید.

گل های بکار رفته در دسته گل تولد و آماده ارسال

  • گل رز: در رنگ های( سفید، قرمز، لب ماتیکی ، زرد، رز صورتی)
  • گل میخک: میخک در رنگ های (سفید، قرمز، صورتی، زرشکی، بنفش)

تمامی تصاویر  گل ها واقعی بود و توسط این مجموعه عکاسی شده است چنانچه مورد مشابه دیگری را در نظر دارید(با توجه به تم عروسی، تولد و …)  می توانید با ما تماس بگیرید تا طبق سلیقه شما گل آرایی شود.

تمامی مدل های موجود در گل فروشی آنلاین گندم VIP با مدل های روز 2020 گل آرایی شده است که برای شما  آماده کرده ایم .

برای خرید گل اینترنتی کافی است مدل مد نظر خود را انتخاب کنید تا کمتر از چند ساعت در محل کار ، خانه و … به صورت رایگان برای شما ارسال شود. افتخار ما اعتماد شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همه ما گل ها را دوست داریم و می خواهیم آنها را در خانه های خود داشته باشیم. اما تعدادی گل وجود دارد که برای سگ و گربه سمی است. سگ و گربه خود را ایمن نگه دارید و با این گلها نشاط به زندگی خود دهید! در اینجا پنج گل وجود دارد که وجود آنها در اطراف سگ و گربه بی خطر است:

 

آفتابگردان
سلام آفتاب! این گلهای زیبا مطمئناً هر اتاقی را روشن کرده و روحیه سقوط را برای هر کسی که آنها را ببیند به ارمغان می آورد. آنها همچنین برای حیوانات خانگی ایمن هستند و آنها را به یکی از بهترین گلها در خانه تبدیل می کنند!

 

زینیاس
با Zinnias یک رنگ پر رنگ به خانه خود اضافه کنید! این گلهای زرق و برق دار دارای مجموعه ای از رنگ ها هستند ، از صورتی روشن تا نارنجی پاییزی ، آنها را متنوع می کند و به راحتی می توانید در هر فصلی به هر نوع آرایش گل اضافه کنید. و آنها برای سگ و گربه شما ایمن هستند!

 

 

آلسترها
این گلهای گل مروارید در اواخر تابستان و اوایل پاییز شکوفا می شوند ، و آنها را به گل ایده آل برای ترکیب در هر نوع ترتیب پاییزی تبدیل می کند! این شکوفه های شگفت انگیز که در رنگ های سفید ، آبی و بنفش موجود است ، رنگ و بویی ظریف به هر نوع چیدمان می بخشد! و این گل ها برای سگ و گربه شما ایمن نیستند و سمی هستند.

 

 

گل ارکیده
ارکیده Phalaenopsis که با نام Orchids Moth نیز شناخته می شود ، برای گربه ها و سگ ها کاملاً ایمن است. آنها در رنگهای متنوعی از جمله صورتی ، سفید ، قرمز ، سبز ، آبی و نارنجی وجود دارند. این گیاهان زیبا  می توانند یک تزئین فوق العاده برای افزودن به هر فضایی باشند!

 

 

گل رز
گل رز به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های گل ، می تواند یک دسته گل مجلل و مستقل ایجاد کند یا یک عنصر خیره کننده به هر نوع چیدمان اضافه کند. گل رز برای داشتن بهترین و ایمن ترین گل برای حیوانات شما است ، گل فوق العاده ای است که باید در خانه داشته باشید!

با آنها روبرو شوید - هیچ چیزی بهتر از گل و حیوانات خانگی نیست! با بدست آوردن تعدادی از گل های بالا ، گل های خود را ایمن نگه دارید. شما عاشق داشتن گلهای زیبا و آرامش خاطر خواهید بود!

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت گل فروشی آنلاین گندم  مراجعه کنید. و برای خرید گل اینترنتی از گندم vip به سایت مراجعه کنید/



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر به ایجاد فضای آرامش بخش و سالم در منزل، محیط کار و ادراه خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما به لیست گیاهان آپارتمانی نگاهی بیندازید! گیاهان سبز علاوه بر این که جلوه و زیبایی خاص و طبیعی به دکوراسیون منزل می بخشند به کاهش استرس و تنش محیط اطراف خود کمک کرده و با تصفیه و پاک سازی هوا از بروز انواع مشکلات تنفسی و عمومی بدن جلوگیری می کنند.

جالب است بدانید، برخی از این گیاهان آپارتمانی را ناسا جهت پاک سازی هوای داخل منزل پیشنهاد کرده است!

 

3 گل آپارتمانی بدون نور :
1. دراسنا
دراسنا از انواع گیاهان آپارتمانی سازگار با نور کم و با برگهای چرم مانند و بسیار زیبا است. بیش از 50 نوع از انواع مختلف دراسنا وجود دارد و همه آنها نگهداری آسانی دارند. هرس کردن در زمان مناسب و آبیاری منظم برای سلامت این گیاه اهمیت بسیاری دارد. دراسنا را از نور مستقیم دور نگه داشته و از آبیاری بیش از اندازه خود داری کنید.

دراسنا کامپکت
دراسنا کامپکت

2. بروملیاد
بروملیاد از گل های آپارتمانی کم نور محسوب می‌شود و برای نگهداری در داخل خانه بسیار مناسب است. بیشتر انواع مختلف این گیاه به راحتی در داخل گلدان و در سایه رشد می‌کنند. با این که این گیاه بومی مناطق استوایی است اما به راحتی در همه جا و در داخل منزل پرورش میابد.

گل آپارتمانی بدون نور
بروملیاد

 

3. گیاه سرخس پر سیاوشان

پر سیاوشان از گیاهان سایه نشین و یکی از انواع محبوب سرخس است. دم برگ های تیره و براق آن به موی انسان شباهت دارد و بسیار زیباست. مطمئن شوید که آب به طور منظم به آن داده می‌شود و از آبیاری بیش از اندازه خود داری کنید. این گیاه را در نور غیر مستقیم نگه دارید و از قرار دادن آن در معرض تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید.

 

لیندا سولگاتو یک بار گفت: “گیاهان اکسیژن را برای ریه ها و روحیه را به ما می دهند.” ، اما این جمله در مقاطع علمی نیز بسیار دقیق است. ما قصد داریم برخی از حقایق مستند در مورد گیاهان و گلها را برای شما بیان کنیم. در ادامه به معرفی توضیح 7 گل مناسب برای خانه میپردازیم.
در ابتدا باید بدانید که گیاهان و گلها تا 20٪ به حافظه کمک می کنند. بنابراین ، این به شدت در بهره وری و عملکردهای شناختی شما تأثیر می گذارد.

ثانیا ، گلها می توانند خوشبختی ایجاد کنند.  داشتن گل در اطراف خودتان به کاهش استرس و افزایش روحیه افراد کمک می کند بنابراین ، باعث می شود افراد احساس آرامش ، امنیت و ابراز انرژی مثبت کنند.

واقعیت جالب دیگر این است که گیاهان و گلها باعث بهبود روابط و تقویت احساس مهربانی می شوند. این بدان معناست که افرادی که دارای گیاه و گل در اطراف خود هستند ، به احتمال زیاد روابط بهتر و معناداری دارند.

تاکنون باید به داشتن گیاهان و گلها در اطراف خودتان اطمینان کرده باشید. سوال بعدی که اکنون از خود می پرسید این است: “خب اگر گیاهان و گلها می توانند در زندگی روزمره ما مفید باشند ، پس کدام یک را برای رشد در داخل خانه انتخاب کنم؟”

ما در این زمینه به شما کمک میکنیم:

7 گل مناسب برای خانه

1- گل Phalaenopsis ، یک گل واقعا بی نظیر

2- گل Calathea Crocata از گلهای بومی برزیل

3- گل Anthurium یا آنتوریوم

4- گل آزالیا یا Azalea

5- همچنین میتوانید لذت ببرید سیکلامن Cyclamen

6- گل Saintpaulia یا بنفشه آفریقایی

7- حتی شما می توانید همان بازخورد را از کاکتوس Schlumbergera بگیرید.

گل  فالانوپسیس  Phalaenopsis

 فالانوپسیس یک ارکیده عالی و یکی از آسانترین گیاهان برای رشد است. گلهای زیبای که به صورت عمودی بر روی ساقه ای زیبا رشد می کنند. ما ان را به یکی از جذاب ترین گل ها برای رشد در داخل خانه میدانیم.

برای فرایند مراقبت ، از چند اسپری آب روی شاخ و برگ ها استفاده کنید ،آبیاری هفتگی خاک و بارور کردن گاه به گاه اگر احساس می‌کنید که گل شما نیاز دارد ، بدون قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب در اواسط روز ، یک مکان گرم و بسیار روشن را برای آن رزرو کنید.

گل  فالانوپسیس  Phalaenopsis 

گل calathea

گل calathea می‌تواند بهترین متحد شما باشد. این یک گل باشکوه با شاخ و برگ‌های سبز منحصر به فرد و شاخ و برگ‌های سبز تیره است که به ارغوانی تیره می‌رسد.

این گیاه به عنوان یک گیاه استوایی، به نور آرام و سطح مناسبی از رطوبت نیاز دارد. یک نکته خوب برای حفظ بهترین سطح رطوبت با استفاده از توپ‌های گل رس وجود دارد! یک‌بار یک هفته در زمستان، کمی بیشتر در تابستان، و همیشه دمای بالای ۱۶ درجه سانتی گراد را برای او حفظ کنید. فراموش نکنید که شاخ و برگ‌ها را گاها آبپاچ کنید.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب به مقاله 7  گل مناسب برای خانه مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

روش کاشت هسته انبه در گلدان

می توانید یک درخت انبه را با استفاده از هسته در گلدان پرورش دهید تا آن را کوچک و قابل مدیریت نگه دارید ( مثلا 8 تا 10 فوت )، یا می توانید آن را در زمین مثل یک درخت بزرگ بکارید کافیست مراحل صحیح  کاشت هسته انبه در گلدان را به سبکی که در این بخش از نمناک می گوییم انجام دهید.

کاشت هسته انبه

پوست انبه خشک با دانه داخل آن ، چاقو کند ، دستمال کاغذی ،ماژیک ،پلاستیک ،ظرف در دار 

مراحل کاشت انبه

مرحله 1 : 

وقتی مقدار زیادی گوشت انبه را از پوسته آن جدا کردید، ته آن را با چاقو جدا و آن را در آفتاب به مدت 1 تا 2 روز قرار دهید تا خشک شود. پوست را به طرف دیگر برگردانید تا کاملا خشک شود. 

کاشت انبه

مرحله 2: 

با استفاده از یک چاقوی کند هسته را به دقت باز کنید مراقب باشید تا به دانه آسیب نرسانید. به آرامی پوست را با دستان باز کنید. 

پرورش انبه

مرحله 3: 

هنگامی که به دقت پوست را باز کردید، بسیار خوب است هسته را کاملا از گوشت جدا کنید ؛ داخل هسته آن باید مایل به زرد و شاداب به نظر برسد نه قهوه ای ؛ پوست را از هسته جدا نکنید اگر به راحتی با پوست لمس نمی شود. 

مراحل کاشت انبه

مرحله 4:

یک ورقه کاغذ را با آب؛ مرطوب کنید نه آن قدر مرطوب که باعث پوسیدگی شود. 

کاشت انبه در خانه

آن را فشار دهید و هسته را ببندید. هسته پیچیده را در کیسه قرار دهید و آن را محکم ببندید و سپس کیسه را در ظرف پلاستیکی قرار دهید. حتما کیسه و ظرف تان را برچسب گذاری کنید. 

کاشت و پرورش انبه

این ظرف ، به گلخانه ی قابل حمل تبدیل می شود که می توانید آن را درون کشو تاریک و یا هر مکان تاریک دیگر قرار دهید که مزاحمتی برایش ایجاد نشود. 

روزی یک بار به هسته ها نگاه کنید تا مطمئن شوید مرطوب هستند نه خیس . 

 مرطوب کردن هسته انبه

مواد مورد نیاز : 

کود ، خاک گلدان خوب زهکشی شده ، گلدان ، آب 

لوازم مورد نیاز

نهال انبه در مراحل اولیه بسیار آسیب پذیر است بنابراین بهتر است در ابتدا بذر را در یک گلدان پرورش دهید تا بتوانید نوردهی ، دما را کنترل کنید. 

مرحله 5 

گلدان را 2 / 3 با خاک گلدان ، کود پر کنید تا به خوبی زهکشی شود و سپس خاک را با آب خیس کنید. 

آب دادن به انبه

مرحله 6 

بعد از این که آب به اندازه کافی زهکشی می شود ، هسته انبه را در قسمت صاف قرار دهید و به آرامی با 1/8اینچ خاک بپوشانید و به آرامی فشار دهید. همیشه هنگام کاشت مراقب باشید چون نمی خواهید هیچ یک از ریشه های ظریف و یا رشد جدید هسته را بشکنید.گلدان را بیرون زیر بخشی از نور خورشید قرار دهید زمانی که هیچ شانسی برای یخ زدن وجود ندارد.

 هسته انبه در گلدان

گیاه انبه

تا دو سه ماه دیگر نهال انبه باید بتواند آفتاب کامل را تحمل کند. نیاز به تغذیه روزانه ندارد که برای مراحل اولیه لازم است.برخی از برگ ها نهال تخمی بنفش هستند در حالی که برخی دیگر سبز روشن هستند. حداقل 5 تا 8 سال طول می کشد تا یک درخت انبه میوه دهد در حالی که پیوند آن سه تا چهار سال طول می کشد. 

درخت های انبه بزرگ تر و قوی تر از درخت های گلخانه ای هستند و یک سیستم ریشه ای فناناپذیر دارند. آن ها در رشد تاخیر دارند اما ارزش انتظار را دارد.

 


:: برچسب‌ها: هسته عنبه در گلدان ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گل شاه پسند گیاهی چند ساله است که در رنگ های مختلفی نظیر آبی، صورتی، قرمز، سفید و نارنجی مشاهده می شود و از آنجایی که این گیاهان قامت های بلندی دارند ارتفاع آن ها به ۳ تا ۵ متر می رسد. این گیاه گونه های زیادی داشته و تعداد آن ها به بیشتر از ۲۵۰ گونه می رسد و همچنین اکثر گونه های این گیاه روی سطح زمین گسترده شده اند. پرورش گل شاه پسند می تواند جذابیت هایی را برای فضاهای مختلف ایجاد کند.

 

روش کاشت و پرورش گل شاه پسند

گل شاه پسند  ایده خوبی برای کاشت در منازل  و فضاهای باز است. این درختچه به تنهایی نمی تواند جلوه و زیبایی چندانی ایجاد کند پس باید به صورت انبوه کاشته شود. این گیاه را می توان در داخل باغچه پرورش داد اما کاشت آن در آپارتمان ها را توصیه نمی شود زیرا تماس پوست ( بخصوص خردسالان ) با شاخ و برگ گیاه می تواند خارش و حساسیت های پوستی ایجاد کند.

ما در ادامه مراحل کاشت و پرورش گل شاه پسند را بیان خواهیم کرد:

  • برای اینکه گیاه سریع تر جوانه بزند بایستی بذر های گیاه را به مدت زمان ۲۴ ساعت در اب بخیسانید.
  • اکنون بذر ها را درون گلدانی که دارای ماسه و برلیت است بکارید و روی آن را با کمی ماسه بپوشانید(توجه داشته باشید که نباید مقدار زیادی ماسه روی بذرها بریزید زیرا، بذر ها برای جوانه زدن به نور احتیاج دارند)

کاشت گل شاه پسند در فضاهای عمومی

  • برای جوانه زدن بذر ها باید بستر ان ها را مرطوب نگه داشت و می توان با پوشاندن سطح گلدان توسط  پلاستیک رطوبت آن را حفظ کرد.
  • بعد از آن که گیاهچه ها به شش برگ رسیدند بایستی آن هارا به گلدان اصلی منتقل کنید و ۶ الی ۱۴ روز صبر کنید تا بذر ها جوانه بزنند.
  • برای کاشت این گیاه سعی کنید از یک گلدان متوسط استفاده کنید و اگرچه قصد کاشتن آن را در باغچه دارید  بذرها را با فاصله ده سانتی متری بکارید.
  • و نکته آخر اینکه محلی را ک برای کاشت گل شاه پسند مدنظر دارید باید به طور کامل آفتابی باشد و در تابستان نیز منظم آن را آبیاری کنید.

انواع گل شاه پسند

کاشتن گل شاه پسند

 

شاه پسند یک ساله:

این گیاه در نواحی معتدل یک گل چند ساله به شمار می آید اما در نواحی سردسیر گیاهی یک ساله است.

شاه پسند چند ساله:

این گیاه در برابر سرما اندکی مقاومت می کند و از این نوع شاه پسند می توان Verbena Canadensis را نام برد.

شاه پسند خود گشن:

این نوع از شاه پسند که به آن گل وحشی یا برزیلی نیز گفته می شود نیازی به کاشته شدن دوباره ندارند و خودرو هستند.

شاه پسند رونده:

از این نوع گیاه میتوان برای سبد های آویزان استفاده کرد زیرا خاصیت روندگی و آویزان شدن را دارند.

شاه پسند دارویی:

این گل ساقه های بلندی دارد و به نسبت سایر شاه پسندها از تراکم کمتری برخوردار است و برگ های باریک و بریدگی های آن شناسایی اس را آسان تر میکند.این گیاه خاصیت دارویی داشته و در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای گلکاری در فضاهای مختلف فقط  از دو نوع شاه پسند استفاده می کنیم

نگهداری از گل شاه پسند

پرورش گل شاه پسند پاکوتاه: این گل بیشتر در فضای سبز کاشته می شود و در بین تمامی رنگایش تنها رنگ زرد مشاهده نمی شود.ساقه های این گیاه حالت خزنده بودن به خود گرفته است و معمولا ارتفاع این نوع از شاه پسندها  به ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر میرسد.

پرورش گل شاه پسند با ساقه های چهار گوش: در گلکاری ها ازین نوع استفاده می شود و سرعت رشد پایینی دارند و اغلب بدون برگ هستند.

 روش های نگهداری از گل شاه پسند

آبیاری:

این گیاه در برابر خشکی مقاومت بسیار خوبی دارد ولی باید توجه داشت که در اوایل رشد باید به طور منظم ابیاری شود زیارا آبدهی منظم باعث افزایش سرعت گل دهی آن می شود.

آبیاری منظم گل شاه پسند

 دما و نور :

این گیاه نیازمند نور مستقیم خورشید است و اگر بسته به هر شرایطی این نور کم شود میزان گلدهی شاه پسند نیز کم خواهد شد و برگ ها نیز رنگ خود را از دست خواهند داد و اما در زمستان نیز این گل سرمای بیش از ۱۰ درجه را تحمل نخواهد کرد و گل از بین می رود.

خاک:

خاکی که شاه پسند را در آن می کارید نباید بیش از اندازه مرطوب باشد زیرا رطوبت زیاد باعث پوسیده شدن ریشه گل می شود.اگر در مناطق گرم خیز سکونت دارید برای جلوگیری از تبخیر آب و مرطوب باقی ماندن خاک در روزهای گرم حدود ۳ تا ۸ سانتی متر خاک برگ در اطراف ساقه گیاه بریزید.

کاشت گل شاه پسند

 هوا :

شاه پسند گیاه کوچکی است که در مناطقی که با سردی بیش از حد هوا مواجه اند رشد نمی کند  و لازم است آن ها را در گلخانه نگهداری و پرورش داد. اما در مقابل در مناطق گرم خیز رشد خوبی دارند به همین علت آن ها را در فضای باز می کارند.

 روش های قلمه زدن گیاه شاه پسند

یکی از روش های مناسب برای تکثیر و زیاد شدن پرورش گل شاه پسند قلمه زدن آن است که به دو دسته قلمه نرم و قلمه خشک تقسیم می شود اکنون طریقه قلمه زدن گل شاه پسند را برای شما بازگو خواهیم کرد.

قلمه چوب نرم:

قلمه زدن شاخه های پر برگ و پر رشد در اواخر بهار

قلمه چوب سخت:

قلمه زدن شاخه ها در اواخر فصل های زمستان و پاییز

چگونگی قلمه زدن این گیاه :

در ابتدا شما باید وسایل مورد نیاز شامل ( کاردک تیز_تعیین محل کاشت_یه گلدان ۱۰ سانتی متری_کش_ یک پلاستیک شفاف و در آخر هورمون ریشه زایی) را فراهم نمایید. بهترین زمان قلمه زدن گل صبح زود و در فصل تابستان است. اکنون یک شاخه که نزدیک به شاخه اصلی و همچنین فاقد گل باشد را انتخاب کرده و از جایی که برگ ها به ساقه متصل هستند ساقه را می توان جدا کرد و باید حتما طول این قلمه باید ۷ سانتی متر برسد.پس از اینکه شاخه مورد نظر را انتخاب کردید حالا ساقه را می توانید از زیر گره قطع کنید. اجازه بدهید قلمه ۵ روز جوانه داشته باشد.

اکنون نوبت استفاده از هورمون ریشه زایی است پس آن را رقیق کرده ( توجه داشته باشید ک دو نوع هورمون وجود دارد و هر دوی ان ها نیاز به رقیق شدن دارند) و قلمه را داخل محلول قرار داده و پنج تا ده دقیقه صبر می کینم کار این هورمون تحریک ریشه برای جوانه زدن است. بعد از گذشت ده دقیقه گلدان پر از خاک کرده و ۸ حفره ی کوچک روی آن ایجاد کنید قلمه ها را داخل آن ها بگذارید و آبیاری را فراموش نکنید.

جابهجایی گل شاه پسند پس از ریشه دادن

حال متناسب با اندازه گلدان پلاستیک شفافی را تهیه کرده روی گلدان را بپوشانید و با کش محکم ببندید( نکته: حتما دو حفره روی سطح پلاستیک برای تهویه ی هوا ایجاد کنید)

اکنون کار قلمه زنی تمام است و بایستی گلدان را در محل گرم و پر از نور قرار دهید باید شش هفته صبر کنید در طول این مدت آبیاری حتما باید انجام شود. پس از گذشت شش هفته وضعیت ریشه دادن گل را چک کرده لازم به خروج قلمه ها از گلدان نیست و می توان این کار از طریق حفره هایی که ایجاد کرده بودیم انجام داد پس از مشاهده ی ریشه ها قلمه ها را می توان به مکان دیگری جابه جا کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

عجیب ترین روش تکثیر گل رز با استفاده از سیب زمینی

چگونه می توان ریشه یک گل رز را قطع کرده و با یک روش شگفت انگیز باعث شکوفه زدن آن شویم؟!

تکثیر گل رز
اگر کسی به شما یک گل رز زیبا داده است و شما می خواهید آن را برای همیشه زنده نگه دارید، این ترفند برای شماست و توصیه میشود مطلب زیر را بخوانید. امروز ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یک روش برای زنده نگه داشتن گلی که از کسی به شما رسیده کمک سازیم و با روش شگفت انگیز ادامه میتوانید باعث شکوفه زدن آن شوید.
با انجام روش زیر می توانید کار زنده نگه داشتن گیاهان را انجام دهید.این یک ترفند باغبانی می باشد که نیازمند چند عنصر برای سالم نگه داشتن گیاه شما دارد.
تکثیر گل رز

روش جالب و متفاوت تکثیر گل رزی که چیده شده است

لوازم مورد نیاز:
  • یک سیب زمینی
  • ساقه گل رز
  • بطری های پلاستیکی
  • چاقو
  • گلدان گل

تکثیر گل رز

نحوه آماده سازی و تکثیر گل رزی که از ریشه جدا شده است

برای شکوفه زدن گیاهتان، مطابق ادامه این مطلب، مراحل گفته شده را انجام دهید.
1- با چاقو یک حرفه درون سیب زمینی ایجاد کنید.
2- ساقه گل را درون سوراخ قرار دهید.
3- خاک را داخل گلدان بریزید و سپس سیب زمینی را داخل آن قرار دهید و بعد از جایگذاری سیب زمینی در داخل گلدان ،باقیمانده خاک را داخل گلذان بریزید.
4- بطری را برش دهید و داخل آن جایگذاری کنید.
5- برای یک هفته ، داخل گلدان آب بریزید و از گیاه به نحو احسنت نگه داری کنید.
6- پس از یک هفته گیاه شروع به شکوفه زدن می نماید.
شما از این ترفند می توانید در نگه داری گیاهان استفاده کنید و گیاهان خودتان را پرورش دهید.

برای تکثیر بهتر و افزایش گل های رز روش های متفاوت قلمه زدن گل رز بخوانید و با شیوه صحیح آبیاری و نوع خاک مورد نیاز و میزان نور لازم برای گل رز آشنا شوید تا بوته هایی شاداب تر و پر گل تر داشته باشید.

قلمه زدن گل رز کاری به ظاهر ساده است اما دارای نکاتی است که باید بدانید تا بهترین نتیجه را از تکثیر رز بگیرید. آشنایی با زمان آبیاری و بستر مناسب برا قلمه، نحوه ی صحیح قلمه زنی و آشنایی روش های متفاوت تکثیر گل رز را در مطلب زیر بخوانید.

آموزش قلمه زدن گل رز در منزل به دو روش رایج و جالب :

تکثیر گل رز دارای روش های متفاوتی است که می توان به دو نوع آن در اینجا اشاره نمود ابتدا قلمه زدن گل رز را مورد بررسی قرار می دهیم. و سپس با روش جالب تکثیر رز در هوا آشنا می شوید.

بهترین زمان برای قلمه زدن گل رز را بشناسیم :

برای قلمه زنی گل رز در بهار بهتر است در انتهای گلدهی که شاخه ها دیگر گل ندارند؛ اقدام کرد و قلمه را از ساقه های جوان و سبز که در طی دوره دارای گل بوده است تهیه کرد. طول شاخه باید حداقل ۱۰ سانتی متر باشد.
زمان مناسب دیگر برای قلمه زنی گل رز زمانی است که پاییز فرا رسیده و برگ ها می ریزند در این زمان برای قلمه باید از ساقه های چوبی استفاده نمود. طول این ساقه باید بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر باشد.

تکثیر گل رز
نکته قابل توجه برای قلمه زدن گل رز این است که باید ساقه را به حداقل برگ کاهش داد زیرا برگ ها انرژی و آب را مصرف می کند و ریشه زایی را به تاخیر می اندازند. فقط دو تا چهار برگ را بر روی ساقه نگهدارید.

آشنایی محل قطع ساقه و ایجاد قلمه مناسب :

ایجاد قلمه مناسب بستگی به مکان قطع شدن قلمه دارد بهترین مکان درست زیر گره هاست و اما گره به کجا میگویند؟ گره ها محل اتصال برگ ها به ساقه هستند.
برش را به صورت اوریب بزنید و یا اینکه حتما زخمی بر روی گیاه ایجاد کنید تا زمینه لازم برای ریشه زایی فراهم شود.

ایجاد قلمه رز
از شاخه های خیلی جوان نمیتوان به عنوان قلمه استفاده کرد. ششمین برگ به پایین ساقه ای مناسب برای قلمه است.

چه خاکی برای گذاشتن قلمه ها مناسب تر است ؟

خاکی برای قلمه زنی مناسب است که علاوه بر جذب خوب رطوبت از زهکشی و تهویه خوبی نیز برخوردار باشد. باید این منظور از چند نوع خاک میتوانید استفاده کنید که در زیر نسبت های هریک را نیز آورده ایم :

  1. حجم های مساوی از خاک برگ + پرلایت
  2. دو حجم خاک برگ + یک حجم شن
  3. دو حجم کوکوپیت + یک حجم شن

هریک از این مخلوط ها که مورد استفاده قرار بگیرند برای قلمه بستری مناسب را فراهم می کننند. بهتر است دو ساعت قبل از کاشتن قلمه در خاک، خاک را آبیاری کنید. در این زمان خاک فرصت دارد تا آب اضافی را از دست بدهد.

قلمه گل رز

باید بیش از نیمی از قلمه را در خاک فرو برد ( به طور تقریبی دو سوم قلمه) خاک را اطراف قلمه بدهید تا قلمه سفت شود. کمی آب برای محکم شدن قلمه در جای خود لازم است.

آبیاری قلمه باید به چه صورت باشد :

روز های اول ریشه زایی قلمه باید هر روز آبیاری شود و محیط مرطوب باشد اما در روز های بعد از ریشه زایی باید میزان آبیاری را کم کرد تا ریشه ها خودشان به دنبال آب بروند و رشد کنند.

محیط مناسب برای قلمه های رز :

قلمه های رز را در محیطی روشن و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهدارید. دمای اتاق برای قلمه مناسب است و اگر دما ۲۰ درجه باشد مناسب ترین محیط برای رشد قلمه فراهم شده است.
قلمه ها نیاز دارند در محیطی مرطوب قرار بگیرند. برای مرطوب نگه داشتن گیاه به غبار پاشی روزانه نیاز دارد راه دیگر برای این امر کشیدن پلاستیک شفاف بر روی قلمه است تا از خارج شدن رطوبت جلوگیری شود.

قلمه رز به دو روش

قلمه ها به ۷تا ۸ هفته زمان نیاز دارند تا ریشه زایی زا تکمیل کنند. بعد از آن میتوان گل را به بستر دیگری انتقال داد.

قلمه زنی گل رز به روش خوابانیدن در هوا :

بهترین زمان برای این نوع تکثیر گل رز در فصل بهار است. بوته ای را انتخاب کنید که در این فصل به خوبی گلدهی کرده باشد و نشانه های بلوغ را دارا باشد. شاخه ی سبز و جوان مناسب این نوع قلمه زدن گل رز است. شاخه ای را به قطر مداد انتخاب کنید و از نداشتن آفات آن مطمئن شوید.

افزایش گل رز به روش های مختلف

ابتدا تمامی خار ها و برگ های این ناحیه از ساقه را جدا کنید تا ریشه زایی بهتر و سریع تر صورت گیرد.

تکثیر گل رز در هوا

برش ها در قسمتی حدودا یک سانتی متر پایین تر از گره ایجاد کنید و قسمتی از پوست ساقه را جدا کنید و مطابق تصویر بالا دور تا دور ساقه را خالی کنید. بهتر است ارتفاع برش را ۲ سانتی متر در نظر بگیرید. دقت کنید که فقط پوست بالایی ساقه گل رز را بردارید و به قسمت های چاقو نزنید.

نحوه تکثیر گل رز

دستمال کاغذی را به هورمون ریشه زایی آغشته کنید و دور تا دور ساقه ی پوست گرفته شده گل رز را با این هورمون بپوشانید. حال نایلونی را که از مقاومت آن مطمئن هستید به صورت لوله ای در آورده دور ساقه قرار دهید. انتهای لوله ی پلاستیکی را با ربان و یا نخی ببندید. دقت داشته باشید که این گره زیادی سفت نکنید زیرا باعث خفگی گیاه و متوقف شدن رشد ریشه می شود.

ازدیاد گل رز در منزل

در مرحله ی آخر قلمه زدن گل رز , مخلوطی از کود، خاک برگ و خزه را کمی خیس کنید و داخل نایلون پلاستیکی بریزید و سر دیگر را نیز مانند قسمت پایین گره بزنید. حال گیاه را به مدت سه هفته برای ریشه زایی رها کنید.

معمولا در مدت سه هفته ریشه زایی تکمیل می شود ولی در برخی دیر تر این اتفاق میوفتد. حال میتوانید گیاه را جدا کرده و به گلدانی مناسب منتقل کنید.

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: گل رز , تکثیر گل رز ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گل رز جاودان  تقریبا جدید در بازار گل است. بیشتر ما با گلهای تازه آشنا هستیم زیرا در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد ، موارد منفی متعددی برای آنها وجود دارد که با ظهور رزهای جاودان این معایب برطرف میشوند. در زیر چند جنبه ذکر شده است که گلهای رز جاودان را از دیگر گل ها جدا کرده و به همین دلیل آنها یک جایگزین عالی هستند.

 

ظاهر:

بعضی از افراد از سرمایه گذاری روی رزهای جاودان پرهیز می کنند زیرا فکر می کنند ظاهر زیبایی دکوراسیون کلی را خراب می کند. بسیاری از مردم این تصور را دارند که یک گلدان تنها با گلهای تازه می تواند در جشن ها مناسب باشد. اما حقیقت این است که آنها دقیقاً گلبرگ را پوشانده و باعث می شود گل رز نگهداری شده بیشتر از یک گل تازه بماند. اگر نگران این موضوع  هستید که خرید رز جاودان به عنوان گل های تزئینی و دسته گل ، ظاهر کلی دکوراسیون شما را از بین می برد ، بسیار اشتباه می کنید. در حقیقت ، این گلهای رز زیبایی چندین بار دکوراسیون خانه شما را بالاتر می برد و شما  با این گل های رز تا چند سال میتوانید باشید بله درست خواندید تا چند سال ماندگاری این گل ها بدون نگهداری تا 5 سال است!

 

 

مقرون به صرفه:

برخلاف گلهای تازه ، گل رزهای جاودان به اندازه سرمایه گذاری روی محصولی که حداکثر تا 5 سال یا بیشتر ادامه یابد ، روی جیب آنقدر سنگین نیستند. گل رز جاودان بسیار ارزان است و شما می توانید آنها را به هر مناسبت در نظر بگیرید زیرا آنها قیمت زیادی ندارند.

Ecuador Roses Diy Preserved Rose Head Decorative Real Eternal ...

ماندگاری بیشتر:

گل رز تازه پس از خرید آنها عمر بسیار طولانی ندارند. آنها به زودی به اندازه کافی سریعتر و سریعتر از بین می روند. گلهای رز جاودان به خوبی مومیایی می شوند تا برخلاف گلهای تازه ، حتی بعد از گذشت چند سال جذابیت ، رنگ و رایحه خود را از دست ندهند.

ساده در نگهداری:

هنگام خرید گل رز تازه ، آنها ظرف چند روز می میرند. اگر خوش شانس باشید ... شاید یک هفته. با این حال ، مراقبت از گلهای رز جاودان نسبتاً آسان تر است زیرا نیازی به آب و نور خورشید ندارند. بنابراین اگر می خواهید اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را سبک تر کنید ، عاقلانه تر است که روی گل های نگه داشته شده سرمایه گذاری کنید.

برای خرید رز جاودان  ومشاهده نمونه کارهای بیشتر و همچنین قیمت ها به سایت ما gandomvip.com مراجعه کنید یا بر روی خرید رز جاودان کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هنگام انتخاب سبک دسته گل یا تاج گل ترحیم، باید بدانید که رنگ گل‌ها و نیز خود گل‌های انتخابی شما می‌توانند از طرف شما صحبت کنند! چه حرفی می‌خواهید به او بزنید؟ معنی گل‌های انتخاب‌شده را بدانید تا بتوانید بهترین تاج گل ترحیم را انتخاب کنید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد نماد گل ترحیم و ختم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

در این مطلب سعی خواهیم کرد درمورد تاج گل تسلیت و چگونگی خرید آنلاین تاج گل و استند تسلیت خیریه صحبت کنیم.
همچنین در این مطلب سعی داریم به مزایای معنوی و فرهنگی تاج گل تسلیت در تهران اشاره کنیم.

۱-نماد گل در مراسمات
در بسیاری از فرهنگ‌های زنده‌ی دنیا گل به عنوان یکی از رایج‌ترین هدایا در مراسم های مختلفی همچون تولدها، مراسم ازدواج، مراسم عزا، مهمانی‌ها و مراسم رسمی، استفاده می‌شود.
گل یکی از قدیمی‌ترین نمادهای عشق و علاقه، ابراز محبت، ابراز احترام و قدردانی است.
هر گل معنای خاصی دارد و از هرکدام از آن‌ها در مراسم مختلف و مرتبط با مفهوم نمادی آن استفاده می‌شود.
براساس نظر روانشناسان دیدن و بوییدن گل باعث ایجاد پیوند انسان با طبیعت و ایجاد آرامش و تسلی خاطر می‌شود و دید مثبت و لذت بخشی در انسان ایجاد می‌کند که باعث ترمیم حالت‌های روحی نامتعادل در انسان می‌شود و نگاه کردن به گل در طول روز باعث ارسال پیام‌های مثبت به مغز می‌شود.
انسان از خاک است و هر آنچه از آن باشد را می‌پسندد.
تاثیر مثبتی که گیاهان و به صورت کلی طبیعت بر مغز و حالات روحی انسان دارد باعث شده است که هر انسانی در خانه و یا محل کار خود گلدان گلی داشته باشد یا باغچه کوچکی از گل و گیاهان را پرورش دهد.

تاج گل تسلیت خیریه و استند تسلیت خیریه و بنر تسلیت خیریه 

۲-رنگ و بوی گل در تاج گل تسلیت
رنگ و بوی گل‌ حس خوشایند و لذت‌بخشی در مخاطب ایجاد می‌کند، همچنین مفاهیم مختلفی را نیز انتقال می‌دهد.
استفاده بجا از گل باعث انتقال درست پیام به مخاطب می‌شود. گل‌های با رنگ سرد باعث ایجاد آرامش در مخاطب و گل‌های با رنگ گرم باعث ایجاد عشق و علاقه در آن‌ها می‌شود و حتی گل‌هایی با رنگ خنثی! نشان از ابراز احترام به طرف مقابل دارد.

۳-چرا از تاج گل تسلیت استفاده کنیم؟!
تعداد گل و حتی شاخه‌های گل نیز در موقعیت‌های مختلف و مراسمات مختلف با یکدیگر متفاوت است شما می‌توانید برای ابزار احساس عشق و محبت از یک شاخه گل استفاده نمایید ولی نمی‌توانید با یک شاخه گل رز به مراسم ختم بروید!!

در مراسمات مهم‌ و بزرگ و بخصوص در عزاداری‌ها که هدف نشان دادن احترام و ادب است از تاج گل استفاده می‌شود.

نحوه چینش و تزئین دسته گل یا تاج‌گل‌ها تاثیرگذاری آن را بر مخاطب افزایش می‌دهد و مشخصا بسته به میزان ارزشی که مخاطب برای ما دارد تاج‌گلی زیباتر و شایسته‌تر که با سلیقه بیشتری درست شده است را تقدیم می‌کنیم.
تنوع و معانی استفاده از گل‌ها و اهمیت استفاده از آن در بسیاری از مراسم‌ها، آنقدر گسترده است که شرکت‌ها و موسساتی وجود دارند که در زمینه استفاده درست و بجای آن در هر مکان یا مراسمی مشاوره می‌دهند.

تاج گل‌های لیلیوم و سوسن، تاج گل شیپوری، تاج گل گلایول و تاج گل‌های ترکیبی می‌توانند نمونه‌های خوبی برای مراسمات تسلیت باشند.

۴-دسته گل و تاج گل در تاریخ و فرهنگ ایران
اوژن فلاندن در سال ۱۸۴۱ میلادی نوشته است؛ از نقوش تخت جمشید یک چیز دستگیر ما شد این است که در بین ایرانیان قدیم همیشه دسته‌ی گل معمول و متداول بوده است.
ایرانیان سخت خوش دارند همیشه شاخه گلی در دست داشته باشند که تقدیم دوستی کنند. در برخی از سکه‌های بر جای مانده از عصر اشکانیان الهه‌ای تصویر شده است که گل یا دسته گل یا شاخه همیشه سبز نخل یا موردی را در دست دارد.
از جمله آثار ساسانیان، مُهری از جنس عقیق بی رنگ با نقش گلی در دستی کشیده و ظریف است که در مجموعه ((وست‌هان)) نگهداری می‌شود و نقش آن را ایدت پراوا نقل کرده است.
دیگر نقش حجاری شده بر سینه کوهی در ناحیه برم دلک در ۶ کیلومتری قصر ابونصر و ۱۲ کیلومتری شرق شهر شیراز است که در آن نقش مردی در حال تقدیم گلی به بانویی را نشان می‌دهد.
نقش بسیار جالب بانویی دسته گل به دست از عهد ساسانیان توسط پرفسور گریشمن در نیشابور کشف شده که اکنون قطعه موزاییک آن در موزه ایران باستان موجود است.

منابع اسلامی نیز از تهیه دسته گل در ایران در عصر ساسانیان خبر می‌دهند. مثلا ابوحنیفه دینوری (قرن ۳ هجری) در شرح واقعه پیروزی بهرام گور بر ترکان بلخ و تعقیب آنان تا آن سوی آمویه (رود جیحون) و باز گشت پیروزمندانه او به جشن و شادمانی‌های ایرانیان اشاره می‌کند و می‌افزاید؛ که آن‌ها به خوش‌گذرانی پرداختند آنچنان که کرایه اسب دوانی در یک روز به بیست درهم و ارزش یک تاج گل به یک درهم رسید.
معلوم می‌شود که در آن عصر گل فروشی وجود داشته است و در روزهای جشن و سرور ارزش بیشتری نیز می‌یافته است.

گل در تاریخ و فرهنگ ایران
۵-سفارش تاج گل تسلیت از خیریه
سفارش تاج گل تسلیت از خیریه یکی از راه حل‌هایی‌ست که جای بحث بسیار دارد. در سفارش تاج گل از خیریه، تاج گل مذکور به امر سفارش دهندگان در ساعت خاصی نزد بازماندگان ارسال شده و با پایان مراسم آن‌ها بازگردانده می شوند.
شاید کلیات این امر برای فردی که با سازوکار این عمل آشنایی ندارد عجیب باشد، اما لازم به تاکید است که در این اثنا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، عرض ارادت و همدردی با اقوام متوفی و همچنین کاهش دردسرهای ثانویه برای ایشان در حمل و نگهداری از آن، تمام هزینه مصرفی نیز در جهت امور خیریه صرف شده و سبب می‌شود تا ثواب این کار نیک به فرد در گذشته برسد.

هزینه‌ای که در راه اطعام ایتام، تحصیل فقرا و سایر امور خیر صرف می‌شود به بهبود جایگاه آخرتی متوفی خواهد انجامید
به اعتقاد مسلمانان چنان آثاری خواهد داشت که از صدها مرتبه تسلیت کلامی بیشتر است.

با توجه به همین مطالب، چه خوش اتفاقی‌ست که انسان بتواند از این مشکلاتی که در بالا گفتیم فرصت‌سازی کند و بتواند علاوه بر به دست آوردن دل داغ دیدگان، روح شخص درگذشته را نیز شاد کند.
در همین رابطه باید اذعان داشت که استند تسلیت خیریه به عنوان یکی از همین راه‌ها، از یک سو سبب می‌شود تا بتوانیم ارادت خود را به داغ دیدگان ابراز کنیم و هم اینکه به جای از بین رفتن بخشی از سرمایه در دسترس، آن را صرف امور خیره‌ای کنیم که ثواب آن به افرادی که دستشان از دنیا کوتاه است برسد.

۶- تاج گل تسلیت یا استند تسلیت، کدام بهتر است؟
از آن‌جایی که مرگ امری قریب‌الوقوع و اجتناب‌ناپذیر است، همه ما تجربه شرکت در یک مراسم ختم به عنوان صاحب عزا یا متعاطف را داشته‌ایم.
در این میان، بی‌تردید تاج گل‌ها و استندهای تسلیت فراوانی را دیده‌ایم که همراه با نام فرستنده به سوی داغ‌دیدگان گسیل می‌شوند تا از آلام آنان بکاهد و تسکینی بر دردهایشان باشد. اگر به کلیات این امر نگاه کنیم، این دسته گل‌ها که شاید استعاره‌ای از جای خالی متوفی باشد، ماهیتی لطیف و همسو با روح آدمی دارد و احساس خوبی به وی منتقل می‌کند.
این در حالی‌ست که با اندکی دقت بیشتر خواهیم دید که بازماندگان فرد متوفی پس از پایان مراسم‌های گوناگون با پشته‌ای از گل و گیاه روبرو خواهند بود که از یک سو قابل کاشت نیست و از سوی دیگر به سرعت خراب می‌شوند.

همین واقعه سبب می‌شود تا به این نکته پی ببریم که استفاده از این دسته گل‌ها علاوه بر صرف هزینه زیاد ممکن است اسباب ناراحتی داغ دیدگان نیز باشد، پس باید به دنبال راه حل جایگزینی باشیم.
بصورت صریح باید بیان کرد که اگر شما مخالف با هدر رفت تاج گل‌ها بعد از مراسم هستید می توانید از استند تسلیت خیریه استفاده نمایید.
همچنین به دلیل عدم از بین رفتن و قابل استفاده بودن مجدد استند تسلیت، اهم هزینه مصرفی صرف کارای نیکوکاری خواهد شد و باقیات‌الصالحات بیشتری برای متوفی در پی خواهد داشت زیرا مقدار دور ریز کمتر و اصل هزینه پرداختی بازماندگان صرف خیرات و نیکوکاری می‌شود.

 

 

گل لیلیوم
اگر تا به حال در مراسم تشییع جنازه یک فرد عزیز شرکت کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که بسیاری از تاج گل‌های ترحیم پر از گل‌های لیلیوم بوده‌اند. گل‌های لیلیوم یکی از محبوب‌ترین گل‌های مراسم تشییع جنازه هستند، زیرا آنها نمادی از بی‌گناهی و پاکی روحی می‌باشند که به تازگی این دنیا را ترک کرده است. اگرچه این گل‌ها، رنگ‌های مختلفی دارند، اما رنگ سفید، رنگی است که در مراسم ختم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Do you know what is the symbol of flowers used in the funeral wreaths

 

 

گل رز
گل رز به طور سنتی با عشق و اشتیاق همراه است، اما برای مراسم ترحیم نیز مناسب می‌باشد. گل‌های رز، رنگ‌های مختلفی دارند و هر رنگ، معنی خاص خود را دارد، به خصوص هنگام انتخاب رنگ گل رز برای مراسم تشییع جنازه! در یک مراسم تشییع جنازه، گل رز قرمز، نمادی از عشق و اندوه است. گل رز سفید، شبیه به لیلیوم‌های سفید، نمادی از بی‌گناهی و پاکی روح است. اگر فردی که درگذشته، دوست صمیمی شما بوده است، شاید بهتر باشد گل‌های رز زرد را انتخاب کنید، زیرا این رنگ گل‌های رز نشان‌دهنده دوستی است. گل رز صورتی روشن به طور معمول در مراسم تشییع جنازه استفاده نمی‌شود، اما می‌توانید از رز به رنگ صورتی تیره استفاده کنید که نماد قدردانی شما از هر آنچه می‌باشد که فرد درگذشته برای شما انجام داده است.

 

 

 

 

گل میخک
گل فروشی‌ها به دلیل رنگ‌های زیبا، قیمت مناسب و البته توجهی که به نماد گل ترحیم و ختم دارند، اغلب از این نوع گل‌ها برای تهیه تاج گل‌های ترحیم و ختم استفاده می‌کنند. درست مانند گل‌های رز، هر یک از رنگ‌های گل میخک، معنی خاص خود را دارد، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید تا بهترین تاج گل را برای بستگان فرد از دست رفته ببرید و احساسات خود را نسبت به وی بیان کنید. میخک‌های قرمز اغلب برای نشان‌دادن محبت استفاده می‌شوند، در حالی که میخک‌های سفید، نشانی از بی‌گناهی و تولد دوباره دارند.

 

  

گل‌های ارکیده
اگر از گل‌های ارکیده برای مراسم تشییع جنازه استفاده می‌کنند، تنها به دلیل زیبایی آنها نیست! شاید گل‌های ارکیده به زیبایی گل‌های رز یا میخک نباشند، اما برای کسانی که به دلیل از دست دادن یک عزیز غمگین هستند، معنی عمیقی دارند. در مراسم تشییع جنازه، گل ارکیده نمادی از عشق ابدی شما برای آن مرحوم است. اگر می‌خواهید گل ارکیده را به فردی برای ابراز تسلیت خود هدیه دهید، توصیه می‌شود از ارکیده سفید یا صورتی استفاده کنید، زیرا نماد همدردی هستند.

 

گل داوودی
یکی از محبوب‌ترین گل‌های مراسم ترحیم و ختم در سراسر جهان، گل داوودی است. معنی این گل‌ها بسته به کشور آنها، متفاوت است. به عنوان مثال، مردم کشورهای آسیایی مانند کره و ژاپن، گل داوودی را به عنوان نمادی از مرگ و اندوه می‌دانند. در ایالات متحده آمریکا، گل داوودی به عنوان نمادی از حقیقت در نظر گرفته می‌شود. صرف نظر از جایی که در آن زندگی می‌کنید، گل داوودی، یک انتخاب عالی برای تاج گل مراسم ترحیم و ختم است و غالباً در کنار سایر گل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در اینجا مزایا و مضرات کاتالوگ های سنتی و دیجیتال آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام قالب را انتخاب کنید.

عاشق مردم چیزی برای نگه داشتن

آمارهای مانیتور فروش کتاب در انگلیس ، نیلسن BookScan نشان داده است که فروش کتاب چاپ مجدداً برای چهارمین سال متوالی افزایش یافته است. این آمار نشان می دهد که بازار کتاب در انگلیس با رشد 2.1 درصدی ، حجم 0.3٪ و 627000 جلد کتاب در سال گذشته به فروش رسیده است.

چرا؟ مردم دوست دارند چیزی داشته باشند که بتوانند با آن تعامل داشته و داشته باشند. این یکی از بزرگترین جوانب مثبت یک کاتالوگ سنتی است. تبدیل صفحات به صورت دیجیتالی یا استفاده از نشانک های الکترونیکی به اندازه چاپ رضایت بخش نیستند که یک تجربه حسی کاملاً متفاوت را ارائه می دهد.

کاتالوگ های چاپی می توانند دارای کاغذ لوکس بافتی ، صفحات معطر و مواردی باشند که در معرض چراغ ها و دما های مختلف تغییر رنگ می دهند. کاهش تصاویر زرق و برق دار به مجموعه پیکسل های روی صفحه می تواند تاثیری را که می خواستید آنها برای مخاطبان خود داشته باشند ، کاهش دهد.

مردم بیشتر دوست دارند چیزهایی را که در چاپ مشاهده می کنند خریداری کنند

مطالعات نشان داده است که مردم نسبت به دیجیتال واکنش عاطفی و حافظه بیشتری را برای تبلیغات چاپی نشان می دهند. مطالعه دیگری که در سال 2017 انجام شد ، نشان داد که چاپ بیشتر از آنچه که رسانه های آنلاین یا اجتماعی انجام می دهند ، مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.

تبلیغات چاپی باعث فعالیت بیشتر در مناطقی از مغز می شود که با ارزش و تمایل همراه هستند. نتیجه؟ طراحی کاتالوگ سنتی به احتمال زیاد مشتریان را ترغیب به خرید محصولات شما می کند ، برخلاف یک فروشگاه دیجیتال.

كاتالوگ هاي تجاري قابل اعتماد و علت سختي است
دلیلی وجود دارد که مردم وقتی به فروشگاه کاتوس فکر می کنند ، کتاب فیزیکی را به طور خودکار پیش بینی می کنند. چاپ روش سنتی است - مردم به آن عادت کرده اند و به همین دلیل آنها به طور خودکار انتظار دارند که یک فهرست فیزیکی دریافت کنند نه یک دیجیتال.

بعلاوه ، دیگر نیازی به انتظار برای بارگیری ، بارگیری یا نصب یک صفحه برای نصب نرم افزارهایی مانند Javascript نیست. فقط کافی است کاتالوگ را بردارید و از آن طریق بچرخید.

کاتالوگ های سنتی محدود به اینترنت نیست
زیبایی کاتالوگ فیزیکی چاپی این است که می توانید هر کجا که بروید آن را تهیه کنید و در هر کجا که هستید بخوانید. یک بروشور یا کاتالوگ به خوبی طراحی شده می تواند هفته ها یا ماه ها روی میز قهوه کسی بنشیند. آنها بسیار راحت هستند زیرا می توانند در اندازه های مختلفی جمع شوند تا بتوانند به راحتی حمل شوند یا در آن جا قرار بگیرند.

محتوای دیجیتال باید برای چندین دستگاه بهینه شود. به عنوان مثال ، کاتالوگ ساخته شده برای مشاهده iPad لزوماً بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند خوب و بدون کار طراحی دقیق و دقیق به نظر نمی رسد. دستگاه ها از نظر اندازه متفاوت هستند ، در حالی که هیچ مشکلی در زمینه بهینه سازی با کاتالوگ های چاپ وجود ندارد. به علاوه ، شما نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

کاتالوگ چاپ سنتی - معایب
شما نمی توانید از آنجا که چاپ شده اند ، تغییراتی را انجام دهید
چاپ برای همیشه - به معنای واقعی کلمه. پس از چاپ کاتالوگ ، شما نمی توانید به عقب برگردید و هرگونه علامت ضرب و شتم را تصحیح کنید ، آن آرم را که به دست آورد یا اطلاعات را به روز کنید ، تغییر دهید. شما باید قبل از ارسال به چاپگر اطمینان حاصل کنید که همه چیز عالی است.

فضای محدود وجود دارد
فقط با یک فهرست چاپ سنتی ، شما فقط یک فضای محدود برای کار با آن دارید. بنابراین باید اولویت بندی کنید که کدام عناصر و تصاویر طراحی سزاوار بیشتری از صفحه هستند. این در مورد کاتالوگ های دیجیتالی صدق نمی کند.

محدودیت های تحقیقات بازار
نظارت بر محبوبیت فروشگاههای چاپی سنتی به دلیل ماهیت آنها دشوارتر است. به طور بالقوه می تواند بهینه سازی مطالب را در آینده چالش برانگیزتر کند زیرا شما همیشه نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید فروش کالاهای بدنی را کنترل کنید اما در جایی که مشتریان از آن خارج نشده اند ، نظارت می کنید. اگرچه ، اگر نتیجه نهایی یکسان باشد و فروش بیشتری کسب کنید ، خوب ، چه کسی این معیار را بررسی می کند به هر حال؟

کاتالوگ های دیجیتال - مزایا
یک کاتالوگ دیجیتالی برای چندین سیستم عامل دیجیتال قالب بندی شده است. این شامل تلفن های هوشمند ، iPad ، تبلت و سایر موارد موجود در وب - مانند وبلاگ ها. این معمولاً به عنوان محتوای قابل بارگیری در دسترس است.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چرا باید گل رومیزی سفارش بدهیم؟

همه ما آدمها پیوسته به دنبال راه هایی برای شاد و سرحال بودن هستیم اما کمتر راه های رسیدن به آن را امتحان می کنیم. برای اینکه حس و حال خوب و مثبتی داشته باشیم همیشه نباید کارهای خارق العاده انجام دهیم. گاهی مواقع یک تصمیم کوچک روزهایمان را متحول می کند. یکی از این ایده ها تهیه گل رومیزی به عنوان یک تصمیم همیشگی است.

 

گل رومیزی

مشاهده گلها و گیاهان تاثیر اثبات شده ای در بهبود روحیه و بالا رفتن حس شادی دارد. حال اگر تماشای گیاهان یک فرصت همیشگی باشد، این حس و حال مثبت در ما ماندگار خواهد شد.

پس برای اینکه قدمی برای بالا بردن روحیه و حفظ آرامش انجام دهید دست به کار شوید. نیازی نیست سختی زیادی متحمل شوید گل فروشی اینترنتی گندم VIPشرایطی را مهیا کرده است که با یک تماس تلفنی یا مراجعه به وبسایت و ثبت سفارش گل رومیزی در اسرع وقت گلها برای شما ارسال می شود.

شما تنها نوع و رنگ گلها و شیوه آرایش آن را با سلیقه خود انتخاب می کنید و در مدت زمان کوتاهی سفارش در محل به شما تحویل داده خواهد شد. سعی کنید گل رومیزی را از انواعی انتخاب کنید که برای شما خاطره انگیز بوده یا علاقه بیشتری به آن دارید. در مورد انواع مختلف گلها و گیاهان آپارتمانی بررسی کنید و ببینید کدام گل ها می توانند فضای جذاب و الهام بخش تری برای شما به وجود بیاورند. از میان انواع گلهایی که رایحه ملایم تر و دلنشین تری دارند مانند یاس، نرگس، آنتریوم و رز هلندی انتخاب کنید.

چرا گل رومیزی بهترین انتخاب است؟

پیچیدن عطر گلها در فضای خانه به طور مداوم می تواند تاثیرات باور نکردنی در حال خوش روحی ، کنترل افکار منفی و خشم و در ضمن افزایش تمرکز داشته باشد. همیشه به دنبال راه های مختلف برای رسیدن به افکار مثبت و حس خوب باشید. استفاده از گل رومیزی را به عنوان یک شیوه درمانی بدانید و هیچ گاه این عادت را ترک نکنید.

لطفا همیشه لبخند بزنید.

شما می توانید برای خرید گل در طرح ها و انواع مختلف به سایت گلفروشی انلاین گندم مراجعه کنید ، بی شک نمونه کارها چشم شما را خواهند گرفت ، محصولات انواع مختلفی دارند از جمله : جعبه گل ، گل رز جاودان ، انواع تاج گل ، دسته گل و ... برای اطلاعات بیشتر به سایت gandomvip.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

رز جاودان
رز جاودان کاملا طبیعی بوده و بدون آب و نور خورشید می تواند بین چهار الی پنج سال عمر کند، از این رو با اسم رز ماندگار نیز شناخته میشود، همچنین این رز به عنوان رز دیو و دلبر نیز شناخته میشود، توجه کنید که کلیه گل های موجود در گل فروشی آنلاین طبیعی بوده و از گل های خشک شده یا مصنوعی استفاده نشده است. مطمئنا خرید گل رز جاودان بهترین هدیه برای کسانی است که عاشقانه آنها را دوست دارید.

هدیه ای خاص و جذاب که با هر بار دیده شدن خاطره ای را زنده می کند. از نام های دیگر این گل می توان به رز دیو دلبر اشاره نمود که این نام از فیلم دیو دلبر گرفته شده است. این هدیه مناسب کسانی هست که عشق و روابط خود را جاودانه کنند و برای تازه عروس ها، دوره نامزدی و آشنایی بهترین هدیه است.

قیمت رز جاودان
از گل رز جاودان می توانید برای مناسبت های خاص مثل هدیه روز مادر، پدر، تولد، سالگرد دوستی و ازدواج و گل ولنتاین نیز استفاده نمایید.گل های رز جاودان همانطور که در لیست پایین مشاهده میکنید قیمت های متفاوتی دارند.

همچنین شما میتوانید برای خرید گل رز جاودان

هدیه را فراموش نکنید!

برای جذابیت و ساده نبودن گل برای شما هدیه های خاصی را آماده کرده ایم که می توانید در هنگام ثبت سفارش از این نوع هدایا نیز استفاده کنید.

راهنمای نگهداری رز جاویدان
تمامی گل های جاودان درون جعبه های محافظ نگهداری می شود و بهتر است برای ماندگاری طولانی موارد گفته شده را رعایت کنید.

دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.نور مستقیم خورشید باعث پژمرده شدن گل می شود ، پس تا حد امکان آن را در مقابل نور خورشید قرار ندهید.

برای نگهداری این رز دما و میزان رطوبت هوا مهم هستند و بر کیفیت آن تاثیر مستقیم دارند.در جای خشک و خنک و دور از رطوبت قرار بگیرد(مثل داخل آشپزخانه، حمام، دستگاه بخور).

توصیه می شود رز را از جعبه بیرون نیاورید تا در مقابل ضربه/ گرد و غبار / آب / محافظت شود.

گرد و غبار باعث کوتاه شدن عمر آن می شود ، اما اگر در معرض گرد و غبار قرار گرفت آن را به آرامی و با فشار هوای کم گرد گیری کند.

رز ماندگار (جاودان) نیازی به آبیاری ندارد و به هیچ عنوان از براق کننده ها یا اسپری رنگ استفاده نکنید.

خرید گل رز جاودان ، فروش رز جاودان
برای خرید گل رز جاودان می توانید به دو روش اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

توجه: ارسال گل در تهران رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

 برای خرید گل در تهران به سایت gandomvip.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ

اگر شما کارخانه ، مجتمع  پتروشیمی هستید و یا پروژه های بزرگ صنعتی در پیش دارید در واقع هیچ چیز به صرفه تر از  طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی و تجاری برای شما نیست و در کل جهان از این روش استفاده میکنند ، این دو در واقع خط تولید شما را به وضوح معرفی میکند ، متخصصین شما را معرفی میکند و چه چیزی مهمتر از این برای شما ؟ در واقع کسانی که این تصاویر را مشاهده میکنند  مدیران ارشد نیستند و مشتریان شما هستند حال چه مشتری قدیمی و چه شخص جدید و بیشتر هدف برای ترقیب مشتریان جدید است.  تمامی  مدیران صنعتی به خوبی میدانند  که تصویر برداری و فیلم برداری از فرایندهای صنعتی پروسه ای بسیار دشوار است. شما اگر بخواهید طراحی کاتالوگ حرفه ای داشته باشید باید عکس هایی با بهترین کیفیت و رقابتی از محصولات خود داشته باشید و در غیر این صورت مطمئنا کاتالوگ جذابی نخواهیم داشت.

طراحی و چاپ کاتالوگ :
فضای رقابتی در طراحی و چاپ کاتالوگ بسیار بالاست و دلیل آن هم کاملا روشن است ، اهداف تبلیغاتی شرکتها در بازاریابی و فروششان نقش بسیار بالایی در جلوه ی بصری کاتالوگ آنها دارد بدون شک رنگ بندی و کیفیت کاتالوگ در بازاریابی و فروش محصولات هر صنف نقش بسزایی دارد و همچنین قیمت طراحی کاتالوگ نقش بسزایی در راهبرد های شرکت دارد ، مدرن طرح این افتخار را دارد تا با طراحی کاتالوگ به صورت فوری ، حرفه ای ، ارزان ، همچنین با کیفیتی فوق العاده تمامی اهداف تبلیغاتی شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه دهد.پ

عکاسی تبلیغاتی از غذا

شما کافی است با یک تماس از سابقه کاری متخصصین شرکت ما آگاه شوید و تجربه و خلاقیت آنها را مشاهده کنید ، بی شک شما هم همانند بسیاری از شرکت های بزرگ که سالهاست سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ و همچنین کلیه خدمات تبلیغاتی انها در دستان ما است مشتری ما خواهید شد.

راهنمای طراحی کاتالوگ 2019
کاتالوگ مواد غذایی: در کاتالوگ مواد غذایی باید از رنگ های گرم و اشتها آور استفاده نمود و همچنین استفاده از تصاویر با کیفیت بی تاثیر نیست.

کاتالوگ رنگ مو: در کاتالوگ رنگ مو که بیشتر مصرف کننده ها خانم هستند باید به رنگ و جنس کاتالوگ توجه نمود زیرا رنگی که در مانیتور مشاهده می کنید با رنگی که چاپ می شود ممکن است کمی متفاوت باشد.

کاتالوگ خلاقانه: کاتالوگ خلاقانه می تواند در شکل و ابعاد های متنوع طراحی و چاپ شود که همه به خلاقیت طراح کاتالوگ بستگی دارد.

کاتالوگ تجهیزات پزشکی: اگر در نمونه کاتالوگ های طراحی شده مشاهده کنید بیشتر کاتالوگ های پزشکی با رنگ های آرام (آبی) طراحی و چاپ شده است چرا که استفاده از رنگ های جیغ و زننده برای این کار مناسب نمی باشد.

طراحی کاتالوگ شرکت نفت پاسارگاد

کاتالوگ پوشاک:عکس با کیفیت مهم ترین عنصر در کاتالوگ پوشاک می باشد که اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا که یک عکس خوب تاثیر چند برابر از متون نتیجه بخش است.

کاتالوگ صنایع دستی: می توان از پوشش UV برای برجسته کردن آثار صنایع دستی استفاده نمود. با این روش مخاطب می تواند با لمس کردن محصولات را زیر دستان خود حس کند.

کاتالوگ مبلمان: کاتالوگ مبلمان همانند کاتالوگ لباس و پوشاک عکس محور می باشد. چرا که مبلمان ار نظر محتوایی نمی تواند درست معرفی شود بلکه با یک تصویر می تواند پیام اصلی (زیبایی، خاص بودن، رنگ، نوع، اندازه و دیگر موارد) را برساند.

کاتالوگ دکوراسیون: این کاتالوگ باید توسط طراح با تجربه و خلاق طراحی شود چرا که ترکیب بندی و رعایت هارمونی رنگ بسیار مهم بوده و اگر درست انجام نشود ممکن است نه تنها باعث رشد کسب و کار نشود و آسیب جدی به کسب و کار شما وارد کند.

کاتالوگ طلا و جواهر: نکاتی که در این کاتالوگ مؤثر است استفاده از کاغذ مرغوب و چاپ با کیفیت است. چرا که هر چقدر که طراحی کاتالوگ و محتوای کاتالوگ عالی باشد این موارد رعایت نشود می تواند زیان بار باشد.

عکاسی تبلیغاتی و مونتاژ

 

مزایا

۱- اعتبار شرکت افزایش پیدا می کند.

۲- به شرکت شما شهرت میده و افزایش شهرت در مدت زمان

۳- در نگاه اول در هر جا تصاویر یا کاتالوگ شما باشد شخص رو برای دیدن تحریک و کنجکاو میکند.

۴- نسبت به رقبای خود یک دست بالاتر میروید.

۵- طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی کلید معرفی شما به بازار و گرفتن مشتریان جدید است.

۶-عکاسی صنعتی حرفه ای ، در اولین نگاه یک شرکت حرفه ای را نمایش میدهد که این بخش شامل کیفیت عکس شما و زوایا و … است که در تخصص تیم مدرن طرح است.

 

 

از خدمات عکاسی صنعتی  در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، آژانس های تبلیغاتی و آگهی های تبلیغاتی می توان استفاده نمود. عکس صنعتی را می توانید در تبلیغات شهری، تجارت و حتی در نمایشگاه نیز استفاده نمایید.

از عکاسی صنعتی می توانید به عنوان ارائه گزارش از عملکرد نیز استفاده نمایید.

عکاسی صنعتی می تواند سوژه هایی از قبیل :

عکاسی از محصولات صنعتی ( ابزار آلات، ماشین آلات کوچک و بزرگ، قطعات صنعتی و  اتصالات صنعتی)

عکاسی از کارخانه و سازمان ها (خط تولید، محیط کاری، فرآیند تولید، کارگران و کارمندان)

عکاسی صنعتی حرفه ای (حفاری، معدن، جاده، رودخانه )

این نوع هنر عکاسی نیازمند تجربه کاری و تخصص در زمینه عکاسی می باشد. نور پردازی و همچنین استفاده تجهیزات حرفه ای برای عکس برداری بسیار تاثیر گذار می باشد.

راهنمای پروژه عکاسی صنعتی از کارخانه :

برای انجام این پروژه از تیم عکاسی به همراه تجهیزات حرفه ای استفاده می کنیم. قبل از شروع پروژه با مدیر یا راهنمای کارخانه جلسه ای تشکیل می دهیم و نیاز های کارفرما مورد تجزیه تحلیل قرار می دهیم و از مکان یا سوژه های عکاسی یک لیست تهیه می کنیم.

از کار فرما انتظار داریم که:

محیط کار یا سوژه را برای عکاسی آماده کند تا کیفیت و سرعت کار بالا رود.

سوژه های مدنظر برای عکاسی را بررسی کنند تا (کثیف نباشد، زدگی و خوردگی و دیگر مواردی که ممکن است روی خروجی سوژه تاثیر منفی بگذارد.

نور محیط  را بررسی کنید و اگر نور کافی نیست با عکاس مشورت کنید.

اگر قرار است از کارمندان عکس تهیه شود بهتر است از کارکنان بخواهید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب جلوی دوربین قرار گیرند. بهتر است برای پوشش مناسب و یکدست از کارکنان بخواهید از لباس سازمانی استفاده کنند.

رعایت نکات ایمنی در عکاسی: اگر محیط یا سوژه عکاسی خطرناک می باشد حتما با عکاس مشورت کرده و یک فرد با تجربه درخواست کنید که راهنمای عکاس باشد.

بعد از مشورت های لازم با کارفرما تیم عکاسی به کارخانه اعزام می شود. تیم عکاسی به همراه کارفرما مجدد از فضا و سوژه ها دیدن می کنند و عکاس با توجه به نور و سوژه کار خود را شروع می کنید.

کار عکاسی ممکن است بین یک ساعت تا چندین روز کاری نیز طول بکشد که کانون تبلیغاتی مدرن طرح به شما پروژه های یک روزه عکاسی را پیشنهاد می دهد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان عکاسی تماس بگیرید.

بعد از اتمام پروژه، کارفرما از میان تصاویر گرفته شده چندین عکس صنعتی را انتخاب می کند برای ویرایش آماده سازی و بعد از مونتاژ و تایید کارفرما پروژه به اتمام می رسد.

عکاسی و فیلمبرداری صنعتی

فیلمبرداری صنعتی مشابه عکاسی صنعتی می باشد و از سوژه های منتخب بر اساس نیاز عکسبرداری و فیلمبرداری می شود. در برخی موارد ممکن است به علت (فضای وسیع، طرز استفاده از ماشین آلات ، فضای کارخانه و  دیگر موارد) نتوان از سوژه ها عکسبرداری نمود و نیاز است فیلمبرداری صنعتی انجام شود. فیلمبرداری صنعتی معمولا با دوربین های فیلمبرداری و هلی شات انجام می شود. کانون تبلیغاتی مدرن طرح با استفاده از تجهیزات مدرن  عکاسی و فیلمبرداری صنعتی آماده خدمات فیلم برداری از خط تولید، کارخانه، فیلم برداری هوایی (هلی شات) و سایر پروژه های فیلمبرداری می باشد.

 تجربه و سابقه کار از مزیت های رقابتی کانون تبلیغاتی مدرن طرح است.

تاریخچه

هنر عکاسی در سال ۱۸۱۶ خلق شد. می توان گفت عکاسی حرفه ای صنعتی یکی از موثرترین تاثیرات  را در زندگی و تبلیغات مردم داشته است. تصاویر اولیه که با هنر عکاسی خلق شد می توان به تصویری از یک کشاورز، فعالیت صنعت گران، تجهیزات نظامی و موضوعات دیگر اشاره نمود. تفاوت عکاسی صنعتی با دیگر هنر های عکاسی می توان به سبک آن اشاره نمود که در شکل های مختلف و تکنیک های متفاوت در حال استفاده می باشد. از شخص معمولی انتظار نمی رود یک عکس صنعتی خلق کند بلکه شخص باید یک عکاس صنعتی حرفه ای و با تجربه باشد که تخصص و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشد.

عکاسی تبلیغاتی

هر زمان که نام عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی به گوش می خورد تصاویری که روی بسته بندی ها کالاها است در ذهن نمایان می شود. می توانید تصاویر تبلیغاتی در بیلبورد های تبلیغاتی، شبکه های مجازی و دیگر مکان ها مشاهده کنید. از تصاویر تبلیغاتی یا صنعتی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغات در جامعه کنونی و مجازی استفاده می شود که بی شک موجب رشد تجاری و توسعه برند می شود. برای مثال می توان جنگ جهانی دوم را به یاد آورد، بخش هایی که در غرب اروپا از بین رفته بود اما با کمک های مالی ایالات متحده به آرامی جان تازه ای می گرفت، به همین ترتیب اروپا یک مصرف کننده عالی تبدیل شد و مکانی عالی برای تبلیغات محصولات آمریکایی ها.

توضیحات : مدرن طرح افتخار طراحی یا چاپ یا عکاسی صنعتی یا طرح ها و عکس ها در شرف پیشنهاد به برنده های درج شده را در لوح ذرین خویش دارد.برخی از تصاویر درج شده در این صفحه به عنوان نمونه و پیشنهاد، طراحی حرفه ای شده است و لزوما با صاحب برند انعقاد قرار داد نشده است. می توان نتیجه گرفت که تبلیغات امر مهمی در بازاریابی می باشد که می تواند درآمد و همچنین تجارت را توسعه داد، اگر چه عکاسی را در زمان قدیم یک هنر می دانستند اما در زمان کنونی از عکاسی به عنوان یک شغل یاد می کنند. در ابتدا از تصاویر در روزنامه ها و مجلات استفاده می کردند و به مرور استفاده از عکس های تبلیغاتی و صنعتی به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر تبدیل شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد